Ihana, kun olette kaivanneet! :heart:
Todella pitkä tauko nyt ollut kirjoittamisessa, kun viime viikon olin vielä töissä ja kahdet eri yövieraatkin oli useamman päivän. Lisäksi yökköolo on ollut välillä aika pahaa. Ihme, että sain sen piiloteltua vierailta.
En tiedä, ihmettelivätkö yhtään, kun esim. yhtä voileipää en voinut syödä kokonaan vaan annoin miehelle loput. Paino on tippunut jotain 3 kg, kun ei voi syödä isoja määriä ruokaa kerralla ja koko ajan pitäisi ruokaa olla mussuttamassa, että paha olo pysyisi poissa. Onneksi vessanpöntön kanssa ei ole tarvinnut tehdä tuttavuutta, vielä ainakaan. Lisäksi on tuo väsymys, monet päikkärit olen nukkunut nyt lomaviikolla. Mutta sitten aamuyöstä ei tahdokaan saada nukuttua, vaikka haluaisi. Se on ihan uutta minulle, aamu-uniselle. :|
Tiistaina kävin ultrassa. Sieltä löytyi kuin löytyikin yksi syke ja raskaus ihan oikeassa paikassa. :heart: Kyllähän se kyyneleen toi silmäkulmaan ja helpotti huomattavasti oloa. Tänään tosin sitten taas säikähdin (maanantaina myös), kun siteeseen oli tullut ihan vähän vaaleanruskeaa tuhrua. Sitä ei paljon ollut, mutta säikäytti tietysti. Mutta sehän voi olla varmaan olla vaikka kynnen raapaisusta johtuva, kun on lugeja laittanut. Yritän olla siitä huolehtimatta liikaa, kun normaalien pikkukipujen lisäksi ei ihmeempiä kipuja ole eikä muutakaan vuotoa. Ja se rusehtavakin tuli kerralla siteeseen ja seuraavalla vessareissulla vähäsen. Eikös nämä kuulosta ihan normaalilta teistäkin?
Nyt en kaikkia muista kommentoida, kun ollut pitkä väli palstailussa. Yritän olla nyt aktiivisempi palstalainen, kun ei ole nyt vieraitakaan tiedossa kuin "päivävieraita" yhtenä päivänä.
Vekara, mukava, kun sait pahaan oloon lääkkeet. Minä olen vielä pärjännyt ilman ja jopa tottunut tähän oloon.
Aliisa, kiva varmaan laittaa uutta kotia! :wave: Toivotaan, että vitamiinikuuri parantaa miehen simppoja!
Bartsulla hienot viikot! Loppuaika hurahtaakin nopeesti.
Assarillakin kohta 12 vkoa täynnä ja Rudyllä mennyt jo yli. Hieno homma! Joko teillä miten isot masut?
Siisami, sinullakin ilmeisesti kaikki hyvin? Joko masu alkaa näkyä?
Hillevi, kyllä ne pari on ihan selvästi auringonhaalistamia hiuksia. Sen näkee tänne asti. :wave:
Toivottavasti kaikkien pahoinvoinnit helpottaa, kellä sitä on. Raskaudet jatkuu mallikkaasti ja uudet hoidot tuottavat hyviä tuloksia syksyllä. Sehän on jo kohta!
Nyt tekemään miehelle jotain ruokaa, kun tulee töistä, vaikka kaikki ennen niin hyvä ruoka haiseekin pahalle. :snotty:
Terkuin,
Nennuliini