Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Voi että, ehdin jo iloita että vihdoin täällä joku saa iloisia uutisia :(. Mitä sulla nyt oli hcg?

Mulla viime elokuussa eka IVF sai plussan, HCG tais olla PP 14 25 ja siitä sitten loppuviikolla 48. Sulla oli kuitenkin ihan hyvissä lukemissa tuolla kohdin.

Toivon Burmalta iloisempia uutisia.
Odottava73 Niin sanoi klinikalla että hyvät arvot oli. sillon 11pp. Ja nyt sanoi että on erittäin harvinaista että ei nyt olisi noussut. Puhui että mahdollista on että olis myös mittausvirhe ja joku muu virhe..en noista ymmärrä, enkä jaksa miettiä edes nyt. Ja että yhteen mittaukseen ei luoteta vaan otetaan toinen.
On vaan tunne että raskauas etenee. Tänään ei kylläkään ole ollut huonoa oloa,ei yökötä edes yhtään.. Ei noihin oireisiin voi muutenkaan luottaa.

Miten sulla sitten kaikki jatkui. Kamalaa on kun jo ehtii toivoa ja sit matto vedetäänkin jalkojen alta.
Ja miten toimit. lopetiko vain lääkkeet lopulta, kävitkö ultrassa.miten olen ihan turta..

Viimeksi muokattu:
Halaus :hug: Iida-Karoliina. Mä olisin varmaan niin hätäinen ja paniikissa, että menisin yksityiseen labraan heti huomenna. Oliko yhtään nousua nyt arvossa? Yksi konstihan on tehdä digi ja viikon päästä uusi, miten viikot nousee...mutta sehän ei kyllä todellisuutta näytä. Tai sitten ultraan ens viikolla, sydämenlyönnitkin jo vois ens viikolla näkyä. Voi itku, jos nyt tulee ikäviä uutisia...Rauhoitu vielä ja katso nyt rauhassa mitä tuleman pitää. Ihan oikeinahn olet tehnyt, kun iloinnut plussasta, niin pitääkin :) ja nyt kaikki toivo peliin ja peukkuja pidän sinulle ja siunausta lähetän :heart: Koita jaksaa rakas ystävä

Kiitos Paulanna. Yritän jotenkin takertua noihin sanoihin että kyseessä virhe. Niitä kuulema ikävä kyllä on. Eikä edes ole harvinaista.
En tiedä mitä tekis. Ehdotti että voin mennä uuteen mittaukseen myös huomenna. Mutta silloin vaan mietin että en työn takia huomenna voi. En kyllä maanantaina sen paremmin. en kyllä pysty töitä tekemään kun tuloksen kuulen. oli mitenpäin vaan. sellanen mielenmyllerys nyt on käynnissä.

Iida-Karoliina voi ei,ei,ei.... Toivottavasti se on virhe... Olen hirmuisen pahoillani.:hug:

Mulla oli tänään ultra taas, varovaisen onnellinen olen... Syke löytyi vaikkakin heikko... mutta syke kuitenkin. Oli niin mahtavaa nähdä pikkuinen pompotus, kun ei ole mulle tällaista koskaan tapahtunut näiden vuosien aikana. Ensi viikolla uusi ultra jos olis sit vahvistunut lisää. LA nyt 26.3.2014

Burma ihana juttu. olen onnelinen puolestasi.

Ainut johon tartun nyt on että olis virhe. aika karmea kylläkin.
Tosin mullahan oli yksi limis urtra jossa lääkäri kertoi että limis ei ole ollenkaan kasvanut ja mulla on kysta kohdussa. ja oli sitten lääkäri katsonut toisen ihmisen tietoja ja mulle niitä totena kertoi.
Ihan uskomatonta oli sekin. Klinikalta silloin sanottiin että ei voi pitää paikkansa. ja menin uudelleen seuraavana päivänä ultraan ja limis oli hyvin kasvanut ja mitään kystaa ei mulla ole tänäkään päivänä. tutkimuksesta sain rahat sitten taksisin kun tein valituksen johdolle tuosta.. Että kyllähän vireitä voi sattua , mutta miten nyt tuntuu että oisko mulle nyt sitten voinut sattua. pelottaa kyllä aivan järjettömästi..

