Maailman loppu tulee 21.12.2012

  • Viestiketjun aloittaja Tepa
  • Ensimmäinen viesti
petra
Alkuperäinen kirjoittaja saana:
Mua pelottaa toi ihan sikana!!!!! Kamut katto jonku dokkarin jimilt, jossa oli kerrottu että sillon mannerlaatat liikkuvat koko maapallossa, ja siitä syntyy niin suuri maanjäristys että yli puolet maapallon ihmisistä kuolee!!!!!! Se on kuulemma 20% mahdollista!!!!!! Sanokaa ettei toi oo totta!!!!! Oon vast 12v.. En haluu kuolla. :'(
ei meidän tarvitse elää pelossa. Turvaudu Jumalaan rukouksessa, Hän haluaa auttaa ja antaa rauhan sydämeen. Mitään ei tapahdu Jumalan sallimatta, ja Hänen ominaan saamme luottaa, että olemme oikein hyvässä turvassa:). Ja sehän oli VAIN ohjelma!
 
petri nygärd
Hei apinan poikaset. Tää 21.12 maailmanloppu johtuu siitä että juuri tuolloin kaikki meidän rakkaat planeetat ovat kohti suorassa asennossa joka johtaa siihen että navat kääntyy toisin päin. Eli suomi muuttu kehitysmaaksi. Ja mannerlaatat sekoo täysin joka johtaa koviin maanjäristyksiin. Ja Maija vai Maya intiaanien kalenteri loppuu tuohon päivään ja Ilmestys kirjassa on tuo päiväys. Kiitos
 
Alkuperäinen kirjoittaja petri nygärd:
Hei apinan poikaset. Tää 21.12 maailmanloppu johtuu siitä että juuri tuolloin kaikki meidän rakkaat planeetat ovat kohti suorassa asennossa joka johtaa siihen että navat kääntyy toisin päin. Eli suomi muuttu kehitysmaaksi. Ja mannerlaatat sekoo täysin joka johtaa koviin maanjäristyksiin. Ja Maija vai Maya intiaanien kalenteri loppuu tuohon päivään ja Ilmestys kirjassa on tuo päiväys. Kiitos
ilmestyskirjassa EI OLE tuota päivämäärää, tai mitään muutakaan päivämäärää! Ottakaa asioista selvää, ennen kuin tuutte tänne selittämään!!!
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tepa:
Kerkeen juuri samana vuomna viettä 40vuotis päiviä :)
Siis ei voi olla totta!!! Ei mtn maailmanloppuu tuu. mayojen kalenteri loppuu silloin ei ihmisten. Eikä tätä niin sanottua nibirua (planeetta x:ää) Ole olemassakaan. Siis pluton takana ei ole mtn planeettaa. Nibiru on pluton toinen nimi

 
Justhan täst edellisestä maailmanlopusta selvittiin, mä luulen kyllä, että ennen tota on viel pari kolme maailmanloppua jonossa, että selvitetään ne ensin. Siis en edes tajua enää montako maailmanloppua on tullut munkin elinaikana. Ihme vuohkaamista. :(
 
huga
minä uskon tulevan mailmanlopun koska jeesuski sano että vain jumala tietää millon mailmanloppu tulee ja jeesus sano kun mailmanloppu tulee maapallosta ei jää kiven kiveä ja mä uskon et se on just se 2012 sitä paitsi jos raamatuski lukee mitä käy ku mailmanloppu tulee niin sillon se on totta
 
tyyppi
ennustus on ennustus, se menee kuitenkin päin puuta. EN USKO ETTÄ MAILMAN LOPPU
TULEE !!!!!!!!!!!!!! jos tulis se ois tapahtunut jo. En ala miettii mailman loppuu vaan
nautin kesästa :D
 
Fiksus
Maailmanloppu tulee 21.12.2012!

Planeettojen ollessa kohtisuorassa ja maapallon liikkuessa mustalle aukolle, maan vetovoima loppuu kokonaan ja maanpinnalle ei tosiaankaan jää kiven kiven, kun kaikki repeytyy irti maasta ja häviää avaruuden uumeniin.. Näin kävi myös mayoille (vain sattuman kauppaa, että tietyistä kohti maata ovat jääneet isot patsaat/kivet paikoilleen)! Varotuksia on sadellu siitä, että missä kohtaa planeetat nyt on (peltokuviot) ja olis aika tehdä jotain, mut ku kukaan ei välitä! Hih.. Meidänkin talosta tulee pölyttynyt uusi avaruuden komeetta:: toi lentävä mystinen taivaan kappale (tähti). Niin joku sanoi: kaikki tähdeksi muuttunee!
 
SenTiedän
Loppu tulee tänä vuonna elokuussa... En tiedä tarkkaa päivää... En ole varma onko se koko maailman loppu, mutta ainakin ns tämän nykyisen mallisen maailman loppu se on... Tuho on niin suuri... En voi kertoa miksi ja mistä tiedän, enkä miten se tapahtuu... En pysty... Tietämykseni jää vain minun tuskallisesti kannettavakseni kun olen tämän taakan saanut... Ehkä jotkut selviytyy elämään ja ihmislaji jatkuu, sitä ei tiedä ennen kun se kaikki on tapahtunut...

Mutta ottakaa tämä juttu vitsinä tai pelotteluna tai minä vain mutta älkää totuutena, älkää ainakaa pelätkö! Siksi en tästä paljon kerrokaan etten lietso paniikkia... ;)
 
~KÄÄK~
Oiva teoria hävitä avaruuteen.. ajatellen hieman eteenpäin dinosaurukset hävisivät komeetta sateeseen = tuli ja ennustettu maailman loppu on jokin hirveä katastrofi, joka nähdään tulena, tulikäärmeenä tai muuna tuleen viittaavaana tekijänä. Maan magneettikentän muuttuessa kauhein ajatus olisikin, että maan vetovoima häviää, silloin KYLLÄ tosiaankin täältä lähdetään, kuin raketti taivaalle (ihmisen uusi, toinen kyky = lento). Mitäs siellä on vastassa.. eipä juuri muuta, kuin ilmakehä jossa ihmiset, kasvit ja eläimet palavat = tuli (rutto). Mitä jää jäljelle (kierto alkaa alusta)? Taivaalta sataa alas tyhjälle maan kamaralle tuhkasade, joka peittää auringon = uusi jääkausi!
 

Yhteistyössä