Maailman loppu tulee 21.12.2012

  • Viestiketjun aloittaja Tepa
  • Ensimmäinen viesti
jaa-a
kuka tietää tapahtuuko mitään vai ei. Sen näkee sitten. useampi lähde sanoo kuitenkin että planeetat ovat silloin jonkinlaisessa rivissä, jolloin aurinko ei myöskään paista(koska planeetta on siis edessä) tekstit joihin viittaaan on kirjoitettu englanniksi joten kielellisiä väärin ymmärryksiä voi olla. Jos noin tapahtuu maapallon navat kenties voi vaihtaa paikkaa (dokumentti eilen?) jolloin taas tulvat ym. asettuisivat jylläämään. Toisaalta tuo "pikkupoikien"
sota leikit voivat tietää maailman loppua yhtä lailla. Eivät he sitä ymmärrä että tuhoavat meidät kaikki aseillaan. Jotkut ennustavat puolestaan ydinonnettumuutta, joka voisi heijastua juomakelvottomana vetenä tai sen kuivumisena, maiden myrkyttymisenä(ei ruokaa siis) ja pienoisena räjähdyksenä? kuka tietää... jos jotain tapahtuu niin näemme sen silloin. Parasta joka tapuksessa on elää päivä kerrallaan ja elää se niin että ei joudu katumaan tuli lähtö milloin hyvänsä.
 
Jufus
Jonkinmoiseen suureen hässäkkään tämä homma loppuu..vuonna 2012 avaruudessa tapahtuupi outoja. Ymmärtääkseni planeetat on jotenkin samassa linjassa maan kanssa ja navat (etelä-ja pohjois) vaihtavat paikkaa joka taas johtaa monenlaisiin tuhoihin..?
 
H
monet ennusteet ovat toteutuneet joten miksi ei tämäkin? jos ilmastomuutoksia seuraa pitää elää 3 vuotta täysillä ei sitä tiedä vaikka se tapahtuisi,mutta me monethan toivomme ja halumme uskoa että se ei tapahdu 3 vuottahan on lyhyt aika :/
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
se sisäinen ääni voi olla väärässäkin, mutta Jumalan sana pysyy iäti.
Mä uskon kans tähän. Musta olisi jullmaa, jos kaikesta huolimatta joutuisin kaikkien ahdasmierlisten nyrpeiden kiihkokristittyjen seuraan viettämään aikaani ikuisuudessa taivaassa. Uskon kristittyjen jumalan hyvyyteen siinä, että ei sinne nutturapäiseen raamattuseuraansa ota muita kuin sinne haluavia. Kristittyjen taivas kun on mun helvettini ja mun taivaani taas kristittyjen helvetti. Menköön jokainen sinne, mihin haluaa. Eikö?
täysin samaa mieltä! :D
 
Ei tullutkaan maailmanloppua
Muistan kun kolmannen luokan opettajani maalasi piruja seinille ja pelotteli meitä pieniä koululaisia maailmanlopulla, joka hänen tietojensa mukaan olisi tullut meidän ollessa kolmekymppisiä. Vähän inhottavat muistot jäivät opettajan puheista ja itkeskelystä. Siinä luokan edessä itkeä tihrusti ja oli hyvin ahdistuneessa tilassa.
 
Tiedän sydämessäni
että tämä tarkoittanee ennemminkin maailman siirtymisestä toiseen värähtelytaajuuteen.

Tämä ei sovi kaikille ja ne jotka eivät ole valmiita vielä tähän uuteen maailmaan siirtymään poistuvat täältä. Voi tulla jonkin suuren kaaoksen muodossa, mutta voi olla jotain sellaista mitä ei välttämättä heti huomaa. Ihmiset vain voivat alkaa kehittään henkisiä kykyjään ihan eri tavalla kuin ennen. Näin minä uskon.

Nyt voitte vapaasti alkaa haukkua hihhuliksi ja hulluksi
 

Yhteistyössä