Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa)[/COLOR][/B]

amv (36) toinen, 2. yritys keväällä lahja-alkiolla (2/13 kemiallinen)
Odottava73, lahjamunasolujonossa
pikkukintsu (36), eka, PAS suunnitteilla heinäkuussa
InLove_ (35)



Hoito lähestyy


paulanna
_lokakuu_
HalleB (27) hoito viikolla 17



Piinistelijät

Prinsessatyttö (25) siirto 28.01.2013 (toinen lapsi haaveissa)
tepsuttelija
Aliaana
esemila





Plussanneet (sydämet nähty ultrassa )

SaimiRiikka (vk 34, LA 7.5.2013):heart:
Mirkkuuusi (vk 6+3 ultrassa syke)

Maaliin päässeet


Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka haaveissa, alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), haaveissa eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+5
Seinäkukkanen (45), eka toiveissa, 10/2011 tyttö
plastex (33) eka toiveissa, poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, eka toiveissa, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka toiveissa, 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia

Taustalle siirtyneet

Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen
 
Hei Kaikki:cool:

Kiitos onnitteluista SatuSofia ja Utopia; mukava kuulla teistäkin pitkästä aikaa.
Minä jouduin osastolle lepohoitoon kohonneen alapaineen takia, siitä sitten jäin suoraan
sairaslomalle tuohon varsinaiseen äippälomaani saakka.

Lisäsin omat tietoni tuohon listaan, kun olivat välissä hukkuneet jonnekin. Paljon on täällä
tapahtunut; Onnea plussanneille ja peukkujan pidän piinaajille ja voimia niille, jotka
miettivät mitä tehdä jatkaako vai luovuttaako. Tärkeintä on kuunnella itseään, mitä haluaa!

Voimia päätöksiinne toverit !

Lämpimin ajatuksin

SaimiRiikka
 
Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa)

amv (36) toinen, 2. yritys keväällä lahja-alkiolla (2/13 kemiallinen)
Odottava73, lahjamunasolujonossa
pikkukintsu (36), eka, PAS suunnitteilla heinäkuussa
InLove_ (35)



Hoito lähestyy


paulanna
_lokakuu_
HalleB (27) hoito viikolla 17



Piinistelijät

Prinsessatyttö (25) siirto 28.01.2013 (toinen lapsi haaveissa)
tepsuttelija
Aliaana
esemila





Plussanneet (sydämet nähty ultrassa )

SaimiRiikka (vk 34, LA 7.5.2013):heart:
Mirkkuuusi (vk 6+3 ultrassa syke)

Maaliin päässeet


Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka haaveissa, alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), haaveissa eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+5
Seinäkukkanen (45), eka toiveissa, 10/2011 tyttö
plastex (33) eka toiveissa, poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, eka toiveissa, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka toiveissa, 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia

Taustalle siirtyneet

Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen
 
Odottava73 Onneksi voi tieto tulla aikaisemminkin kuin se puolen vuoden päästä. Meillekkin tuli tieto jo 2kk päästä siitä kun ilmoittauduimme jonoon eli tosi nopeasti. Sen kun olisimme tiennyt,että näin nopeaa toimintaa olisi ollut niin asiat olisi varmaankin mennyt toisin.
Missä suhteessa mietiskelit haastavuutta alkioadoptiossa?

SaimiRiikka Ei paljoa ole sulla odotusta enää jäljellä, onnea sille taipaleelle :) ja kiitos peukutuksesta. Hieman korjasin tuota listaa kun siihen oli jäänyt tuo minun nimeni alkuun.
 
Odottava73, meidän tapauksessa jonotusaika oli 4kk, vaikka noin 6kk käskettiin varautua.
Saimiriikka: loppusuora häämöttää!! ihanaa.

Mun kotidoppleri tuli ja olen ainakin tunnin vääntänyt sitä alavatsalla, välillä etsinyt youtubesta ohjeita, mutta en siis millään saa babyn sykkeitä kuuluviin, oman sykkeeni vaan kuulen koko ajan. Monet on saaneet sykkeet kuuluviin jo viikolla 9-10 ja mulla on siis tänään 10+6. huoh, no koetan illemmalla uudestaa kun mieskin tulee kotiin...
 
