N
nunnu
Vieras
nyt alkais olla meillä aika siirtää poju 1,4v omaan huoneeseen nukkumaan jotenka nyt tarttis tän palstan mammoilta hyviä käytännön vinkkejä miten sen tekis. poju nukkuu omassa sängyssä mutta meidän makkarissa. mietin että siirrän pinnasängyn hänen omaan huoneeseen ja otan matkasängyn meiän makkariin varoiks jos vaik yöllä iskee hätä pojulle ja on pakko olla lähellä vanhempia. mites te ootte tän hoitanu?