Lyövää naista saa täräyttää nekkuun?

  • Viestiketjun aloittaja "Hellu"
  • Ensimmäinen viesti
Vierasmiess
Eli vierasmiess pääsee kuin pääseekin lyömään naistansa. Kaikki voittaa!

Niin!


Hei palstalaiset, lopettakaa väittely, ratkaisu on jo syntynyt!
Tää on aina niin mukavaa seurata kun keskustelun taso laskee ja oma sanottava on nollissa niin alkaa hyökkäminen epäolennaisuuksien kera. Hitto te ootte hyvää porukkaa :)

Ps. joka kohta joku tulee viestillä "kyllä me sunlaiset tunnetaan" :LOL:
 
säpäle harmaana
Niin naiiveja jutut säpäleellä kyllä koko ketjun etten voi käsittää:O Luuletko todella että ihmiset on tunteettomia robotteja?
Ja mistä teit tämän päätelmän? Olisiko ollut edellisellä sivulla, kun viimeksi sanoin, että tilanteet ovat erilaisia ja ylilyönnitkin ovat ymmärrettäviä. Oikeaa se ei silti teosta tee.

Etkö oikeasti osaa vai viitsi lukea?
 
Tää on aina niin mukavaa seurata kun keskustelun taso laskee ja oma sanottava on nollissa niin alkaa hyökkäminen epäolennaisuuksien kera. Hitto te ootte hyvää porukkaa :)

Ps. joka kohta joku tulee viestillä "kyllä me sunlaiset tunnetaan" :LOL:
Voithan sä itse lisätä tonne lauseiden väliin karvamunkkia, nahkalompsaa, 16v liha on parasta leikattavaks yms?
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29839843:
Ja mistä teit tämän päätelmän? Olisiko ollut edellisellä sivulla, kun viimeksi sanoin, että tilanteet ovat erilaisia ja ylilyönnitkin ovat ymmärrettäviä. Oikeaa se ei silti teosta tee.

Etkö oikeasti osaa vai viitsi lukea?
Ymmärrettäviä? Odotettavia silloin kun joku pistää nekkuun toista.
 
avuttomia on
Yksinhuoltajana oppii pitämään huolta itsestään ja lapsistaan eikä ole kenestäkään riippuvainen. Toiset vaan on avuttomia ja pelkää kaikkea. Kannattaa silloin pitää se suunsa kiinni eikä avautua mistään. Mummelit ja papparaiset aukoo usein päätään ja viimeksi tänään joku mummeli pyrki ärsyttämään kassajonossa työntämällä tavaransa mielenosoitukselliseti hihnalla lähemmäs kassaa. Ihan kun se hihna ei liikkuis ja tuijoteltiin toisia vihasina jonkun aikaa.
 
Vierasmiess
Onko tää sulle ongelma koska et ehkä sitten pärjäisi?
Siis pärjäisi missä? Jos mua vetäisi naamariin henkilö x niin alkaisinko mä tekemään pika-analyysiä tämän henkilön hormonitoiminnasta? Jos lyöjä olisi tukeva kuulantyöntäjänainen tai aitajuoksijamies, niin miten toimitaan? Jätetäänkö AINA nainen lyömättä? Mikä määrä testoa naisessa on sallittua olla jotta tasa-arvo jollain tavalla alkaa toteutua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29839853:
No miten he saavat töissä ketään talttumaan, kun tämän ketjun mukaan se on mahdotonta lyömättä? Ja mitä tapahtuu, jos poliisi/järjestyksenvalvoja menee tilanteeseen ja ensimmäinen "rauhoittava" teko on lyöminen?
No tietenkään eivät lyö tai pistä takaisin, ajattelepas sairaanhoitajia esimerkiksi, he kokevat vielä enemmän väkivaltaa ja mustelmat mitä me saadaan ei ole mitään niihin verrattuna. Lastensuojelussa ainoa mitä saadaan käyttää on kiinnipito.
 
Peyote
Siis pärjäisi missä? Jos mua vetäisi naamariin henkilö x niin alkaisinko mä tekemään pika-analyysiä tämän henkilön hormonitoiminnasta? Jos lyöjä olisi tukeva kuulantyöntäjänainen tai aitajuoksijamies, niin miten toimitaan? Jätetäänkö AINA nainen lyömättä? Mikä määrä testoa naisessa on sallittua olla jotta tasa-arvo jollain tavalla alkaa toteutua?
Eipä tossa sun sönkötyksessäs oo päätä eikä häntää.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29839877:
No niin. Ja mieti vielä hetken mikä ero on ymmärtämisellä ja hyväksymisellä.

Muistatko, kun eräs nimeltä mainitsematon palstalainen ihastui mormonipoikaan. Kaikki ymmärsivät ihastuksen, mutta eivät hyväksyneet tapailua poikaystävän selän takana.
voin kertoo että ihan kaikki eivät ymmärtäneet sitä ihastumistakaan
 
säpäle harmaana
No tietenkään eivät lyö tai pistä takaisin, ajattelepas sairaanhoitajia esimerkiksi, he kokevat vielä enemmän väkivaltaa ja mustelmat mitä me saadaan ei ole mitään niihin verrattuna. Lastensuojelussa ainoa mitä saadaan käyttää on kiinnipito.
Miten niin tietenkään? Eihän muita vaihtoehtoja ollut, kuin turpiin otto tai anto? Mitä poliiseilla sitten tekee, jos he "tietenkään" eivät lyö?
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29839893:
Miten niin tietenkään? Eihän muita vaihtoehtoja ollut, kuin turpiin otto tai anto? Mitä poliiseilla sitten tekee, jos he "tietenkään" eivät lyö?
Varmasti poliisit taluttavat kovaotteisesti ja eivät mitenkään hellästi kohtele riehuvaa asiakasta koska aggressiivisesta ihmisestä lähtee voimaa. Se turpiin "anto" on varmaan aika paljon muutakin kun puolustautumiskeino, se on myös osoitus siitä ettei ihminen lamaannu tai anna itseään kohdeltavan miten tahansa.
 
Varmasti poliisit taluttavat kovaotteisesti ja eivät mitenkään hellästi kohtele riehuvaa asiakasta koska aggressiivisesta ihmisestä lähtee voimaa. Se turpiin "anto" on varmaan aika paljon muutakin kun puolustautumiskeino, se on myös osoitus siitä ettei ihminen lamaannu tai anna itseään kohdeltavan miten tahansa.
eli kosto tai kasvojen säilyttäminen

tn. useimmiten takaisinlyöminen ei edistä turvallisuutta
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29839907:
Niin? :O Nyt ei naurattanut, sori..
Pitäiskö mun nyt alkaa valittamaan kun et vastaa mun kysymyksiin.:D

Tee lista kaikista sun kysymyksistä yhteen viestiin niin on huomattavasti mukavampi vastata.:D
 
säpäle harmaana
Pitäiskö mun nyt alkaa valittamaan kun et vastaa mun kysymyksiin.:D

Tee lista kaikista sun kysymyksistä yhteen viestiin niin on huomattavasti mukavampi vastata.:D
No tässä:

Lyökö poliisi virkatehtävissä?
Jos ei lyö, miksi ei lyö?
Miten poliisille on mahdollista taltuttaa henkilö ilman väkivaltaa, kun siviilille se on mahdotonta?

Häppäriltä olen nämä asiat kysynyt monta kertaa, mutta hän vain puhuu kiinnnipitämisestä ja kantamisesta ja milloin mistäkin. Et ilmeisesti hänen vastauksiaan lue, kun luulet, että huvikseni tässä samoja asioita kyselen.
 

Yhteistyössä