Iida-Karoliina :hug: Sinun piinasi vain jatkuu. Toivottavasti nyt on klinikka töpännyt, aika mahdollista, jos kerran siihen suuntaan vihjasivat.

Burma, onnittelut sydämen sykkeestä. Nyt vain bebelle tarrasukkia, että pysyy menossa mukana ja kasvaa sekä vahvistuu.

En halua listoille tässä vaiheessa. Ei ole vielä mitään kerrottavaa. :(

Iida-Karoliina, vaikka koe otettiin omalla terveysasemalla, niin kyllä sielläkin virheitä tapahtuu. Ainakin minä olen käynyt jonkun kokeen pariin kertaan just sen takia, että labrassa sählättiin.

Sulla on pitkä viikonloppu tulossa. Toivotaan, että saat kuitenkin nukuttua ja ulkoiltua.

Iida-Karoliina, arvo ei sopinut linjaan. Multa testattiin yhtä juttua muistaakseni useamman kerran tietyin väliajoin. Yhden kerran arvo oli täysin erilainen kuin aikaisemmin. Ei muuta kuin uusinta ja sitten arvo olikin ihan OK.

Nykyäänhän yleensä lähetetään verikokeet jonnekin isoon labraan, näin ainakin meidän terveysasemalla. Silloin tapahtuu kaikenlaista.

Burmalle onnittelut sykkeestä :heart:

Tervetuloa taas linjoille Odottava73. En osaa sanoa suomen jonotilanteesta mitään, mutta mitä täältä joskus lueskellut, niin joskus on onnistanut jo alle ½-vuodessakin, että eiköhän teidän aika ole ihan lähellä :) Sinun ja luovuttajan kierto sumplataan sopimaan yhteen, mutta ei siinä kuukausia mene, sitten se on nopeaa touhua. Onnea odotteluun :hug:

Pikkukintsu : saitpas edullisesti auton ja lautan :) Kohta jo oletkin matkassa :wave:

).( tänään sujahtaa jarrupiikki mahanahkaan ja kuukauden päästä pitäis olla toiveet korkealla. Omenaviinietikkaa olen litkinyt joka aamu ja pahaahan tuo on, mutta... Onko teidän kaupoissanne greippimehua ? Täällä meilläpäin vain appelsiini-greippi tai verigreippiä. En ole pitkään aikaan nähnyt Valion greippimehua ollenkaan.

Hyvää viikonloppua kaikille :cool: Aurinkoakin luvassa...

I-K toivotaan että kaikki olisi hyvin ja lähtis nousuun ja Burmalle onnittelut :)

Haluaisin vielä kysellä missä klinikoilla te olette hoidossa?? Tässä juuri mieheni kanssa pähkäillään minne mennä.. Aavalla oli ainakin aika hurjat hinnat.. Väestöliitolla onkin edullisemmat.. Mites tuo Elite.. Asioidaanko suomenkielellä vai Lontoon kieltä :) Ajateltiin seuraavaksi kokeillä tuota pitkää viljelyä jos sillä sais aikaseksi jotakin.. Olen tässä miettinyt että monta eri luovuttajaa tässä kannattaa käydä ennenkuin tekee päätöksen, että ei vaan onnistu. Kyllähän tää on aika raastavaa taas repiä toiveet palasiksi jos sieltä negaa pukkaa kun juuri päässyt sinuix tämän asian kanssa, mutta kun ei vaan halua luovuttaa.. Mä yritän paneutua tänän vähän paremmin joku päivä kun kerkiää kunnolla panostaa, että pikkasen pysyy kärryllä :)

NS Ihmettelinkin,et voisivatko oikeati luottaa niin paljon,mutta kovin ovat luottavaisia nytkin.

pikkukintsu Millä laivalla menet ja keneltä sait auton vuokraa? Oli ainakain edullinen.

