mä oon kolme tuntia odottanu yhden kaverin puhelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
et mihin aikaan se tulee meille ja äsken sitten soitin sille,niin muina miehinä se sano et on kavereidensa kanssa matkalla toiseen kaupunkiin ryyppään :(

ei ees pahotellu et ei oo soittanu tai mitää ja se lupas tulla mun seuraks kun tietää et joudun olee koko illan yksin kotona.. tai siis pojan kanssa,mut kuitenki :ashamed:

harmitus :|

totta toikin :D (siis mamma-78 kommenttiin tämä :) )

muuttaan päästäis vaikka heti,mutta mies pitää tänää saunaillan kavereilleen jotka on sitä auttanu raksalla ja huomena tulee vieraita ja sunnuntaina on sovittua menoa illaks ja ma mies meneeki taas jo töihin,joten en sit tiedä :(
saisin ajan kuluun pakkaamalla,mut en yhtään tiedä mitä uskaltais enää pakata ku esim.talvivaatteet,petivaatteet ja suurin osa astioista on jo pakattu.. ku en välittäis ruveta purkaan niit enää jos ei muutetakaa heti..
ärsyttää :ashamed:

Olisin sanonu muutaman valitun sanasen kaverille :kieh:

Toinen mikä ärsyttää on ihmiset jotka ovat aina myöhässä .... ja vieläpä puolesta tunnista tuntiin ellei toiseen ja eivät ilmota mitään :kieh: kiva siinä sitten odottaa lähtövalmiina itse ja kytätä kelloa tuskissaan ... ja kun soitat niin toinen tuumaa että ihan kohta olen siinä vaikka aikaa menee edelleen puolituntia hänen saapumiseensa ... murrr

Yhteistyössä