Ku ei nukuta!!! (Huomenta kaikille)

Pyhä jysäys

Aktiivinen jäsen
13.06.2008
4 298
0
36
:kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Nukahdin joskus puol kymmenen aikaa, heräsin kahden aikaa ja nyt sit istun keittiössä koneen kanssa...
V*tutus suuri, sen nyt tietää mitä tästäkin alkavasta päivästä tulee.
Muutenki väsyttää lähes koko ajan tää raskaus ja nyt sit vielä tää kaupanpäälle.

Mahdan olla hyväl tuulel ku tuo miesväki herää aamul.
|O

Mietin just että pitäiskö keittää aamukahvit ja syödä aamupala vai istuu hetki tässä ja mennä koittaa josko sais vielä unenpäästä kii.
Vai piristynkö lopullisesti tässä?
Pari tuntii jo pyörein sängys, se ei houkuta.

Mua niin vaan ärsyttää ku tiiän että koko päivä menee varmasti mun osalta kiukutteluks ja päin prinkkalaa nyt tän takii.

Joka yö viime aikoina on ollut vaikeuksii nukkuu mut yleensä oon parin tunnin pyörimisen jälkeen nukahtanut.

Ärsytyksen ärsytys sanon mä!!! :headwall:

mä tulin kotiin kuskin hommista kahen pintaan,mut puhelin soi taukoamatta..enkä saa värinää siitä pois ollenkaa kun laitan äänettömälle?? :D
Nyt ootan et toi mun piinaaja väsähtäis..:D

Joo..joku sellai..soittelee ja kinuu mua käymään..:D
Ei oikein tajuu ku sanon ei..
Kuten sanoin jo päivällä kun sieltä lähdin,kun se eka oli autosta mut sinne sisälle kantanut:D

Oikkee ritari ku naista kanniskelee :D

taidan jättää kahvit keittämättä, tää ruudun tuijotus saa olon väsyneeks...
Viel taitaa olla toivoo saada pari tuntii nukuttuu... Mutku olis nälkäki...

Pitääkö tässä nyt vaan sitkeesti sit valvoo vai mitä ihmettä pitäis tehdä?
Ettei koko päivä menis ihan pipariks.

Mä tod näköisesti valvon ton piinan kanssa:D
Ja alan siivoomaan..ukko herää tossa parin tunnin päästä pilkille ni pitää olla skarppina laittamassa aapupaloja pöytään..

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:

Nukahdin joskus puol kymmenen aikaa, heräsin kahden aikaa ja nyt sit istun keittiössä koneen kanssa...
Muutenki väsyttää lähes koko ajan tää raskaus ja nyt sit vielä tää kaupanpäälle.

|O

Mietin just että pitäiskö keittää aamukahvit ja syödä aamupala vai istuu hetki tässä ja mennä koittaa josko sais vielä unenpäästä kii.

Mua niin vaan ärsyttää ku tiiän että koko päivä menee varmasti mun osalta kiukutteluks ja päin prinkkalaa nyt tän takii.

Joka yö viime aikoina on ollut vaikeuksii nukkuu mut yleensä oon parin tunnin pyörimisen jälkeen nukahtanut.

Menisin itsestäänselvyytenä nukkumaan

Alkuperäinen kirjoittaja m':
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:

|O

Menisin itsestäänselvyytenä nukkumaan

Noku mä pyörein siellä toista tuntia yrittämässä nukkua eikä uni tullut.
Ja nyt on kuppi kahvii jo juotu, mä alan olee aika pirtee jo :D

Eiks noi miehet vois jo herätä??!! Kyl sitä nyt nukutaa, ku muuten ollaan hiukan ennen seiskaa aina hereil...
Mä nukahdan kohta ite! Vikatikki oli jäädä valvoo, olis pitänyt vaan mennä sänkyy, edes pyörimään, nyt on pääki nii kipee ruudun tuijottamisest.

Yhteistyössä