Lyövää naista saa täräyttää nekkuun?

  • Viestiketjun aloittaja "Hellu"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";29835358]Kaikkein paras olisi mies, joka taluttaisi mut syrjemmälle istumaan ja hakisi tiskiltä jäitä nenua varten. Eikä käyttäisi naisen kauniita ruumiinosia solvaustarkoituksessa.[/QUOTE]

no pittäähän sitä vähän pullistella, tosimies ei anna toisten hipastakaan omaan naiseensa tai muuten "täräyttää nekkuun" ;p
 
"huoh"
Mitä te edes vastaatte tolle provojankkaajalle.. joka ketjussa laukoo niin tyhmiä juttuja ettei kai sitä kukaan voi uskoa aidoksi, tässäkin ketjussa noin sata viisautta hältä, yks parhaista ettei muka saa töitä pahoinpitelysyytteen takia. Häppäri pilaa kaikk ketjut samoin kuin mies1 mut häppäri on vielä pahempi kun ei edes poistu koskaan palstalta joten suoltaa tänne skeidaa aivan taukoamatta
 
[QUOTE="huoh";29835387]Mitä te edes vastaatte tolle provojankkaajalle.. joka ketjussa laukoo niin tyhmiä juttuja ettei kai sitä kukaan voi uskoa aidoksi, tässäkin ketjussa noin sata viisautta hältä, yks parhaista ettei muka saa töitä pahoinpitelysyytteen takia. Häppäri pilaa kaikk ketjut samoin kuin mies1 mut häppäri on vielä pahempi kun ei edes poistu koskaan palstalta joten suoltaa tänne skeidaa aivan taukoamatta[/QUOTE]

<3 elä ota niin vakavasti, toi oli vain vitsi, mut jostain syystä tää ei nyt toimi enkä pysty lisää hymiöitä :/
 
no pittäähän sitä vähän pullistella, tosimies ei anna toisten hipastakaan omaan naiseensa tai muuten "täräyttää nekkuun" ;p
Jep, eli näin saadaan aikaan se tappelu, missä miehet ottaa mittaa toisistaan, missä sä organisoit sen toimintaketjun, missä sua tölväissyt mies vedetään maihin koko yökerhon voimin ja tilanne oli sitten siinä.

Joskus, itse asiassa useimmiten, on vaan paras ohittaa moiset tahattomat huitaisut ja jatkaa eteenpäin. Koska nuo tilanteet etenee yleensä juuri niin kuin entinen Ksantippa tuossa kuvaili. Joku tönäisee tahattomasti, toinen kimpaantuu siitä kun ei tajua sen olleen vahinko, johon alkuperäinen taas reagoi jne jne jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sopivasti lihava mäyrä;29835398:
Jep, eli näin saadaan aikaan se tappelu, missä miehet ottaa mittaa toisistaan, missä sä organisoit sen toimintaketjun, missä sua tölväissyt mies vedetään maihin koko yökerhon voimin ja tilanne oli sitten siinä.

Joskus, itse asiassa useimmiten, on vaan paras ohittaa moiset tahattomat huitaisut ja jatkaa eteenpäin. Koska nuo tilanteet etenee yleensä juuri niin kuin entinen Ksantippa tuossa kuvaili. Joku tönäisee tahattomasti, toinen kimpaantuu siitä kun ei tajua sen olleen vahinko, johon alkuperäinen taas reagoi jne jne jne.
Jos mun kaveria oltais lyöty suoraan kasvoihin ja tyyppi ei ois vaivautunut edes pahoittelemaan pikaisesti niin oisin kyllä katsonut kun halpaa makkaraa. Missä käytöstavat?? Ei mua haittaa vaikka joku kaataa viinit mun mekolle jos se pyytää anteeksi.

Onneksi yökerhoissa tulee poket heti paikalle, jos porukat alkaa riehua... Mutta totta puriset, että pienestä ne lähtee :/
 
Piti oikein miettiä ja muistella, mutta minä tai mun tytöt ei olla koskaan jouduttu tilanteeseen, jossa mun miehen eli tyttöjen isän tai mun pojan eli tyttöjen veljen olisi tarvinnut "puolustaa" meitä. Tietenkään en voi sanoa ettei tytöillä olisi ollut tilanteita omissa kaveriporukoissaan, moisista ei ole mulle kerrottu. En ole joutunut sanaharkkaan taksijonossa tai tanssilattialla.
 
Vierasmiess
Ja ylpeys. Onhan se, mutta mielummin sellainen kun välinpitämätön ja flegmaattinen nysverö joka ei reagoi mihinkään. Pahinta on muutenkin jos ihmisellä ei ole mielipiteitä, saati sitten jos ei kosketa edes toisten hätä omien silmien edessä.
Tasa-arvon nimissä varmaan olet samaa mieltä, että miestenkin hyvä välittää itsestään, olla paikkansa tietävä yksilö ja reagoida tapahtumiin kun vastapuolessa on ihminen? (ja älä erittele miestä ja naista tässä jos aiot puhua tasa-arvosta)
Jos et aio, niin voit olla hyvä ja siirtyä keittonurkkaukseen ja muistaa pysyä poissa kuppiloista (=baareista).
 
vieras,
Tasa-arvon nimissä varmaan olet samaa mieltä, että miestenkin hyvä välittää itsestään, olla paikkansa tietävä yksilö ja reagoida tapahtumiin kun vastapuolessa on ihminen? (ja älä erittele miestä ja naista tässä jos aiot puhua tasa-arvosta)
Jos et aio, niin voit olla hyvä ja siirtyä keittonurkkaukseen ja muistaa pysyä poissa kuppiloista (=baareista).
Eli sinusta siis 160 cm nainen ja 190 cm mies ovat tasaveroisia? Jos se pienikokoinen nainen antaa poskelle läimäyksen sille miehelle niin miehellä on oikeus täräyttää akkaa nyrkillä turpaan?
 