Mirkkuuusi Onko sulla käytössä se geeli? Itsellä oli silloin geeli ja sitä piti laitaa aikas paljon,että sai kuulumaan,mutta alkuun ja pidemmällekkin niin ihan tavallinen perusvoide oli paljon parempi ku geeli. Kokeileppa sillä jos auttaisi. Mä tykkäsin lopulta enemmän voiteesta kuin geelista ku se jotenkin oli tahmaista ja tuhrusti ja tuli samalla mahakin voideltua.
Huolestua ei kannata silti koska joillakin äänet ei kuulu kuin vasta 12 viikolla joskus.

Itse muistan,et se kuului sillee ihan hetkittäin ja sitten taas katosi. Anturin piti olla tarkasti tietyssä kulmassa.Joskus sai tosi kauan metsästää ääntä,mut sitkeys palkitaan. Ei se ole aina kovinkaan helppoa :)

Tsemppia :)
 
Viimeksi muokattu:
Lähinnä mietin siis matkustelua ja poissaoloja tuon alkioadoption kohdalla. Jotenkin tuohon omalle klinikalle 60 km matkaa tuntuu paljon helpommalta vaihtoehdolta :)

Onpas kiva kuulla, että nopeamminkin voisi päästä hoitoon! Joten pikkaisen nousivat toiveet sen suhteen, että voisi jopa toteutua ennen kesälomia <3
 
mulla on geeli käytössä, ja on tosiaan aika tahmanen ainakin puolen tunnin räpläyksen jälkeen. Illalla kokeiltiin sitten miehen kanssa yhdessä uudestaan ja saatiin kun saatinkin se syke kuulumaan :) . se on varmaa tyttö kun se halusi että isikin on paikalla kun kuunnellaan :)

Miten sun piinailut sujuu Esemila?

Odottava73. Tartossa voi kyllä käydä ihan yhdessäkin päivässä, onhan se vähän raskas matka päivässä tehtäväksi, mutta mahdollinen... tottakai on helpompaa täällä Suomessa
 
Kiitos onnentoivotuksista Mirkkuusi ja esemila, sitä onnea varmaan tarvitaan.
Kun vaan nyt malttaisi ottaa niin rauhallisesti, että päästäisiin kotikonstein vielä
kuukauden päivät eteenpäin, ettei tila muuttuisi raskausmyrkytyksen suuntaan.

Odottaja73: lle kommentoisin Tartossa alkioadoptiota niin, että itse koin sen hyvin
selkeänä ja vaivattomana. Suoralla aamulennolla menin Tartoon, majoituin hotelliin ja
siirto samana päivänä. Seuraavana aamuna lentäen ja hyvin levänneenä kotia kohti.
 
ok, ai se on noin nopeaa toimintaa :)

Miten tuohon valmistaudutaan? Pitääkö siirron ajoittua oviksen kohdille vai miten käytännössä etenee? Entäpä onnistumismahdollisuudet? Pikalaskutoimituksella sitä kävisi jo melkein 4 yrityskertaa yhdellä suomalaisella lahjoitushoidolla...
 
saimiriikalle onnea loppumetreille! Pitkällä olet jo :)
Mulle varmistui siirto ensi torstaille, maanantaina mennää päiväseltään ( huom! Suomessa pyhä, Virossa ei ) miehen osuuteen ja ajetaan takas kotiin ja uusi reissu sit torstaina. Tää on jo niin tuttua meille, kolmas kerta nyt siis yritystä + 1 kerta tehty alkioadoptio. Eli nyt ois kyl suuri toiveonnistua:) vähän eri lääkityksellä nyt mennään, lisänä mm. Kortisoni ollut jo jonkin aikaa. Estrogeeni sekä suun kautta että laastarina. Josko nyt onnistuttais :) samoin toivon kaikille muillekin ! Mites piinailijat?

Oikein rauhallista pääsiäistä kaikille !
 
