Lyövää naista saa täräyttää nekkuun?

  • Viestiketjun aloittaja "Hellu"
  • Ensimmäinen viesti
Kerrotko nyt mitä eroa on 16V panemisessa ja ison miehen ihannoimisessa kun molemmat perustuu biologiaan ja molemmat on suomessa todettu lain sallimiksi?

Hmmm....16v:n paneminen ja ison miehen ihannointi....että onko näissä mitään eroa? Niinkö?

No kyllä mä sanoisin että ei het ekana tulis mieleen että noissa ei olis mitään eroa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29840010:
Aha. Niin ilmeisesti luuli Lispettikin. Hassua.
Höpöhöpö. Usutin sua listaamaan kyssärit samaan viestiin.
Ei kai tää ketju oo minnee menossa? Voihan sun kysymyksiin vastata myöhemminkin? Kirjoitat siihen sun kysymys listaan vaan keneltä sen vastauksen haluat.=)
 
säpäle harmaana
ehei sitä mitä luulet. No anteeks taas kun otan oman työni mutta sanon nyt pari esimerkkiä: musta vois aivan hyvin sulkea kilareissa olevan lapsen oven kun siinä on se lukkonappi mutta niin en voi koska tarviis tehdä päätös ja ilmoitus ym, joten kyttään vaan sen oven takana. Musta vois kieltää lapsen isäpuolta pitämästä yhteyttä mutta en voi koska sen pitää saada pitää yhteyttä. Noitahan on sata ja miljoona joissa siviiliminä työssä sanoo toista, mutta sun oikeudet ei riitä siihen, mutta se onkin eri kun SIVIILI. Etkö sä jo ymmärrä miten epärelevantti tuo sun vertaus ammattilaisiin on?!?
Niin, noissakin on loppujen lopuksi kysymys siitä, mikä sinun mielestäsi on kohtuullista. Sinulle kuitenkaan tuskin olisi siviilihenkilönäkään käytännössä oikeasti mahdotonta kytätä oven takana, vaikka sinulla on myös mahdollisuus lukita ovi.
 
säpäle harmaana
Höpöhöpö. Usutin sua listaamaan kyssärit samaan viestiin.
Ei kai tää ketju oo minnee menossa? Voihan sun kysymyksiin vastata myöhemminkin? Kirjoitat siihen sun kysymys listaan vaan keneltä sen vastauksen haluat.=)
Mikä tämä juttu nyt on? Olisihan järjetöntä nyt tämäkin viesti kirjoittaa tuohon samaan viime sivun viestiin. Mainitsin nyt vain tuon päättömän esimerkkinä, kun ihmettelit, etteikö minulla ole muuta epäselvää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29840033:
Niin, noissakin on loppujen lopuksi kysymys siitä, mikä sinun mielestäsi on kohtuullista. Sinulle kuitenkaan tuskin olisi siviilihenkilönäkään käytännössä oikeasti mahdotonta kytätä oven takana, vaikka sinulla on myös mahdollisuus lukita ovi.
Ei ole vaan ihan ammattipersoona määrää kaikilla sen miten toimii, siivoojallakin. Sillä omalla henk.koht mielipiteellä ei oo tuon taivaallista väliä tai jos on niin sitten voit olla kusessa jos toimit sen mukaan. Tuosta ois esimerkkejä vaikka kuinka..Ihan järjettömistä asioista on tehty oikeusturva ja pitää olla lupa ja selitys sitten miksi päädyit mihinkin ratkaisuun ja ei niitä muutenkaan yksin tehdä. Ja sitten on vielä esimiehet ketkä lukee rapsat ja vanhemmat keille pitää ilmoittaa pienestäkin päätöksestä. Kaikella on seurauksensa eri tavalla työssä kun OIKEASSA elämässä. Et voi siis mitenkään verrata väkivaltaa näissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29840038:
Mikä tämä juttu nyt on? Olisihan järjetöntä nyt tämäkin viesti kirjoittaa tuohon samaan viime sivun viestiin. Mainitsin nyt vain tuon päättömän esimerkkinä, kun ihmettelit, etteikö minulla ole muuta epäselvää.
Käsitin että sinä luulit että minä luulin että jatkat keskustelua yksinäsi.
Luulinko oikein vai luulitko sinä väärin?:D

Sulla on hassuja kyssäreitä joskus.:D
 
Ei ole vaan ihan ammattipersoona määrää kaikilla sen miten toimii, siivoojallakin. Sillä omalla henk.koht mielipiteellä ei oo tuon taivaallista väliä tai jos on niin sitten voit olla kusessa jos toimit sen mukaan. Tuosta ois esimerkkejä vaikka kuinka..Ihan järjettömistä asioista on tehty oikeusturva ja pitää olla lupa ja selitys sitten miksi päädyit mihinkin ratkaisuun ja ei niitä muutenkaan yksin tehdä. Ja sitten on vielä esimiehet ketkä lukee rapsat ja vanhemmat keille pitää ilmoittaa pienestäkin päätöksestä. Kaikella on seurauksensa eri tavalla työssä kun OIKEASSA elämässä. Et voi siis mitenkään verrata väkivaltaa näissä.

