Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Hillevi Mitä luotais tuotteita olet nyt käyttänyt?
Ajattelin että kanssa että kun tämä kierto on saatu loppuun niin koitan karsia hiukan ja muuttaa ruokavaliota sekä koittaa muutenkin tasauttaa ja seesteyttää elämää.
Ehkä myös siirron jälkeen olen pari viikkoa lomalla. Nyt oli niin rankkaa ja töitä paljon että olen ihan puhki. Ja kun paljon oli noita nosteluja töissä..
 
Viimeksi muokattu:
Utopialle onnea plussasta ja Maijalle onnea testiin!

Tänään täällä testattu vahva plussa. :) Testiviiva oli yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Tuntuu niiiin uskomattomalta nähdä vahva viiva kahden kemiallisen jälkeen. Nyt siirrytään kakkospiinaan.

Typyliini pp 13 (2.11 siirretty 2 kpl 5 pvän ikäistä blastoa joten rv 4+5?)
 
Onnea Typyliini plussasta! Kuulostaa mahtavalta että tulee vahva plussa :)

Munkin oli pakko tehdä testi virtsasta jo tänään ja vahva plussa täälläkin :) Mullekin siirrettiin kaksi viiden päivän ikäistä alkiota. huomenna meen tohon kvantitatiiviseen hcg mittaukseen. Hyvä idea muuten soittaa omaan neuvolaan, silllä yksityisellä sekin maksaa noin 50 euroa.
 
Maija75 Onnen toivotukset myös sinne. Ihana asia kun ei tarvitse miettiä onko plussa vai ei kun saa selkeän tuloksen heti. Nyt jännätään jatkon puolesta ja kaikki han menee hienosti. Nauttikaa vauva masun kasvatus ajasta täysillä. Kumpa pääsis perässä vaan ehkä vielä täälläkin.
 
Sharlin: Toivottavasti reissunne saa hyvän alun ja miehen flunssa pysyy loitolla. Voin kuvitella, ettei tuohon muutenkin jännittävään tilanteeseen mitään ylimääräistä kyllä kaipaa.

Plastex ja Minni: Tsemppiä keskiviikolle kummallekin, toivon parasta!!

Utopia: Onnea hienosta hcg:stä :flower:

Miisamari: Kiva kuulla, että oireiden kyttäilyä on liikkeellä muuallakin :)

ja sitten Typyliini ja Maija75: Onnea molemmille vahvoista plussista!!

Hienoa, mikä plussapuhuri täällä on! Jotenkin tässä alkaa jo pelottaa, että takuulla tämä ei minulla onnistu, kun eihän kaikilla voi onnistua. Kunnollisia oireita ei ole eikä yhtään tunnu siltä, että olisi tärpännyt. Onhan tässä tietysti testiin vielä yli viikko, mutta.. No, hyvillä mielin silti vielä. Ja oikeasti hienoa, että täällä palstalla tulee nyt näin paljon onnistumisia. Pidentyköön ensi kesänä tuo maaliin asti päässeiden pino sitten vauhdilla :flower:
 
ALIISALLE hurjat onnittelut prinsessan syntymän johdosta. Pitkä ja kivinen tie oli teillä, mutta nyt se on vihdoin totta. Mä en aina vieläkään usko tätä todeksi, vaikka meidän prinsessa on jo 1-vuotias. Kyllä se lähes 7-vuoden elämänkoulu niin rankalla kädellä opetti. :flower:

TYPYLIINILLE ja UTOPIAlle onnea plussasta ja mukaan paljon liimaa.

IIDA-KAROLIINA: Mulla aina määrättiin verikoe, mut ainahan mä myös tein kotitestin. Plussakierrossa varsinaisilla testeillä en saanut kovin vahvaa plussaa vielä kp 17:kaan edes. Noilla tosi herkillä testeillä 10IU sain kyllä plussan, mut en siihenkään mitään vahvaa, vaikka hcg lukemat oli ihan ok.

Täällä sitä vietetään elämää nyt taaperoisen kanssa. Vuosi mennä sujahti tosi vauhdilla.
Jaksamista kaikille vaiheisiinne.

Bartsu ja tyttönen 1v
 
cava: Täällä palstalla voisi ehkä olla alaryhmittymä "toivon rippeet jäljellä lahjasoluhoidossa" tms. Itseni tunnistan tästä hyvin ja näitä pohdintoja on ollut muutamalla muullakin (huokaus..) Kunpa tämä vielä kääntyisi meidän kohdalla niin, että vaikeuksien kautta voittoon, kun on siitäkin täällä palstalla esimerkkejä.
 