Hyvää Pitkäperjantaihuomenta :)

Mulla meni piinailut hyvin tuohon 7-8 päivään asti. Siihen mennessä en juurikaan ajatellut koko asiaa,mut sen jälkee koko ajana.
Menin tänään aamulla,nyt siis pp10,tekemään prisman pregcheck-testin ja ihan täysin negaahan se näytti ja ei se tulee tuosta muuttumaan.
Olin jo toiveissani,koska tuntemukset tuolloin 7-8 päivinä oli juuri sellaiset kuin silloin raskauden alettua. Ei pitäisi noita tuntemuksia mitettiä ollenkaan.

Nyt en tiedä mitä pitäisi tehdä, yrittää heti uudestaan perään vielä kerran, pitää 1kk tauko vaiko lopettaa kokonaan. Toisaalta en haluaisi antaa vielä perisi.
Miten voikin tuntua näin pahalle? Mulla on lapsia,isoja ja tuo pikkuihminen :( Miksi en ole tyytyäinen mihinkään? Argh,pää hajoo

Toivotaan,että Aliaana plussaa.
paulanna mukavaa reissua ja toivotaan parasta

Odottava73 Me ollaan menty aina laivalla. Joko niin,että aamulaivalla sinne,ajettu Tartoon ja iltalaivalla takaisin tai sit olemme ollut Tartossa tai Tallinnassa yötä,joko ennen toimenpidettä tai sen jälkeen.

Mulleon tehty kierron 18 ja 22 päivinä siirrot. Käytössä on olllut vain zumenon ja lugesteron,raskauvitamiini ja miniasperiini.

Elitessä onnistuvuus lasketaan aika suorasukaiseti,et 25% mahdollisuus on pas-alkiolla. Alkiot on joko pariskunnilta ylimääräisiksi jääneitä mitä on halunnut lahjoittaa klinikalle tai sitten he tekevät alkion. kaksi kertaa meillä on ollut tällainen pariskunnalta lahjoitettu alkio ja kaksi viimeist akertaa on ollut tehty alkio.
pariskunnistla jääneistä alkioista ei saa tietää muuta kuin naisen tiedot, mutta tehdyistä alkioista saa tietää molemmista.
Hinta siis oli sen 1650e/kerta ,otti sitten kaksi tai yhden alkion.

Hyvää Pääsiäistä kaikille :)
 
Aliaana mul on ollu kerran siirron jälkeen nuo laastarit tukemassa limakalvoa ja sillon kyl tykkäsin niistä, kun oli koko ajan hyvä olo. Mul on ollu aina siirroissa paksu limakalvo, joten toivotaan, että kasvaa hyvin myös tällä.
Harmi, kun ette saaneet pakkaseen mitään :hug: Toivotaan, että piinailu päättyy onnellisesti.

Odottava harmi, että omilla ei tuottanut tulosta :hug: Toivotaan, että pääsette kokeilemaan tätä keinoa ennen kesätaukoa :) Meille sanottiin, että jono on vuosi, mutta lopulta jonossa piti olla vain kaksi kuukautta.

SaimiRiikka toivottavasti raskaus menee hyvin loppuun saakka!

Mirkkuuusi ihanaa, että sait sykkeen kuulumaan :heart:

paulanna onnea hoitoon!

esemila :hug: voi ei : /

on: Mä aloitan tänään Primolutit ja jään odottamaan mitä ne mulle tällä kertaa tekee :O

Hyvää pääsiäistä!
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei ei Esemila.. Olen niin pahoillani . :hug: Kait vielä kuitenkin jatkat lääkkeitä ja testailet varsinaisena päivänä! Toivotaan vielä ihmettä.
Mulla oireeton elely jatkuu. Jos nyt oikein epätoivoisesti yritän etsiä jotain tuntemusta mitä ei ollut viimeksi niin pohkeessa suonenvedot. Voi argh millaista siihen kipuun on herätä. Ihan pienentä huomausta myös jota ei muistaakseni ollut ennen. Lisäksi kuiva iho kasvoissa. Leuka on kuin santapaeria....Pientä menkkaoireilua tänään. Mutta psyykkisesti olen kireä kuin vieulunkieli . oikein pitää yrittää tsempata etten toisten pääsiäistä pilaa kiukulla.
HalleB Oon varmaan kirjoitellut että mulla menee zumenonit isolla 2 +1+2 sekä laastari. Suuremmat määrät kuin ennen ja silti kalvo kasvoi mielestäni samoin kuin pienillä määrillä.
Kaiille toivottelen onnea vaiheisiin ja tietysti mukavaa ja kaunista Pääsiäistä.