Tätähän mä sulle yritin selittää jo monta sivua sitten kun vaahtosit että sulla on oikeus satuttaa ja potkia, vartijatkin käyttää kovia otteita. Ammattioloissa on eri toimintaohjeet ja valtuudet kuin katutappelussa. Ei ne vartjat siviilinä siihen tappeluun tule
:headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29840292:
Minä jäin nyt kyllä ihmettelemään puristellaanko naisia useinkin baareissa tai jonoissa :confused:
ei mulla muuta
Mitä vanhemmaksi tulee sen harvemmin puristellaan ;) liekö naama ja perse niin kulahtaneita ettei niitä erota toisistaan...
 
säpäle harmaana
Käsitin että sinä luulit että minä luulin että jatkat keskustelua yksinäsi.
Luulinko oikein vai luulitko sinä väärin?:D

Sulla on hassuja kyssäreitä joskus.:D
Hassuilla kyssäreillä on tarkoitus johdattaa vastaajaa hoksaamaan jonkun pointin, jota en muulla tavalla osaa selittää.

En luullut, se oli vain typerä kommentti mielestäni omituiselle kommentillesi (se, että minulla ei olisi mitään muuta epäselvää enää, kun en kysele enää muita kuin noita hg:n kanssa väännettyjä asioita).
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29840376:
Hassuilla kyssäreillä on tarkoitus johdattaa vastaajaa hoksaamaan jonkun pointin, jota en muulla tavalla osaa selittää.

En luullut, se oli vain typerä kommentti mielestäni omituiselle kommentillesi (se, että minulla ei olisi mitään muuta epäselvää enää, kun en kysele enää muita kuin noita hg:n kanssa väännettyjä asioita).
:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29840292:
Minä jäin nyt kyllä ihmettelemään puristellaanko naisia useinkin baareissa tai jonoissa :confused:
ei mulla muuta
Tätä minäkin kysyin kymmeniä sivuja sitten. :D ei vastattu. Ja sitten ihmetellään, miten minä jaksan vieläkin ihmetellä..

Ja kuulemma nuo tilanteet ovat lähes aina sellaisia, että pois ei pääse, mutta puoliso aina on siinä metrin päässä.
 
suu suppuun
ehei sitä mitä luulet. No anteeks taas kun otan oman työni mutta sanon nyt pari esimerkkiä: musta vois aivan hyvin sulkea kilareissa olevan lapsen oven kun siinä on se lukkonappi mutta niin en voi koska tarviis tehdä päätös ja ilmoitus ym, joten kyttään vaan sen oven takana. Musta vois kieltää lapsen isäpuolta pitämästä yhteyttä mutta en voi koska sen pitää saada pitää yhteyttä. Noitahan on sata ja miljoona joissa siviiliminä työssä sanoo toista, mutta sun oikeudet ei riitä siihen, mutta se onkin eri kun SIVIILI. Etkö sä jo ymmärrä miten epärelevantti tuo sun vertaus ammattilaisiin on?!?
Sinä et kyllä taida olla vielä yhtään missään asiassa ammattilainen. Teet keikkatöitä opintojesi ohella, eikö niin? Ammattilaisilla on koulutus siihen työhän, jota he tekevät. Sinä ole apulikkana siellä, missä oletkin, kun baareiluiltasi kerkiät, kun ei opinnotkaan paljon maistu. Joo, oli henkilökohtaista, muttei mitään, mitä et ole tänne itse vuodattanut. Ottaa pattiin tuollainen opiskelijatytön uhoaminen ammattilaisuudesta. Sun ei edes pitäisi jaaritella työpaikkasi asioista täällä yhtään millään tasolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29840292:
Minä jäin nyt kyllä ihmettelemään puristellaanko naisia useinkin baareissa tai jonoissa :confused:
ei mulla muuta
Ei sitä nyt vanhemmalla iällä enää niin tapahdu, mutta aikaisemmin kyllä. Muistan esim, kun joku suojatiellä vastaan kävelevä mies puristi mua tissistä, keskellä kaupunkia keskellä päivää. Baarit, yöbussit, nakkarin jono on sitten tietty pahempia.
 

Yhteistyössä