Vierasmiess
Eli sinusta siis 160 cm nainen ja 190 cm mies ovat tasaveroisia? Jos se pienikokoinen nainen antaa poskelle läimäyksen sille miehelle niin miehellä on oikeus täräyttää akkaa nyrkillä turpaan?
Tasaveroisia yksilöitä joilla molemmilla on oikeus yksityisyyteen.

En tietenkään kannus ketään väkivaltaan, mutta on kovin koomista ja toisaalta surullista, että jotkut (naiset) ajattelevat, että voisivat läpsiä kanssaihmisiä kuinka sattuu ilman sen isompaa velvoitetta.

Ihaminen joka käy sotaa, saa turpiinsa muodossa tai toisessa.
 
säpäle harmaana
On muuten ihan epäreilua, että keskustelu on edennyt näin pitkälle ilman minua :D Mutta näköjään tuolla nimimerkki "viisaan vaimo" onkin kommentoinut hyvin. Ja krut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29835581:
Itse poistuin keskustelusta sivulla neljä. En ole tietääkseni mitään tuollaista kirjoittanut, joten on sinun velvollisuutesi se minulle näyttää, jos väität, että näin olen tehnyt.
:O Onko näin? No ainakin peesailit sitä että se on turha kysymys, mut odotas niin etsin. :p
 
vieras,
Tasaveroisia yksilöitä joilla molemmilla on oikeus yksityisyyteen.

En tietenkään kannus ketään väkivaltaan, mutta on kovin koomista ja toisaalta surullista, että jotkut (naiset) ajattelevat, että voisivat läpsiä kanssaihmisiä kuinka sattuu ilman sen isompaa velvoitetta.

Ihaminen joka käy sotaa, saa turpiinsa muodossa tai toisessa.
Ja jotkut (hyvin monet) miehet ajattelevat, että heillä on täysi oikeus kähmiä ja puristella naisia takapuolesta ja tisseistä. Siinä jos se nainen antaa litsarin että irti musta, niin miehellä on siis oikeus täräyttää nyrkillä sitä akkaa naamaan? Tai nostaa kurkusta seinälle?
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Vierasmiess
Ja jotkut (hyvin monet) miehet ajattelevat, että heillä on täysi oikeus kähmiä ja puristella naisia takapuolesta ja tisseistä. Siinä jos se nainen antaa litsarin että irti musta, niin miehellä on siis oikeus täräyttää nyrkillä sitä akkaa naamaan? Tai nostaa kurkusta seinälle?
En ole missään vaiheessa sanonut, että väkivallaan liioittelu tai kasvattaminen olisi fiksua. Vain, että sen mitä antaa niin pitää ottaa vastaankin. Vai olenko väärässä?

Mieti kuvaelmaasi toisin päin. Humalainen nainen puristaa komea miehen persustasta josta saa kiitokseksi läväytyksen naamariin niin että poski punoittaa, irti näpit. Mitä nainen tekee? Luultavasti haukkuu naisten hakkaahomoksi.
 
iu
Tasaveroisia yksilöitä joilla molemmilla on oikeus yksityisyyteen.

En tietenkään kannus ketään väkivaltaan, mutta on kovin koomista ja toisaalta surullista, että jotkut (naiset) ajattelevat, että voisivat läpsiä kanssaihmisiä kuinka sattuu ilman sen isompaa velvoitetta.

Ihaminen joka käy sotaa, saa turpiinsa muodossa tai toisessa.
Miten mä muistelen, että sä olet useammassakin otteessa ollut heittämässä akkaa niska-persotteella turvalleen milloin hietikkoon, milloin jonnekin muualle, vaikkei niissä ole ollut mitään puhetta siitä, että se nainen olis käynyt fyysiseksi ensin? Että semmoinen herrasmies täällä vauhdissa taas...
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vieras,
En ole missään vaiheessa sanonut, että väkivallaan liioittelu tai kasvattaminen olisi fiksua. Vain, että sen mitä antaa niin pitää ottaa vastaankin. Vai olenko väärässä?

Mieti kuvaelmaasi toisin päin. Humalainen nainen puristaa komea miehen persustasta josta saa kiitokseksi läväytyksen naamariin niin että poski punoittaa, irti näpit. Mitä nainen tekee? Luultavasti haukkuu naisten hakkaahomoksi.
Ei ole naisellakaan oikeutta puristella miehiä, en ole missään sellaista väittänytkään. Ja jos se nainen haukkuu sitä miestä niin mitä sitten, eiköhän siinä sitten puolin ja toisin nimitellä. Vai luuletko että miehet vaan hiljaa kuuntelevat :D Vanha sanonta sanoo ei haukku haavaa tee. Se nyrkki kyllä sitäkin enemmän.
 

Yhteistyössä