Utopia,typyliini ja Maija:ONNEA vahvoista plussista,ihanaa!!:flower:

Ida-Karolinalle vielä pienet peukutukset veritestiin...(anteeksi,jos et enää itse halua pitää toivoa yllä!)

Aliisalle hurjasti onnea pienen ihmeen syntymästä!!Mahtavaa,että näitä maaliin päässeitäkin on!
 
Mitä ihania uutisia täällä näkyykään taas :) Hurjasti onnea Typyliini ja Maija75! Hyvin alkanut tämä plussien aalto. Ja ihanaa kun on monta samassa vaiheessa olevaa :) Ja vahvoista viivoista voisi kuvitella, että voisi olla myös kaksosia tulossa...

Maija75 Minulla käytössä Progynova 2mg x 2 (suunkautta) ja Lugesteron 300mg x 2 (alakautta). Sain ensimmäisen ultra-ajan 2.12. jolloin viikkoja olisi 7+2. Tuolloin sykkeenkin pitäisi jo näkyä kyllä. Melko rauhallisin mielin olen kyllä osannut ottaa tämän, ja olen päättänyt nauttia joka ikisestä päivästä täysin siemauksin. Oireita ei juuri ole muuta kuin rintojen pingotus ja jonkin verran myös ruokailumieltymysten muutosta on ilmassa.

Iida-Karoliina: Yksi alkio siirrettiin, joten hCG:n määrä sopinee hyvin siihen :)

Cava: Mietteesi kaikkinensa kuuluvat tänne palstalle, sillä sitähän tämä lapsettomuuden tuska hyvin pitkälti on: surua ja epäonnistumisen pelkoa, ja niistä kyllä saa puhua. Älä suotta mieti masentavasi jutuillasi muita, sillä tälle palstalle mahtuu kyllä koko ajatusten kirjo. Valoa loppusyksyysi ja toivon todella, että kohdallasi asiat lopulta loksahtavat paikoilleen :hug:

Utopia (5+0)
 
Viimeksi muokattu:
Ihana plussarypäs täällä! Onnea hurjasti Utopia, Maija ja Typyliini

IidaKaroliinalle pahoittelut ja :hug:

Todellakin cava, kaikki tuntemukset ovat sallittuja ja ne saa tänne purkaa. Ja nimeomaan silloin omat huonot fiilikset korostuvat, kun muilta kuulee hyviä uutisia.Niin se vain menee. Kyllä sinunkin aikasi vielä tulee:heart:

Minä sitten huomenna testailen. Tänään taas on vähän vuotelua, ihan vertakin tuli aamusella, joka sitten loppui ja muuttui taas ruskehtavaksi tuhrutteluksi. Kun ei sitten tiedä liekö ennettä hyvästä vai pahasta. Jotenkin tuntuu, että plussa se on, mutta niinhän se on tuntunut niin monta kertaa ennekin ja aina on huonosti käynyt. ( Yhtä plussaa lukuunottamatta). Tänään töissä teimme vauvan potkareita, josta tietenkin ennusmerkkejä taas vetelin... Taidan olla aika mestari sillä saralla: /

Jännityksellä huomista odotellen
Minni
 
Onpa täällä tapahtunut, kun on hetken poissa..

Minnille onnea huomiseen testailuun! Ja pahoittelut kokemastasi surusta. Perheenjäsenen menettäminen on rankkaa.

Typyliinille ja Maijalle paljon onnea plussasta :flower: ! Tosi upeeta!

Lotta minulle tuli myös sama fiilis, että tilastollisesti on niin, että epäonnistumisia tulee ja ajattelin heti, että se oon sitten minä, joka epäonnistun, kun moni muu onnistuu.. ihmismieli on sellainen..

Siitä O-veriryhmäasiasta.. se oli sellaisesta huipputiedejulkaisusta kun 7 päivää lehti (uusin) heh heh, siellä on sellainen lääketieteen uutiset palsta.. mutta oli siinä tutkimuksessa muistaakseni kuitenkin ollut yli 500 naista..

