minkä ihmeen takia tarvii aina ruveta säätään jotain just ennenkun olis jotain sovittua??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan mies!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihan mies!!

Vieras
puhun nyt miehestäni.. se on aina ollu sellanen, että tää nyt ei oo mikään yllätys, mutta pakko avautua kun ottaa niin päähän!!!!!

ihan sama onko ristiäiset, jotkut illanistujaiset, joku tulossa kylään, ollaan menossa jonnekin tai sovittu jotain niin AINA sille päivälle pitää kehittää jotain ihan ihme säätämistä ja tulee kamala kiire!
viimeks kummipojan ristiäiset, oli puhetta ollu kuukausi ennen sitä varaston siivoomisesta niin pakko oli se sit alottaa just sinä aamuna kun oli ne ristiäiset iltapäivällä klo16 ja kamala kiirehän siinä tuli (joo, hyvä et tuli siivottua, mutta silti kun olis ollu aikaa ennen sitä ja sen jälkeenkin...)
ja viikolla sovittiin et tänään poltetaan roskia naapureiden kanssa meillä klo13--> (tää kellonaika sopi kaikille kun monilla on päiväuni-ikäisiä lapsia jne) niin mies keksi lähtee kaverinsa kanssa hakeen kaverille sohvia jotka olis kerenny huomenakin ja kun soitin et kello on jo yks niin se oli toisen kaverin tonttia katsomassa....
ihan tyhmiä juttuja eikä se maailma kaadu siihen et koska ne roskat poltetaan, mutta tosi ärsyttävää kun tää on AINA. sit kun ei oo mitään suunnitelmia niin mieskään ei tee mitään, mut jos pitäs jonnekin lähtee niin pakko alkaa tekeen jotain mitä ei olis pakko sillä hetkellä..
mä täällä nyt sit odottelen et se suvaitsis saapua kotiin....... pläääääääähhh!!

Tuo käytös on ärsyttävää. En tiedä mistä tämä johtuu, mutta yksi sukulaisnainen on just samanlainen. AINA kaikki valmiiksi sovitut jutut menevät jotenkin ketuille, kun tämä eukko ei sitten pääsekään tulemaan tai haluaa muuttaa kellonaikaa tai on just migreenikohtaus tulossa tai ei tulekaan meidän kyydillä paikkaan X vaan tuleekin jonkun toisen kyydillä, eikä tule silläkään, tai tuleepas, eikun sittenkin meidän autossa jne. jne. Olen jo oppinut, että mikään ennalta sovittu juttu ei hänen kanssaan ainakaan sillä aikaisemmin sovitulla tavalla toteudu.

Alkuperäinen kirjoittaja V:
mua taas ärsyttää se että mies lupailee mun puolesta asioita kysymättä multa etukäteen sopiiko mulle.

Mun kaveri on ihan samanlainen,rupee välillä ärsyttää ku sovittuja juttuja pitää viiteen kertaan muuttaa,muutenkaan ei osaa mitään päättää ajoissa.

Uusimmat

Yhteistyössä