Aliaana pp 8
 
Viimeksi muokattu:
esemilalle ja aliaanalle peukutuksia plussiin, peli ei ole vielä pelattu :)
Limiksestä senverran, että mulla 27.3 naftisti 7 mm ja sekä suomen lääkäri että Andrei sanoi, että ok. Vielähän tuo ehtii vähän kasvaakin:) Ja suomen lääkäri sanoi, että tosiaan raskautuminen on mahdollista jopa reilun 5 mm limiksellä, että ei se paksuus ole tärkein asia.
Mullakin siis menossa Progynova 2 mg x 5 ja Climara laastarit. Edellisissä siirroissa ei ole ollut laastareita ja sama limis suunnilleen tässä vaiheessa, viime kerralla laastarit sitten lisäksi siirron jälkeen vasta.
HalleB : kohta se on siirto sinullakin, rauhallista odotteluaikaa !
 
Hyvää Pääsiäistä!

Mulla ultrassa oli limis 9.1 mm ja tiistaina siirto Tartossa. Huomenna aamulla lennetään ja tiistaina takasi... pikareissu nyt vaan tällä kertaa ;)

Piinailijoille tsemppiä ja plussatuulia

ps. Meidän pikku-ukko torstaina jo 2v.
 
Tänään aamulla testattu myö nega. Kävin kuitenkin verikokeessa, ihan vain siksi,että saan tiedon,et onko tapahtunut edes kiinnittymisen yritystä. Veritestin tulos tulee huomenna

Nyt on vieläkin mietinnässä,et mitä tekisin. Auttakaas mua hieman :)

a) jatkanko heti perään vielä yhdellä yrityksellä? Onko liian monta jo peräkkäin,kolmas? Onko siinä jotain rajaa?

b) pidänkö kk tauon ja menen sitten toukokuussa. Malttamattomana en jaksaisi odottaa,mut keho saisi lepohetken.
vai
c) lopetan tähän koko touhun ja nautin jo olemassa olevista lapsistani. Toisaalta jäisi mietityttämään,että mitä jos se olisikin just nyt kolmannella onnistunut

Esemila pp14 kuka omasta päätöksestä lopeti lääkkeet tähän

p.s. tää päätös olisikin sikahelppo jos tietäisin,että seuraava kerta tuo plussan ja sen vauvan
 
No voi ny rähmä Esemila. Olen kovasti pahoillani :hug:...... Itse hätäisenä ja malttamattomana haluaisin heti vaan uutta yritystä. Toisaalta voisi olla erittäinkin hyvä ajatus antaa aikaa, vaikka pari kuukautta palautumiseen ja ihan vaan kaiken muun mukavan miettimiseen ja tekemiseen. Paljon kaikkea mikä lepuuttaa mieltä ja kehoa,ja sitten uusin voimin uuteen yritykseen.
Mulla nyt pp 11 ja lähestulkoon oireetonta eloa. Luget pyörryttää ja väsyttää ei muuta. Mutta tässä pääsiäisnä tapahtui perheessä tosi inhottava juttu (tapaturma) joka pelästytti minut pariksi päiväksi ja olin poissa tolaltani. Oli kuitenki suojelusenkeli matkassa ja kaikki päättys tilanteeseen nähden hyvin. Pakostakin kuitenkin tulee mieleen, että mitä tuollainen valtava mielenrauhan järkkyminen, stressipaniikki voisi aiheuttaa tässä tilanteessa? ...Tänään jo hidastelin apteekin kohdalla ja ajattelin josko pari testiä, mutta sain taisteltua itseni ohi. Yritän sinnitellä perjantaille ..saas nähdä.
Mies tuumasi tossa hetki sitten, että jos tämä ralli päättyy nyt jälleen negaan, voitais vuoden verran säästellä rahaa ja itseämme ja sitten yrittää vielä yksi rumpa. Se olisi sitten jo kolmas "viimeinen" kerta. Pohditaan sitä sitten kun tästä selvitään.
 
