P
paskamutsi
Vieras
Heillä on 2 lasta, molemmat raskaudet ilmoitelleet tulostaan siinä vaiheessa, kun niille on annettu lupa tulla.
Heidän vanhempi lapsi on nyt melkein 3-vuotias ja se osaa jo lukea, puhuu täydellisesti monisanaisia lauseita. Oppi kävelemään reippaasti alle vuoden vanhana ja oppi myöskin puhumaan ennen kun täytti 1v. On tosi ketterä ja osaa kaiken, mihin vaan ryhtyy. Ärsyttävää!!!! Ja se äiti hehkuttaakin jatkuvasti siitä.
Heidän nuorempi on 10kk. Puhuu nyt jo ihan tunnistettavia sanoja, esim. "äittä". On kävellyt jo pari kuukautta ja senkin se vauva tekee horjumatta. Kiipeilee. Käyttää lusikkaa. PUKEE!!!! Mä en kestä! Miksei mun lapset ole noin fiksuja??? MIksi?
Meidän nuorin vieläkin yökastelee ja on jo ekalla.
Eikä osaa vielä lukea, aika käy vähiin, joutuu varmaan tuplaamaan ekan, kun ei vielä ole päässyt lukemisen ja kirjoittamisen maailmaan. RAAH!
Ei puhettakaan että osaisi ilman appareita ajaa pyörällä, ei sitä kiinnosta pätkääkään harjoitella. Piirtäminen on yhtä suttua. EN kestä! : /
Heidän vanhempi lapsi on nyt melkein 3-vuotias ja se osaa jo lukea, puhuu täydellisesti monisanaisia lauseita. Oppi kävelemään reippaasti alle vuoden vanhana ja oppi myöskin puhumaan ennen kun täytti 1v. On tosi ketterä ja osaa kaiken, mihin vaan ryhtyy. Ärsyttävää!!!! Ja se äiti hehkuttaakin jatkuvasti siitä.
Heidän nuorempi on 10kk. Puhuu nyt jo ihan tunnistettavia sanoja, esim. "äittä". On kävellyt jo pari kuukautta ja senkin se vauva tekee horjumatta. Kiipeilee. Käyttää lusikkaa. PUKEE!!!! Mä en kestä! Miksei mun lapset ole noin fiksuja??? MIksi?
Meidän nuorin vieläkin yökastelee ja on jo ekalla.
Ei puhettakaan että osaisi ilman appareita ajaa pyörällä, ei sitä kiinnosta pätkääkään harjoitella. Piirtäminen on yhtä suttua. EN kestä! : /