Nennuliini: kiitos tsempityksestä, sitä aina tarvitaan! :heart:
Maijatar: ei se klexanen pistäminen hankalaa ole, mulla on se ollut tukilääkkeenä jo useassa hoidossa. Se tulee valmiissa lasimaisessa "kynässä", jotka on yksittäispakattuja, joten pistäminen on helppoa. Mun mielestä aine kirvelee kyllä jonkin verran muita enemmän, ja sen olen huomannut, että kun pitkään pistelee, niin alkaa vatsanahka herkistyä, joten olen alkanut välillä pistellä ihan kyljenkin vatsamakkaraan, enkä aina siihen navan ympärille, niin se on auttanut. Mullahan olisi tarkoitus jatkaa klexanea koko raskausajan, jos niin hyvin käy, niin siinä saa kyllä piikitellä... :hug:
Aliisa ja NellaMaija: hienoa, että katse on jo valmis uusiin hoitoihin, toivottavasti jonot etenevät nopeasti!
Gerperaa täytyy onnitella painonpudotuksesta, upea suoritus!! Itsellä on tullut muutama kesäkilo.. toivottavasti raskaudun seuraavasta hoidosta, niin voi laittaa ne raskauden piikkiin
Teekuppi: tervetuloa pinoon, tämä on kyllä oiva tiedonlähde, ja ihanan hyvähenkinen palsta!!
Pomppaduulle pahoittelut toisen pienokaisen menetyksestä! Onnea raskauteen!
Hillevi: kiitos palstan päivityksestä ja kaikista informatiivisista vastauksistasi! Toivottavasti pääsette uuteen hoitoon pian! :heart:
Hurjat onnittelut kaikille plussanneille ja plussan pitäneille!! Teitä on ihanan paljon, ja ihanaa, että Vekarallakin on kaikki hyvin!
Ja tasapuoliset tsempitykset kaikille, ketä nyt en muistanut mainita!!!!!
Jonskun kanssa mennään ilmeisesti melko samoissa..
ON:
Aika paljon on täällä ollut viime päivinä jännitettävää, ja itkukin on ollut taas herkässä :ashamed:
Mullahan on melko säännöllinen mutta lyhyt kierto (23-24 päivää) ja JUURI NYT kierto heittää niin, että kuukautiset alkoivat vasta tänään, 5 päivää myöhässä!!! Mun olisi tänään jo pitänyt aloittaa primolutit, mutta ei niitä vielä aloitetakaan, ja huomenna menen ylimääräiseen ultraan varmuuden vuoksi lääkärin toivomuksesta.
Raskaustestinkin kerkesin jo eilen paniikissa tekemään, joka onneksi oli negatiivinen..
Mutta miten voi käydä näin.. juuri pahimpaan mahdolliseen aikaan. Toivottavasti hoitoa pystytään kuitenkin jatkamaan normaalisti.. siirtoviikkohan olisi meillä jo kahden viikon kuluttua!!!!
NO, ihanaa kuitenkin että vuoto tänään alkoi, kerranpa sitä voi siitäkin iloita oikein roppakaupalla
Kauankos te muut olette popsineet primolutia ennen siirtoa??