Esemilalle halaus :hug: ja pahoittelut negasta.
Mitä tekisin tilanteessasi? Eipä sitä osaa sanoa...toisaalta itse olen niin hätäinen luonne, että siirto heti perään, jos siltä tuntuu. Itselleni Andrei aina suositti muutaman kuukauden taukoa ja varainkin viime kesä meni mukavasti ilman siirtoa ja sen ajattelua, sitten heti elokuussa tehtiin kyllä. En tiedä mitä itse teen jos tää ei onnistu, mielessäni olen jo yrittänyt tehdä surutyötä, että tää on nyt sit tässä. Mun mies ei varmaan enää kestä yhtään negaa ja kyllä mun on vaan asennoiduttava, että meidän viimeinen siirto on torstaina.
Aliaanalle rauhallisia piinailupäiviä vielä muutama, sitkeä sissi oot, kun et oo testannut:) toivon sydämestäni sinulle plussaa:heart:
Uskoisin, että kokemasi järkytys ei kyllä vaikuta kohtuasukkiin mitenkään, on se niin suojassa ja hyvin varjeltuna. Ihmisille on tapahtunut kauheita asioita raskauden aikana ja jotenkin vaan ne asukit yleensä selviää :) toivotaan näin ja hyvä juttu, että tapaturmasta selvitty, voimia sinun perheelle!
).( pakko sanoa, että viime yönä kotiuduttu klo 02 Tartosta ja taas huomenna lähtö uusiksi. Hyvin meni kyllä matkat, tie on hyvässä kunnossa ja valoisaakin vielä myöhään. Ajoaika lyhentynyt kelien myötä n. 2, 5 tuntiin Tallinnasta ja tulee vielä lyhenemään, kunhan saavat tietyöt tehtyä. Mukavaa oli kuitenkin tulla välillä kotiin, sillä 4 päivää Tartossa on jo liikaa ( ollaan oltu liian monta kertaa... )
Tyyne73: lle peukutuksia plussaan, toivottavasti sait hyvän/hyvät kyytiläiset matkaasi :)
 
Viimeksi muokattu:
TArtossa käyty. Näppärästi ma aamulla lentäen ensin helsinkiin ja siitä tarttoon ja eilen sitten sama toisin päin. Hintaa lennoille 994e + antonius hotelli 99e. eli kallista kallista....

No, mitäpä sitä ei ihminen tekisi että pääsisi tähän. Eilen aamulla tosiaan siirto klo 10 ja menin innoissaan, Andrei ultrasi ja sano että rakko liian tyhjä. HIttolainen ei muuta ku housut jalkaan ja aulaan juomaan ja ramppaamaan rappusia. Vartin jälkeen uusi yritys, mukaan siirtoon tuli Andrein poika avustamaan. Saatiin kuin saatiinkin kaksi top alkiota siirrettyä kahden miehen voimin. veritesti 15.4.

Kiva huomata että joku muukin on tehnyt sitä viimeistä hoitoa jo useamman kerran. Meillä kans näin on käynyt jo 3 kertaa... miehen meilestä vielä yks tämän jälkeen jos ei onnistuta nyt. Mulla tosin edessä myooman poistoleikkaus heti kun mahdollista.

Tyyne pp1
 
Aliaana hui, kun jännittää tuo sun tulos!
Voidaanko tuon laastarit rinnalle aloittaa zumenon kesken limakalvon kasvatuksen, jos huomataan, että ei ole kasvanut tarpeeksi?

paulanna kiitos :)
Toivottavasti saatte kyytiläisen/t mukaan!

esemila tee niin, kuin sydän sanoo :)

Tyyne onnea kyytiläisistä! :)

on: Meidän luovuttaja luovutti. Lääkäri on ulkomailla ja soitto-aika on vasta 12.4. Joku blan-B (toinen luovuttaja) siel ehkä kuulema olis. Kyllä turhauttaa...
 
HalleB, voi ei, onpa ikävä tilanne :(.

Tuosta Tarton alkioadoptiosta sen verran, että pitääkö sen alkionsiirron siis osua jotenkin oviksen ajankohtaan? Vaiko valitaanko vain muuten oletetusti sopiva ajankohta kiertoon?

Entä pitääkö täällä Suomessa käydä ultrissa etukäteen?
 

Yhteistyössä