Lotta kirvestä ei todellakaan kannata vielä heittää kaivoon! Meilläkin lahjasoluhoitoa edelsi kuusi IVF:ää omilla soluilla. Noissa kaikissa päästiin kyllä siirtoon, mutta mitään ei pakkaseen saatu kun kato oli hurja alkioiden jakautumisvaiheessa. Lahjasoluhoidon tuoresiirrosta tuli nega, vaikka siirrettiin top-luokkainen alkio. Plussa tuli 1. PAS:sta, jossa siirrettiin kaksi ei huippuluokkaista alkiota, molemmat tartui kiinni. Toivoa siis todellakin on vaikkei omilla soluilla ja tuoresiirrossa olisikaan tärpännyt.
Vekara mulla on nyt viikkoja 11+2. Pahoinvointiahan mulla ei juuri ole ollut, joskus jos ruokailujen välit venyy, alkaa huono olo hiipiä, mutta menee ohi esim. rusinoita mutustaessa, jossei muuta ole saatavilla. Viime päivinä on vähän alkanut ylävatsa oireilla, tuntuu lähinnä hengenahdistukselta, mutta luulisin kuitenkin olevan vatsaperäistä.. mä oon tosi huono tulkitsemaan kroppaani.
Rudylle ultratsempitykset! Toivottavasti kaikki hyvin!
ON: Pitäis ruokiksen jälkeen lähteä kohti nt-ultraa, jännitys taitaa nipistella mahassa. Olen luvannut itselleni, että saan hetkeksi huokaista helpotuksesta, jos kaikki on hyvin, ja käydä shoppaamassa mammahousut, kun nää normit jo ahdistaa.
Aurinkoa,
Marru
Vekara mulla on nyt viikkoja 11+2. Pahoinvointiahan mulla ei juuri ole ollut, joskus jos ruokailujen välit venyy, alkaa huono olo hiipiä, mutta menee ohi esim. rusinoita mutustaessa, jossei muuta ole saatavilla. Viime päivinä on vähän alkanut ylävatsa oireilla, tuntuu lähinnä hengenahdistukselta, mutta luulisin kuitenkin olevan vatsaperäistä.. mä oon tosi huono tulkitsemaan kroppaani.
Rudylle ultratsempitykset! Toivottavasti kaikki hyvin!
ON: Pitäis ruokiksen jälkeen lähteä kohti nt-ultraa, jännitys taitaa nipistella mahassa. Olen luvannut itselleni, että saan hetkeksi huokaista helpotuksesta, jos kaikki on hyvin, ja käydä shoppaamassa mammahousut, kun nää normit jo ahdistaa.
Aurinkoa,
Marru