nöppönen Aktiivinen jäsen 13.05.2005 22 173 1 36 14.02.2008 #1 lapset mun huoneeseen nukkumaan. ovat nukkuneet reilun vuoden omassa huoneessa, mut nyt ovat yhä useammin alkaneet tulla mun viereen yöllä ja pojalle on tosi kova paikka mennä omaan huoneeseen nukkumaan kun haluaa olla lähellä.
lapset mun huoneeseen nukkumaan. ovat nukkuneet reilun vuoden omassa huoneessa, mut nyt ovat yhä useammin alkaneet tulla mun viereen yöllä ja pojalle on tosi kova paikka mennä omaan huoneeseen nukkumaan kun haluaa olla lähellä.
H HuliHumppanpuli Aktiivinen jäsen 12.09.2005 4 540 0 36 14.02.2008 #2 teet just niin ku susta parhaalta tuntuu =)
O ot Vieras 14.02.2008 #3 mäpä siirrän kelloa! ei tuu hiivattiakaan, et herätään kuudelta ja nukahdan sohvalle ennen yhdeksää. panen vaikka pari tuntia eteenpäin sen heti..
mäpä siirrän kelloa! ei tuu hiivattiakaan, et herätään kuudelta ja nukahdan sohvalle ennen yhdeksää. panen vaikka pari tuntia eteenpäin sen heti..
V viva Vieras 14.02.2008 #4 Varmasti oikea ratkaisu. Lapset ovat vain hetken lapsia ja sinusta poika saa turvaa ja läheisyyttä sitä kaivatessaan.
Varmasti oikea ratkaisu. Lapset ovat vain hetken lapsia ja sinusta poika saa turvaa ja läheisyyttä sitä kaivatessaan.
nöppönen Aktiivinen jäsen 13.05.2005 22 173 1 36 14.02.2008 #5 ihan hullun hommaa kantaa yksin noita sänkyjä..*puhaltelee* poika on nyt jo ihan onnessaan.. =)
nöppönen Aktiivinen jäsen 13.05.2005 22 173 1 36 14.02.2008 #6 oisittepa nähnyt typyn ilmeen kun heräs torkuiltaan. vaihdoin sinä aika sen järjestyksen.. oli aika hangon keksi
oisittepa nähnyt typyn ilmeen kun heräs torkuiltaan. vaihdoin sinä aika sen järjestyksen.. oli aika hangon keksi