hienosti alkoi aamu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
mun poika meni eilen mun isän kanssa mökille yöksi ja jäi sinne hyvässä hengessä ja mielellään, itse ehti jopa ehdottaa että haluaa jäädä yöksi vaarin luo ja vaarille se sopi.
olin siel niiden kanssa aika kauan ja tulin sitten kahdeksan maissa kotiin.
hain kaupasta pari siideriä (päivällä tuli kutsu illanistujaisiin) ja kun olin laittautunut, juonut melkein kaksi siideriä ja odottelin kyytiä, niin mun isä soittaa et poika haluaa kotiin, itkeny lohduttomasti jo kauan :|
ikinä ennen ei oo halunnu mummun tai vaarin luota pois.
mä sitten soitin mun miehelle et meniskö se hakeen pojan?
mies sano et joo voi hakea ja toivotti mulle viel hauskaa iltaa.
mä sit bileistä soitin miehelle kaks kertaa ja laitoin yhden viestin, kaikkien sisältö sama: mikä meininki, miten menee, pitäiskö mun tulla kotiin?
puheluissa mies sano et poika nukkuu ja kaikki on ok.
tekstiviestissä luki, et miehen kaveri tulee meille saunoon sen kaa, et "nou panik". olin sit hyvällä omalla tunnolla loppuun asti. tulin kolmelta kotiin ja heräsin tossa kahdeksan aikaan, ei mitää krapulaa kun en sit ottanu eilen paljon ku tiesin et aamusta pitää touhuta pojan kanssa.
mieshän alotti aamun huutamalla mulle miten tyhmä mä olen ja miten mä en yhtään osaa ajatella lapseni parasta et ryyppään ja rällästän vaan ja se on mulle tärkeintä vaikka lapsi haluaa kotiin jnejnejne.
olin ihan monttu auki et pojan kuullen ei tapella ja muutenkin wtf!!!!??!!
se vaan raivona haasto riitaa koko aamun ja oli TODELLA ilkeä.
mä sanoin miehelle että ottaa tosissaan kupoliin että se ei sano sit sillon ku asia on korjattavissa et tuu kotiin, mä en tosiaa tajunnu et pitää tulla kotii ku viestissä lukee et poika nukkuu, matti tulee meille saunoon, nou panik.
oon tääl itkeny ja ollu tosi surkeana, mies käytti tosi karmeeta kieltä ja viel pojan kuullen ja ääähhh, tää on hirveetä :ashamed: :ashamed: :ashamed:

:o Ihmemies siulla..
Oisko siun pitäny jotenkin telepaattisesti tajua viestistä,rivien välistä että se haluaakin siut jo kotiin? Sitähän se "nou panik" tarkottaa..miesten kielellä?? Vai mitä hemmettiä?
:hug:
Teijän pitäis selittää pojalle ettei tuo huuto yms. johtunut hänestä. :/

mä olen pojalle täällä puhunut, että mies on vähän väsynyt tosta rakentamisesta ja siksi pahalla tuulella, et ei tarkoita ja rakastaa meitä kyllä ja tykkää pojasta jne..
poika on ihan ok, mut mä en.
oon ihan jotenki häkeltyny ja hämilläni, ihan pimeetä käytöstä vaikka olisin tullu konttaamalla kuudelta aamulla kotiin |O |O |O
"teille tulee tosi kiva päivä kun äiti ei pysty ajaan moneen tuntiin kun oli pakko mennä ryyppään!!" sanoin et kuules nyt, mä en ole juonut litrakaupalla, et join kaks kuppia kahvia viimesiks drinkeikseni, että enköhän mä pysty ajamaan!!!!!! hemmetti |O

Alkuperäinen kirjoittaja Uskomaton:
Mies sietäis piiskaa kuvainnollisesti. Ja joutais pyytää anteeksi lapselta huonoa käytöstään. Ja olisit sinäkin varmasti kiitollinen jos olisi pahoillaan.

todella.
mutta mies sanoi ennenkun lähti, että "oot sä sitten taitava, nytkin ite lähdit ryyppään ja sait kaiken käännettyä mun syyks!!"
sanoin et mä en syyttele ketään!!
"mutta sä olisit saanu raivarin jos olisin illalla sanonu et tuu kotiin kun olit niin täpinöissäs ryyppäämässä!!"

siis vittu mä olen loukkaantunut, kyse ei ollu mistää ryyppäämisestä, mä en tajua mikse koko ajan jankkaa tota samaa, sanoin et mee ite vetää perseet tänään jos et sit olis enää noin takakiree!!! |O
ja sit se lähti :| :ashamed: siis raksalle :D

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Tais vaan miestäsi kypsyttää, kun olit viihteellä.
Välillä tuntuu, että toi ns hauskanpito on vain miesten oikeus.

joo se on kyllä kumma juttu.
mun mies ei ole mun lapsen isä ja se ei kertakaikkiaan käsitä sitä miten lapsi mua sitoo (toki sitäkin, mut nyt kun on toi raksa niin kaikki muu on mun heiniä.)

en tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Tais vaan miestäsi kypsyttää, kun olit viihteellä.
Välillä tuntuu, että toi ns hauskanpito on vain miesten oikeus.

joo se on kyllä kumma juttu.
mun mies ei ole mun lapsen isä ja se ei kertakaikkiaan käsitä sitä miten lapsi mua sitoo (toki sitäkin, mut nyt kun on toi raksa niin kaikki muu on mun heiniä.)

en tiedä.

Joo, noin olin käsittänytkin ettei ole sun lapsesi biologinen isä, mutta ilmeisesti kuitenkin ihan tärkeä ihminen lapsesi elämässä.
On se lapsi sitten bio tai ei, niin välillä noilla miehillä tuntuu olevan ajatus jotta äiti on kotiäiti 24/7 ja siihen ei sisälly mitään omaa vapaata..tai ainakaan jos mies joutuu jäämään lapsen kanssa kotiin viettämään sitä arkea mitä äidit tekevät normaalistikin.
Mutta hommahan on toki eri jos mies pääsee mukaan rientoihin ja lapsi on just esim mummolassa :laugh: sitten voit ottaa sen siiderin tai muutaman ihan rauhassa ravintolassa olematta alkoholiongelmainen :laugh: :laugh:

Yhteistyössä