Maalatut kulma"karvat". Ei ymmärrä ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TriplaIsä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen myös ihmetellyt sitä, että miksi ihmeessä omat karvat vedetään pois ja maalataan tilalle viivat. Ihan tulee joku pelle mieleen. Ei lainkaan kaunista.

Tottakai eri asia on jos jollain on sairaus tms ettei omia kulmakarvoja ole, siitä ei tässä aloituksessa kai ollut edes kyse. Vaan tuosta, että ensin nypitään/ajellaan omat karvat veks ja sit maalataan..

[QUOTE="jeps";24043708]Ei hyvää päivää te ootte ihmeellisiä ihmisiä..mitä väliä toisen meikkaamisella on? Mitä se teitä liikuttaa? Keskittykää omiin elämiinne, te pikkusieluisen ällötykset. Varmasti siinä omassa elämässä löytyy jotain parannettavaa? Jos ei niin olette varmaan täydellisiä ihmisiä jotka saaneet ylemmän tahon siunauksen nauraa muille.[/QUOTE]

Samat ihmiset kiljuu naama punaisena kun arvostellaan lihavia (kun he sattuvat olemaan ylipainoisia) tai yh:ta (kun mies sattui lähtemään nuoremman matkaan) tai tatuointeja (kun sattuu olemaan se leppäkerttu nilkassa)..:D :D

Naurettavaa.

[QUOTE="meikä";24043689]No, toivotaan ettei teille tai teidän lapsille tule ko. sairautta.. Ja olkaa hyvä, areena on vapaa. [/QUOTE]
Löysää nyt sitä pipoa hyvänen aika sentään. Lue aloitukseni ensimmäinen lause uudelleen ajatuksen kanssa niin ymmärrät mitä tällä avauksella haetaan ja miksi aihe ei liity ystäväsi tapaukseen.
Pyytäisin eritoten keskittymään kohtaan:
"...miksi luonolliset kulmakarvat pitää repiä naamasta irti..."
niin saatat ehkä ymmärtää ettei tässä nyt haukuta ystävääsi.

Oho, johan alkoi aamu kauniisti..täällä ne mammat jotka paheksuu kaikenlaista lokeroimista ja huonoa käytöstä, opettaa lapsilleen ettei muita saa kiusata tai nauraa heille, räkyttää ja käyttäytyy kuin 13-vuotiaat :O

Menipäs maku moneen nikkiin, pidin teitä ihan fiksuina aikaisemmin mut mut....

Alkuperäinen kirjoittaja Milli Mehiläinen;24043718:
Ihan tulee joku pelle mieleen.

wigs-clown-top-pennywise.jpg

Oho, johan alkoi aamu kauniisti..täällä ne mammat jotka paheksuu kaikenlaista lokeroimista ja huonoa käytöstä, opettaa lapsilleen ettei muita saa kiusata tai nauraa heille, räkyttää ja käyttäytyy kuin 13-vuotiaat :O

Menipäs maku moneen nikkiin, pidin teitä ihan fiksuina aikaisemmin mut mut....
Toivottavasti ei tussi lipsahtanut silmään järkytyksestä. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24043781:
Hyvä ni mun ei tarttenu sanoa sitä :D

Kyl sä sanoit. Se kyllä huokui siitä läpitte :D

Mut sen verran puolustaudun, että mielessäni oli ne joku aika sitten uutisoidut anime piilarit
(jos satuit näkeen uutisen ) jossa silmälääkärit varoitteli trendistä, jossa tyttöset isonsi piilareitten avulla pupillejaan tms. näyttääkseen enempi animehahmoilta..

mutta jokatapauksessa, myönnän hölmöyteni silti.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24043735:
Toivottavasti ei tussi lipsahtanut silmään järkytyksestä. :saint:

hei, haista.. aikuinen mies ja käytöstavat tuolla mallilla? Tuskin ymmärrät edes kuinka tyhmästi käyttäydyt. Toivottavasti opetat edes jälkikasvun käyttäytymään paremmin, vai onko se hiekkalaatikon pikku terroristi tai koulukiusaaja juuri sun lapses? Ei mikään ihme olis kyllä.

No joillein pukkaa kyllä juhannusstressiä selvästi.. Ihan sama kuin kaikessa meikkaamisessa, jos on tehty siististi niin voi näyttää todella hyvältä. Sellaiset tussilla piirretyt luonnottoman näköiset suttuviivat ei kyllä sovi kellekään oli alopeciaa tai ei. Tarkoitus ei ole arvostella kenenkään sairautta tms vaan lähinnä meikkaustaitoja. Tuskin kukaan meistä alkaisi kadulla räkättää ja osoitella toisten kulmia vaikka anonyymisti netin keskustelupalstalla voikin sanoa että kyllä, ne on hirveät jos ne on tehty epäsiististi.

Mulla on niin vaaleat kulmakarvat vaikka muuten olen tumma, että mun on pakko piirtää omien karvojen päälle kulmakynällä viivat.

Syitä on monia miksi joku ne maalaa, näköjään se on vaikea osalle täällä ymmärtää. Halutaan vaan päästä purkamaan sitä omaa paskaa fiilistä haukkumalla jotain erilaista, ilman että edes ymmärretään kuinka naurettavaa käytöstä se on.

Meikkaa kuinka haluat, ei se keneltäkään ole pois :)

Tarkoitus ei ole arvostella kenenkään sairautta tms vaan lähinnä meikkaustaitoja.

Ja on pakko arvostella toista? Arvosteletko myös niitä ylipainoisia jotka eivät osaa kunnolla juosta? Tai sitä yksinhuoltajaa joka ostaa eineksiä kun ei osaa kunnolla kokata? Tai miestä joka ostaa remonttipalvelut firmalta kun ei osaa itse tehdä?

Kykyjä on monia, idiiootit nauraa toiselle jos jotain ei osaa.

Yhteistyössä