Siis täähän on ihan uskomatonta!!!! :O Plussia oikein ropisee! Mä oon jo pihalla, että kuinka monta plussaa on tullut
Onnea kaikille ihan mielettömästi!
Samalla olen erittäin pahoillani Iida-Karoliinan puolesta, jos olet ainoa, joka ei saa plussaa.
Se on todella rankkaa, tiedän... Sulla on kuitenkin se etu puolellasi, että olet jo lapsia saanut, joten ainakin todistetusti voit tulla raskaaksi. Ja kun on lahjamunikset käytössä, ei iällä pitäisi olla merkitystä.
Cava: voi että sua... Älä nyt vielä luovuta, kun ei ole vielä ensimmäistäkään lahjasluhoitoa tehty. Ja toisaalta, pura vain tänne pelkoja ja murheita. Voimia!
Mä voin myöntää rehellisesti, että vaikka ihan oikeasti olen ihan fiiliksissä, että näin monet ovat nyt(kin) onnistuneet, ja muiden plussat tuo tavallaan toivoa itselle, olen samalla myös tosi kateellinen. Pelkään niin perkeleesti, että me kuulutaan siihen joukkoon, joka ei onnistu edes kaikkien mahdollisten hoitojen avulla.
Sain tulokset tukostaipumustutkimuksista eikä niissäkään ollut mitään häikkää. Eli edelleen on mysteeri, miksei ole lahja-alkiotkaan tarranneet
Ja mysteeriksi saattaa jäädäkin. Vielä tuli mieleen, kun kirjottelitte POIn ja POFin liittyvän mahdollisesti 0-veriryhmään. Mulla on POI, mutta ei 0-veriryhmä.
No niin, hyvä minä, pääsinpä nyt sit pilaamaan tunnelman, joka on ihan katossa... Parempi siiis jatkaa taustalla...
Lopuille piinailijoille rutkasti onnea testaamiseen! Toivottavasti hyvä onni jatkuu!
Lotalle erityistsempit! b d
amv