Mies sai kun saikin luovutettua siittiöt flunssaisena, mutta ei kuumeisena. Luin netistä, että yli 38 asteen kuume saattaa tuhota siittiöitä ja laadun paraneminen kestää 3kk..
Matka on tähän asti mennyt tosi hyvin ja ajattelin nyt noudattaa tästä eespäin lääkärin ohjetta ja yrittää mahd. parhaani mukaan unohtaa hoidot eli ajattelin, että pidän palstataukoa... Onnea tuleviin vaiheisiinne ja palailen sitten kertomaan kyllä..
 
Typyliini ja Maija75: Paljon onnea plussasta!!! :) Pääsittepä heti pidemmälle raskaudessa kun saitte aloitta 3 päivän "etumatkalla" blastojen kanssa :) Se tarkoittaa että "kakkospiina" lyhenee hieman, hyvä juttu! Minä kävin muuten ultrassa 7+2 ja silloin syke näkyi hyvin. Sikiö on kyllä silloin vielä tosi pieni möykky. Ekassa raskaudessa olin ultrassa 8+3 (muistaakseni), ja silloin sikiö jo liikkui vähäsen (taivutti vartaloaan sivusuuntaan) ja sitä oli kiva katsella.

Minnille, lotalle ja plastexille vielä pidän peukkuja! Ja toivottavasti Iida-Karoliina pääset hcg-mittaukseen ja saat sieltä mukavan yllätyksen!

Lotta, älä ajattele noin, kyllä kaikki voivat onnistua samalla kertaa! Ollaanhan me nähty myös synkkiä negakausia, joten eiköhän nyt ole plussien aika! :) Toivottavasti tulee paljon loppukesän vauvoja!

Viimeiset lääkkeet otin isänpäivänä, ja vielä on kaikki kunnossa... Kyllä on jännittänyt, minulla on ollut vaikea uskoa että raskaus jatkuu ilman lääkkeitä. Vaikka viimeksi ei ollut mitään ongelmia.

Hathor rv 11 + 3
 
Typyliini ja Maija75 hienot plussat ulkomaiden hoitotuliaisina. Ei kahta ilman kolmatta, vai mitä Sharlin!:)

Täällä on muutaman päivän aikana tapahtunut vaikka mitä iloista, onnittelut plussanneille. Niistä muutkin saavat voimia.

Iida-Karoliinalle kiitokset sentintarkoitsta tiedoista.

Cava: tämä on juuri oikea paikka purkaa tunteita. On hienoa, että on paikka jossa voi avoimesti puhua kaikista tunteista eikä tarvitse yksinään synkistellä. Parasta on puhuminen ihmisille, jotka ymmärtävät sinua ja tietävät mistä on kyse. Usein jo pelkkä ajatusten kirjoittaminen auttaa pikkuisen. Siitäkin saa jo vähän voimia jatkaa eteenpäin! Jaksamista sinulle!
 
Hillevi, lisäisitkö listaan että olen myös jonossa ekaan lahjasoluhoitoon, kiitos.

Tätä pinoa lukiessa tuntuu hurjalta, miten monia hoitoja tunnemyllerryksineen useat teistä ovat läpikäyneet. Se, että itse joudun siirtymään suoraan lahjasoluihin, tuntuu melkein oikaisulta. Saa nähdä, miltä tuntuu kun aikanaan pääsen ensimmäisiä testejäni tekemään ja jännittämään, josko saisi plussan!
 
Hathor 76 Soitin neuvolaan ja sain lähetteen hcg-määritykseen. Käyn huomenna.
Ei kuitenkaan tarvitse lopettaa tuki lääkkeitä niin ettei ole ihan varma, parempi minusta niin.
Ihan pikkaista toivetta pidän yllä, mutta tosi pientä. Olin olevinaan näkevinäni aivan pienen vilauksen viivaa tämän aamun testissä. Vaan toive ajattelua on se varmasti.
Jos nyt tämän yli pääsisi ja uutta hoitoa kohti sitten.
Kuinka pian olette seuraavaan siirtoon päässeet. Nyt joulukuu pitää monestakin syystä jättää väliin. Mutta olisko se mahdollista jo Tammikuussa? Miten teillä on jotka Passissa olette olleet?
 
Onnea plussautuneille ja nyt etenkin Aliisalle onnea tyttövauvan johdosta ! Täällä tosiaan nyt puhaltavat "hyvät" tuulet. Itsekin jo alkaa miettia, että jos vielä jollain konstilla vielä yksi...Tuolla Tsekeissä kun ei olis mitään varsinaista ikärajaa hoidoille. No minullehan ei enää suositeltu kohdun oheneman vuoksi. Muutenkin vähän vastustaa. Joudun huomenna (olis pitänyt jo mennä tänään) kaavintaan, kun jälkivuoto ei ole vieläkään lakannut ja on nyt tosi runsasta.

