Maailman loppu tulee 21.12.2012

  • Viestiketjun aloittaja Tepa
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SenTiedän:
Loppu tulee tänä vuonna elokuussa... En tiedä tarkkaa päivää... En ole varma onko se koko maailman loppu, mutta ainakin ns tämän nykyisen mallisen maailman loppu se on... Tuho on niin suuri... En voi kertoa miksi ja mistä tiedän, enkä miten se tapahtuu... En pysty... Tietämykseni jää vain minun tuskallisesti kannettavakseni kun olen tämän taakan saanut... Ehkä jotkut selviytyy elämään ja ihmislaji jatkuu, sitä ei tiedä ennen kun se kaikki on tapahtunut...

Mutta ottakaa tämä juttu vitsinä tai pelotteluna tai minä vain mutta älkää totuutena, älkää ainakaa pelätkö! Siksi en tästä paljon kerrokaan etten lietso paniikkia... ;)
Kohtahan sen näkee...
 
Vertti
PARASTA MITÄ KOSKAAN OON LUKENU (vaikka hirveesti asiaan en ole perehtynyt)
Ollaanhan jo koettu tsunamit, maanjäristykset, tulivuoren purkaukset yms.. Tuo ois uus juttu..

Toinen on tosiaan tuo virustuho.. aika rankka, luin jostain, et meitä tullaan hakemaan "sadoin käsin".. ei muuta tule mieleen, kun bakteerit. En jaksa UFOIHIN oikein uskoa.
 
aslak
just eikö se mailman loppu pitäny tulla 2002,2004 ja nii ja mitenköhän se mahtaa loppua no hitler herää vai eloon valtaa mailman sit jammu karkaa mielisairaalata ja dinoaurukset tappaa kaikki ja tulee suuri meteoriitti. ootte vähän dingdong koska mailmanloppua ei tule tai jos tulee siihen nii uskon eniten siihe yhtee dokumenttii mailmanloppu 160 miljardin vuoden päästä
 
j
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Ostakaa vaan niitä lahjoja ja jouluruokia!
Mä kieltäydybn syömästä sen paremmin jeesusta kuin saatanaakaan. Ihan sikavainaa meillä tulee olemaan joulupäydässä niin kauan kuin mä olen joulupäivällistä laittamassa.

Alkuperäiseen aiheeseen...olen syntynyt 1961 ja jo kaksi maailmanloppua elänyt. Kolmas voi tulla mun puolestani ihan milloin vaan. Kuten neljäskin. Sen vanhemmaksi en kyllä haluaisi elää.
siistii

 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja höpööö:
missähä ne venäläiset nyt sit on ? ois melkeempä viikon jo pitäny sotia täällä.
eipä oo viel näkyny..
Ei näy yhtään venäläistä sotilasta. Asunko liian kaukana rajalta? Uutisissakaan ei mitään mainittu. Onko tuo lentokielto, nyt sitten pelastanut Suomen niiltä hyökkäyksiltä?
 
rei717
en ymmärrä miksi tätä kutsutaan maailman lopuksi jos niin käy kun elokuvassakin eihän kaikki kuole eikä maapallo räjähdä? mutta kaikki ei kyllä ole niin kuin elokuvassa kerrotaan mutta nea oot ihan oikieessa että mannerlaatat liikkuu ni ihmisii kuolee ja tuuttepa näkemaan sitten 2012 jos niin tapahtuu mutta en usko onhan niitä ennustettu aikasemminkin mutta ei mitään ole tapahtunut ja saana suomalaisilla ei oo vuosi kymmeniin hätää maan järistyksien takia koska suomi on sellaisessa paikassa ett ätäälä ei ole maan järistyksiä
 
"mä"
Mayjojen aika loppuu silloin. Todistuksien mukaan ovat jättäneet tälle ihmiskunnalle tuhansia varoituksia juurikin tuosta kyseisestä päivästä. Kyllähän Nostredamuskin on tuon nähnyt ja aiemmat ennustukset mm. WTC:n tornit kävivät hänenkin ennustuksissaan toteen :( Meri pyyhkiin kauttaltaan
osittain samanaikaisesti koko maapallon ja asettuu sen jälkeen kutakuinkin samoille pinnoille kuin nyt. Alkaa nk. uusi aika. Kamalaltahan tuo kuulostaa varsinkin kahden lapsen äidille mutta mitä muutakaan lunto voi. Maapallon väkiluku on liian suuri ja sitä on tavalla tai toisella säännösteltävä.
Kyllä nuo luonnon voimat on nähty niin Ebola, Hiv, Tsunami ym muissa epidemioissa.
 
maya-kalenteri
Alkuperäinen kirjoittaja sydän toivoa täynnä;11956997:
ai sekö on taas siirtynyt? Eikö 080808 klo 080808 sopinutkaan kaikille. No ens vuonna olisi ollut 090909 ja seuraavana 101010.
eiku mayoilta vika kalenteri loppuu tuona päivänä. laskivat vähän etukäten päiviä. eivät pidemmälle ehtineet kun meni valtakunta nurin.

pitäisköhän soveltaa: mun kalenteri loppuu 31.12.2010 KÄÄK tulee maailmanloppu!!!!!!!
 
faktaa
Joo kyllä ne venäläiset suomen valloittaa, pikkuhiljaa muuttavat pikkukaupunkeihin itärajan lähelle ja sitten alkavat tuottaa lisää venäläläisiä, ja pian niitä on kaikissa suomen kaupungeissa ja he hyökkäävät tänne kesällä 2012!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja maailmanloppu TULEE 21.12.2010. Mitä siis turhaan joululahjoja ostamana, me ainakin vietetään sit joulua jo TAMMIKUUSSA ENNENKUN VENÄLÄISET TULEE
 

Yhteistyössä