mä olen itsekin täällä sitä ihmetellyt miksi aina pitäis olla tavotettavissa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
mutta mä alan huolestuun kun olen nähnyt mieheni viimeks kahden aikaan -tosin aika nihkeissä merkeissä- mutta se ei ole sen jälkeen vastannut mulle puhelimeen.

oon nyt kuudesta asti koittanu saada sitä kiinni eikä vastaa.

näin sen mun vanhempien luona viimeks ja ihmettelen suuresti missä se on, sen raksavaatteet on kotona, eli en usko et olis raksalla. sil oli kuitenkin niin siistit vaatteet päivällä.
se on autolla liikenteessä eikä ole sitä tyyppiä et häviäis mihinkää ryyppäileen tai mitään, en sellasia pelkää yhtään.

huolettaa vaan ihan hirveesti, en pääse sitä "etsimäänkään" kun poika on jo nukkumassa.

mun pitäis päästä lenkittään koira ja olis yks toinenkin aika tärkee ja akuutti juttu sille ja vastaajaa vaan pukkaa :/

ei mitään hajua kenen seurassa se vois olla et osaisin alkaa valikoimaan kelle soittaisin..

hitto saa kyl kuulla kunniansa kun tulee, se tietää kyllä miten huolestun ja alkaa mielikuvitus laukkaan heti jos se vaik ei ilmota et on menny ylitöiks ja sitä ei näy kotona jne |O :ashamed:

hei apua rauhotelkaa mua, oon ihan hermona kun mielikuvitus päässy valloilleen ja nään miehen auton ihan rutussa tien poskessa sieluni silmin :ashamed: :ashamed: :ashamed:

ja siis JOS jotain tollasta oliskin sattunu, niin nehän ei mulle ees ilmottais siitä kun ei olla naimisissa? :kieh:

:hug: :hug: mä tiedän. tommoinen on oikeasti ihan perseestä! ei sun auta kun odotella että ottaa yhteyttä :/ ja yritä keksiä jotain.. katso vaikka elokuva tms. vaik tiedän miten ajatukset lähtee käsistä kun tuollaista tapahtuu.

Jos se on unohtanut kännykkänsä jonnekin? Jos känny on äänettömällä? Jos se meni sittenkin raksalle, vaatteista viis?

*yrittää lohduttaa vaikka olisi itsekin jo hermorauniona tuossa tilanteessa*
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
jospa sillä vaan ottaa sen verta päähän jos olette ottaneet yhteen että sen takia puhelin kii?

ei oo sen tapasta.. ja siis puhelin ei oo kiinni, se vaan ei vastaa..

sitä ei sitte vaan kiinnosta vastata sulle :snotty:

mä en usko, laitoin nimittäin viestiä et "moi, missä meet? oon koittanu sulle soitella sen jutun X tiimoilta, pakko hoitaa tänään, ilmota ees sen verran itsestäs"

ja se juttu X on sellanen et kyllä se olis soittanu kun sen verran tärkee juttu :/

hei apua rauhotelkaa mua, oon ihan hermona kun mielikuvitus päässy valloilleen ja nään miehen auton ihan rutussa tien poskessa sieluni silmin :ashamed: :ashamed: :ashamed:

ja siis JOS jotain tollasta oliskin sattunu, niin nehän ei mulle ees ilmottais siitä kun ei olla naimisissa? :kieh:

Se kai riippuu siitä, kenet mies on merkinnyt läheisimmäksi omaisekseen sairaalan tietoihin. Jos on merkinnyt ketään.

Mutta JOS jotain tuollaista olisi sattunut (ei ole, mutta JOS) niin kai miehen vanhemmat, sisko, veli, joku, ilmoittaisi sinulle?

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mutta JOS jotain tuollaista olisi sattunut (ei ole, mutta JOS) niin kai miehen vanhemmat, sisko, veli, joku, ilmoittaisi sinulle?

no enpä menis vannomaan :ashamed:
tai varmana jossain vaiheessa joku soittais, mut ei välttämättä heti :/
täytys käydä muuttaa toisemme lähimmiks omaisiks.. terkkarissako se tapahtuu?

nyt tuli joku auto pihaan!!!

täytys käydä muuttaa toisemme lähimmiks omaisiks.. terkkarissako se tapahtuu?
Mä oon ilmoittanut sairaalaan kaksi lähintä omaista: ykkösenä mun isän, kakkosena mieheni. Ihan vaan siksi, että mun faijan tavoittaa kännykästään aina (mies ei ehdi aina töissä ollessaan vastaamaan), hän pysyy rauhallisena vaikka kuulisi mitä uutisia, ja ennen kaikkea ymmärtää suomea 100%. Siksi haluan että hänelle ilmoitetaan ekana.
Tyksiin mä ilmoitin, sillä sinne mut onnettomuuden tai sairaskohtauksen sattuessa vietäisiin.

no luojan kiitos tuli :kieh: :kieh:

mies: moro!
minä: haista paska, otatko tortillaa voin lämmittää sullekin? :D
mies: no anteeks, olin siellä ja siellä ja siellä ja otan kiitos.
minä: mä olin ihan paniikissa ja mitä jos mulla olis ollu joku oikee hätä täällä??
mies: no joo,anteeks.
minä: saat jos käytät koiran lenkillä :saint:
mies: käytän jos laitat saunan päälle.
minä: diili B)

Yhteistyössä