I-K Toivottavasti arvo nyt sieltä nouseen ja olisi virhe. Kauheaa kyllä odottaminen.

BurmaIhanaa,että syke löytyi :)

Unelma(ko) Me olemme olleet Elitessä Tartossa ja sinne taidamme kuitnekin suunnata vielä kerran. Mietimme vaihtoehtoja Puola ja Tsekki,mut jotenkin tuttu paikka enemmän vetää puoleensa. En osaa sanoa onko kuin paljon klinikoiden välillä eroa ja voisiko tulla parempia tuloksia kuin tosiessa paikassa. Elitessä ei tehdä kunnollista tilastoa asioiden raskautumisien suhteen.

paulanna Mä enole koskaan kokeillut tuota greippimehua,mut pitää tähän seuraavaan kokeilla vaikka mulla on limakalvo kyllä hyvin kasvanut normisti. Ajattelin käydä lääkärissä nyt tässä kuussa katsomassa ihan mielenkiinnosta,et miten limakalvo paksunee ilman lääkettä ja mitään apukonsteja.

Päivittelen omalta osalta listaaa sitten kun tiedän asioiden kulun paremmin

Iida-Karoliina, lohdutushalit ja pahoittelut. Yrittäkää jaksaa miehen kanssa. On se niin kamalaa ajatella niin kuin itse sanoit, että näinkö lyhyen ajan saitte olla onnellisia. Mutta tuskin kukaan olisi toisinkaan tehnyt, plussan jälkeen kuuluu iloita eikä miettiä mitä jos-ajatuksia.

esemila, kiva nähdä että olet linjoilla. Menen Tallinkin Superstarilla mennen tullen kansipaikalla. Tuleekin aikainen lähtö 7:30. Autonvuokraus meinasi mennä mönkään, mutta sain vaihdettua firmaa, joka on nyt sitten Akord Autorent. Auton vuokra oli 29 €, ja auton saan terminaalin ulkopuolelta ja siihen sen myöskin jätän. Asun taas Veeriku Villassa 32€ /yö, kahden hengen huoneessa. Ihan mukava reissu on tulossa, mahdollisesti piipahdan vielä kauneussalongissakin jossakin hemmotteluhoidossa. Kunhan vain se reissun pääsyy nyt onnistuisi...

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa)[/COLOR]

Odottava73
InLove_ (35)
amv: toinen, 3. yritys heinä-elokuussa
HalleB lahjamunasolujonossa
RouvaK33
Nat (39)" harkitsee "
Unelma(ko)??? (n.30-v)
Johkuli (39) PAS elokuussa

Hoito lähestyy

pikkukintsu (36) , eka, PAS elokuussa
paulanna (40+) , neljäs, syyskuussa
esemila
Toivokkaat, syyskuussa

Piinistelijät

Plussanneet (sydämet nähty ultrassa )

Mirkkuuusi LA 16.10.2013
Burma

Maaliin päässeet

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka haaveissa, alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), haaveissa eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka toiveissa, 10/2011 tyttö
plastex (33) eka toiveissa, poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, eka toiveissa, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka toiveissa, 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia
SaimiRiikka (46), 17.4.2013 poika

Taustalle siirtyneet

Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen

Iida-Karoliina :'( :hug:

Jos voisin henkäistä yhdenkään
raskaan huokauksen puolestasi,
itkeä yhdenkään kyyneleen puolestasi,
kärsiä edes hetken surua ja ikävää puolestasi,
mikä sinua auttaisi ja lohduttaisi,
niin sen tekisin!
Mutta sydämessäni olen ajatuksin luonasi
ja pyydän sinulle apua, lohdutusta ja voimaa.

Yhteistyössä