Pikkuneiti kävi tänään neuvolassa ja on kasvanut todella hyvin. Hän painoi jo 4960 g, kun syntymäpaino oli vain 3100 g eli hurja nousu 6 viikossa.

Tässä ketjussa on todella hyvä henki. Muistan aina, kun sattumalta löysin itse tämän ja olin ikionnellinen. Kyllä on vertaistukea parhaimmillaan ja lisäksi saa hyvää faktatietoakin. Kaikkea ei tarvitse hakea itse.

Vielä vaan lisää plussia !

Discovery ja pikkuneiti 6 vkoa
 
Pikalista tämä ei korvaa pidempää listaa, mutta nopeampi päivittää ja hahmottaa..

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa)
Cornelius (33) Haaveissa 1
Saaga (39)
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen.
NellaMaija (32) eka
Maijatar (41) ekaa haikaileva
Miimi78,
Iituska (38), haaveissa eka
Jaasminia (xx)
Jonsku-78 (31) haaveissa eka
Marisabel (29) 4 siirtoa tehty, haaveissa eka
Iida-Karoliina (45), eka yhteinen (viides lapsi)
Lidia77 (33), eka haaveissa, 1. lahjasolut odotuksessa
Cava (30+), eka toiveissa, jonossa 1. lahjasoluhoitoon
Tinulinen (32) eka haaveissa
Marbel (40+) toiveissa iltatähti
amv (34) eka, tarve lahja-alkioille, polyypin poisto tulossa joulukuussa
Älinä ()
OnniUnelma76 (34) haaveissa eka
MariIrina (40+), haaveissa eka, jonossa 1. lahjasoluhoitoon

Hoito lähestyy
Sharlin (35) eka haaveissa, siirto vko 46
Olki ( ) toiveissa eka, siirto vko 47
Hillevi (40+) haaveissa eka, pas vko 47

Piinistelijät
Lapseton_87, toiveissa eka, siirto 27.10, testi 10.11. ??
Iida-Karoliina (45), eka yhteinen (viides lapsi), siirto 1.11. testi 15.11.
Lotta(33) toiveissa eka, 2. lahjasolu ivf, pas 10.11.
Pomppaduu - Seruska ( ) kolmas haaveissa, siirto 17.11. testi 1.12.

Plussanneet :)heart: = sydämet nähty ultrassa)
Emilia (xx) LA 3.11.2010 :heart: :heart:
Tuuttituulia (39), haaveissa eka, LA 13.11.2010 :heart:
lokakuu, (40+) toka, esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+ LA 26.12. :heart:
Teekuppi ( ) haaveissa eka, PASsiirto 6.5. LA 25.1. :heart:
sela (40) 2. yhteinen (1. kuollut hoitovirheeseen) LA 21.1. :heart:
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, siirto 22.6. pp13 hcg 175
Tyyne73(36) haaveissa eka, 2 pakastealkioadoptio pp13 hcg 109 :heart:
Hathor (34), toka, pp14 hcg 381, ultra 18.10. :heart:
Alma (34) eka haaveissa, alkioadoptiosta plussa 7.10 LA 11.6.-10 :heart:
Utopia(25), haaveissa eka, + 11.11. pp14 hcg 343
Typyliini (30) haaveissa pikkukakkonen, siirto 2.11.
Maija75 (35), eka toiveissa, testi 16.11.
Minni 73 (36) ekasta haaveileva, PAS 3.11. kotitesti 17.11.
plastex (33) eka yrityksessä, 2 alkion siirto 4.11., testi 15.11.

Maaliin päässeet :flower:
Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26), esikoistyttö 11.11.2010

Taustalle siirtyneet
Dream73 (36)
 
Viimeksi muokattu:
Uskomatonta, Se oli plussa! Voi kun osais nauttia nyt näistä hetkistä. Kukas se täällä sanoikaan taannoin, että raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan. Ja siihen aion nyt luottaa itsekin. Nyt ei vuotoakaan ole ja toivottavasti pysyis poissa.

Ihanaa päivä jatkoa kaikille

Minni
 

Yhteistyössä