Mä olen julma

Rouva Räpylä

Aktiivinen jäsen
09.07.2006
2 265
0
36
Hermostuin ku lapsi ei nukahtanut ja mies meni sinne ja nukutti ilmeisesti sen (ei ainakaa kuulu mitää makkarista). Itse istun tietokoneella ja söin jo suklaataki puoli levyllistä melkeen ja suunnittelin jääväni sohvalle nukkumaan vaikka mies menee töihin aamulla ja mä olen vaan kotona. Niin ja poika siis heräilee yöllä muutaman kerran... On jo huono omatunto mut en haluais ottaa sitä riskiä et hermot menee lopullisesti.

Ehkä vielä selittelen vähän jos oma olo paranis. Eli, en oo nukkunu piiiiiiiiitkään aikaan kunnolla. Oon raskaana ja se vie unet mut josko nukkuisin paremmin ihan yksin? En tiedä.

Olenko mä kamala?

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No et tosiaan ole kamala, onhan se miehenkin lapsi, ihan joutaa oman osansa hoitaa vaikka duunissa käykin. Veräs ny se loppukin suklaa ja jatketaan tätä palstailua :D

Se "loppu" suklaa meni jo päivällä... :whistle: Ja juu onhan se ton miehenki mut se ei voi ees harkita päiväunia keskellä työpäivää :|

ööö kyllä raavas miäs ny jaksaa vaikkei päikkäreitä pääsekään vetää. Älä hyvä ihminen opeta miehelle että menee sieltä yli missä aita matalin. Ne on teidän yhteisiä lapsia ja yhdessä hoidatte. Sinä kuitenkin pääsääntöisesti heräät niin annapa miehen ny hoitaa. Ehdit vielä vallan mainiosti heräämään kun toinen syntyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
ööö kyllä raavas miäs ny jaksaa vaikkei päikkäreitä pääsekään vetää. Älä hyvä ihminen opeta miehelle että menee sieltä yli missä aita matalin. Ne on teidän yhteisiä lapsia ja yhdessä hoidatte. Sinä kuitenkin pääsääntöisesti heräät niin annapa miehen ny hoitaa. Ehdit vielä vallan mainiosti heräämään kun toinen syntyy.

Niin no, mies ton ekan kans joutuu heräileen kunhan toinen syntyy. Ja itse se sen keksi :D Ja saan mä viikonloppuisin nukkua. Nyt vaan ajattelin olla hurja ihan viikollakin (Ja vihainen) :kieh:

Yhteistyössä