Alkioadoptio voidaan tehdä joko omaan kiertoon tai lääkkeelliseen kiertoon ( mulle tehtiin näin, kun selvisi vain pari päivää ennen luovuttajan punkitiota, että munasoluja ei saadaakaan ja mä olin valmistautunut siirtoon niin valitsin sitten alkioadoptio vaihtoehdon, etten turhaan ollut pumpannut itseeni lääkkeitä ja käynyt ultria jne.)
Laita odottava Klinik Elitelle s-postia ja kysele vähän, sieltä sat kyllä pian vastauksia
Ultrissa voi käydä Suomessa (2 kertaa yleensä tarvitsee käydä) ja lähettää sitten s-postitse tiedot Tarttoon ja lääkäri kommentoi sitten ja antaa jatkohoito-ohjeet. Myös Suomen lääkäri voi lähetellä vastaukset sinne, jos on sellainen lääkäri , joka sen haluaa tehdä/ tekee automaattisesti.
Voi HalleB mikä pettymys, halaus :hug: ja uuden luovuttajan metsästys.
Laita odottava Klinik Elitelle s-postia ja kysele vähän, sieltä sat kyllä pian vastauksia
Ultrissa voi käydä Suomessa (2 kertaa yleensä tarvitsee käydä) ja lähettää sitten s-postitse tiedot Tarttoon ja lääkäri kommentoi sitten ja antaa jatkohoito-ohjeet. Myös Suomen lääkäri voi lähetellä vastaukset sinne, jos on sellainen lääkäri , joka sen haluaa tehdä/ tekee automaattisesti.
Voi HalleB mikä pettymys, halaus :hug: ja uuden luovuttajan metsästys.
Viimeksi muokattu: