Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Heissan supernaiset!

Utopialle hurjasti onnea!!!
MariIrina, tervetuloa joukkoomme.

Siirtoon lähiaikoina meneville isot tuubit pikaliimaa mukaan.

Meidän torstaipäivä oli kamala: ihana 11,5 vuotias koiramme nukutettiin ikiuneen. Nyt on niin valtava ikävä, että tuntuu kuin joku repisi sydäntä irti rinnasta. Olen raivaillut ruokakuppeja, leluja ja makuualustoja pois ja itku tulee joka käänteessä. Te joilla itsellä on lemmikkieläimiä ymmärrätte varmasti tunteen, se on ihan kuin kuka tahansa läheinen kuolee.
Olemme ajatelleet, että koiramme halusi uhrautua, että me saisimme vauvan ja antoi sille tilaa. Liekö joku merkki ollut sitten sekin, että juuri torstaina minullakin ruskehtavaa tuhrua tuli pikkuhousunsuojaan. Tänään myös vähän.

Mukavaa isänpäiväviikonloppua

Minni pp10
 
Aliisa08 Ihan mielettoman suuret ONNITTELUT ja :hug: teille kaikille sinne,
Voih ihan pikku prinsessa teillä nyt sit siellä. :flower: :flower: Huh, iha tuli tippa taas linssiin kun ajattelenkin miten ihanaa.
 
Onnea Aliisa pienestä prinsessasta!!!! Voikun ihanaa!!! Onnea koko teidän perheelle ja antoisia ja ihania hetkiä vauvelin kanssa!!! :heart:
Se menikin sitten yli 2 viikkoa ohi lasketun ajan, jos oikein muistan. Mietin vaan, kun mulla olisi tänään laskettu aika... Mitään ihme tuntemuksia ei ole, joten tulinkin käymään töissä. Huomenna vielä meinaan mennä 75 kilsan päähän omaa isää onnittelemaan. Olo ja vointi on hyvät, mutta tietysti jännitys mielessä kokoajan, että milloin lähdetään.

Utopialle onnea plussasta, hieno juttu! Muistan kun se omalle kohdalle osui, oli pitkään ihan uskomaton fiilis. Itse asiassa aloin uskoa koko juttuun vasta, kun vatsa alkoi pyöristyä.

Sharlinille onnea hoitoon! :) Ja kaikille piinailijoille ja hoitoa odottaville tsempit ja megapeukutukset onnistumisten puolesta! Uusille tervetuloa mukaan!

Ja kiva oli kuulla Minni007 vauva-arjen kuulumisia!

Hyviä hetkiä kaikille! Terkuin Tuuttituulia rv40 tasan... :D
 
Viimeksi muokattu:
Sharlinille ja Hilleville onnea pian lähestyvään siirtoon!

Hathor: Jaksamista kakkospiinaan. Kun ultra sitten odotteluun jälkeen tulee, niin sitten olet jo varsin hyvillä viikoilla :)

Voi Minni :'( Jaksamista ja halauksia surun ja ikävän tunteiden keskelle!!

MariIiina: Tervetuloa palstailemaan ja suotuisia tuulia kohti ensimmäistä plussaa!

Aliisa: Onnittelut koko perheelle uudesta tulokkaasta :)

Kävin vaklaamassa muita ketjuja ja ihan kuin olisi Lapseton_87 plussannut! Jos oikein tämän asian älysin, niin onnea!!

Kun joku on listan päivityspuuhissa, niin minulle voi laittaa testipäiväksi 24.11. Nyt on menossa pp3, joten alkupiinis vielä meneillään. Viime kierroksen kohtalontoveri Plastexille peukkuja jo etukäteen maanantaille!
 
Aliisalle onnittelut prinsessasta!!! Isäinpäivän aatona moinen ilouutinen:)

Kiitos Plastex, näitä vaihtoehtoja nyt mietimme, ja kohta toivottavasti alkaa tapahtua. On se silti kurjaa, että kun vihdoinkin voi edes harkita perheen perustamista, oma keho sanoo yhteistyösopimuksen irti eikä suostu toimimaan. Tätähän se ikä teettää, mutta silti kurjaa kun kuulee ennenaikaisten vaihdevuosien kolkuttelevan ovella, vaikka itse tuntee olevansa nuori...tai no, ainakin nuorehko. Mutta periksi ei anneta, onhan tässä vielä mahdollisuuksia muiden soluilla, ainakin toivon niin. Sitä piti kysyä, että millaisia kustannuksia lääkkeistä tulee, siis kun hoitona on luovutettu munasolu/adoptioalkio? Lääkkeet ovat ilmeisesti aika hintavia, eikö niin.

Minnille voimia. Uskon tietäväni, miltä sinusta tuntuu. Rakkaan lemmikin menetys on kamalaa.

Huomenna on isäinpäivä, toivottavasti viimeistään ensi vuonna me kaikki saamme leipoa pikkuisen kanssa isäinpäiväkakkuja!! Luottavaisena, MariIrina
 
Aliisalle ihan hirmuisen paljon onnea! Sut muistan viime keväältä ja omalta odotusajaltani:) Onnea myös muille synnyttäneille ja plussanneille.
Ja nyt olen taas täällä... Pakastesiirtoja kohti mennään. Pikkuprinsessa nyt 9kk, mutta eihän se seuraava varmasti heti tärppää. Mitenkäs täällä on plussanneita pakastesiirroista??
Pomppaduu
 
:flower: Aliisalle hirmusti onnea pienen tytön syntymän johdosta!
Todellisen lahjan sai miehesi isänpäiväksi! Voikaa hyvin ja nauttikaa :heart:

Tuttituulialle voimia H-hetkeen, ei voi olla enää kaukana :heart:

MariIrinalle ja Pomppaduulle tervetuloa mukaan!

Kaikille piinisläisille plussat kehiin!

Sharlinille paljon onnea siirtoon. :heart:

Minulla on tiistaina endometriumultra, seuraavalla viikolla varmaan siirto. Olen yrittänyt stressiä vähentää luontaistuotteilla ja olemalla kiirehtimättä töissä. Saa nähdä, onko mitään vaikutusta.

Hyvää isänpäivää kaikille isille!
Hillevi
 
Pikalista tämä ei korvaa pidempää listaa, mutta nopeampi päivittää ja hahmottaa..

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa)
Cornelius (33) Haaveissa 1
Saaga (39)
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen.
NellaMaija (32) eka
Maijatar (41) ekaa haikaileva
Miimi78,
Iituska (38), haaveissa eka
Jaasminia (xx)
Jonsku-78 (31) haaveissa eka
Marisabel (29) 4 siirtoa tehty, haaveissa eka
Iida-Karoliina (45), eka yhteinen (viides lapsi)
Lidia77 (33), eka haaveissa, 1. lahjasolut odotuksessa
Cava (30+), eka toiveissa, jonossa 1. lahjasoluhoitoon
Tinulinen (32) eka haaveissa
Marbel (40+) toiveissa iltatähti
amv (34) eka, tarve lahja-alkioille, polyypin poisto tulossa joulukuussa
Älinä ()
OnniUnelma76 (34) haaveissa eka
MariIrina (40+), haaveissa eka
Pomppaduu - Seruska ( ) kolmas haaveissa

Hoito lähestyy
Sharlin (35) eka haaveissa, siirto vko 46
Olki ( ) toiveissa eka, siirto vko 47
Hillevi (40+) haaveissa eka, pas vko 47

Piinistelijät
Lapseton_87, toiveissa eka, siirto 27.10, testi 10.11.
Iida-Karoliina (45), eka yhteinen (viides lapsi), siirto 1.11. testi 15.11.
Typyliini (30) haaveissa pikkukakkonen, siirto 2.11.
Minni 73 (36) ekasta haaveileva, PAS 3.11. kotitesti 17.11.
plastex (33) eka yrityksessä, 2 alkion siirto 4.11., testi 15.11.
Lotta(33) toiveissa eka, 2. lahjasolu ivf, pas 10.11.
Maija75 (35), eka toiveissa, testi 16.11.

Plussanneet :)heart: = sydämet nähty ultrassa)
Emilia (xx) LA 3.11.2010 :heart: :heart:
Tuuttituulia (39), haaveissa eka, LA 13.11.2010 :heart:
lokakuu, (40+) toka, esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+ LA 26.12. :heart:
Teekuppi ( ) haaveissa eka, PASsiirto 6.5. LA 25.1. :heart:
sela (40) 2. yhteinen (1. kuollut hoitovirheeseen) LA 21.1. :heart:
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, siirto 22.6. pp13 hcg 175
Tyyne73(36) haaveissa eka, 2 pakastealkioadoptio pp13 hcg 109 :heart:
Hathor (34), toka, pp14 hcg 381, ultra 18.10. :heart:
Alma (34) eka haaveissa, alkioadoptiosta plussa 7.10 LA 11.6.-10 :heart:
Utopia(25), haaveissa eka, + kotitestiin 11.11.

Maaliin päässeet :flower:
Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26), esikoistyttö 11.11.2010

Taustalle siirtyneet
Dream73 (36)
 
amv
Pikapikaa taas:
Onneaonneaonnea Aliisa! :flower::flower::flower:
Myös Utopialle onnittelut plussasta! Hienoa, että aina jollain onnistuu.
Ja Tuuttituuliallle tsempit synnytykseeen!
Ja Minnille suuren suuri halaus karvaisen perheenjäsenen menetyksen vuoksi... Ehkäpä asia on niin, kuin olette miehen kanssa ajatelleet. Kunpa saisitte surun keskellä kokea myös onnen. Jos sulla ei ole aikaisemmin tullut tuhrua, niin mun mielestä se on hyvä merkki. Ihan niin kuin Utopiallakin. :)


Nyt en taas pysty muistamaan muita, mutta jos nyt muutkin piinailee, niin toivon parasta, samoin siirtoon menijöiden puolesta!


Ja isille tosiaan onnea!



Jatkan taustalla möllötystä... Ei tunnu olo kovin hyvältä eikä tulevaan luottavaiselta varsinkaan näin vanhempainjuhlanpäivänä...

amv
 
Aliisa Tuhannesti onnea perheen pienimmäisestä! Ihanaa vauva aikaa teidän perheelle!

plastex Peukutan kovasti sinun huomisen testaamisen puolesta. Kumpa nyt plussa tulisi testiin.

Tänään testasin itse vaikka huomenna olisikin virallinen testi päivä ja uusinta testikin on käsketty ottaa vasta 17 päivä.
Ja , mikäs muu kun puhdas negahan se tuli.
On suru puserossa ja jaksaminen melko vähäistä juuri nyt. Vaan uuteen yritykseen mennään sitten joskus ensi vuoden puolella.
Tunne tosin nyt just se että me ei tulla edes näillä hoidoilla onnistumaan.
 
Iida-Karoliina: Voi miten ikävää :hug: Tiedän niin hyvin tuon tunteen, että kuinka tämä koskaan voisi onnistua. Jaksamista suruun ja uuden suunnitteluun, kun sen aika on.

Pomppaduulle tervetuloa takaisin palstailemaan! Muistaakseni täällä varsin hyvin on PASsista plussanneita.

Oma tilanne: Tänään on pp4 (blaston siirron jälkeen) ja on vaivannut maha (ripuli). Päätin, etten tässä piiniksessä yhtään elättele toiveita, mutta silti löysin itseni tänään googlaamasta voisiko se olla raskausoire. Näköjään voi, mutta niin voi moni muukin olla tai olla olematta :whistle:
 
Iida-Karoliina: Olen hurjan pahoillani testituloksesta! :( Olisin niin toivonut sinulle toisenlaista tulosta :( Voimia sinulle jatkaa eteenpäin! :hug:

Minnille pahoittelut rakkaan koiran puolesta :( Tärkeän perheenjäsenen menettämisen tuskaa ei voi sanoin kuvata. Toivotaan kovasti, että menetyksen rinnalle saisit toivotun testituloksen kautta myös jotain takaisinpäin.

Hathorilla alkaa olla jo viikkoja ihan mukavasti. Jaksamista ultran odotteluun, kyllä siellä varmasti hyvin jaksellaan. Täällä eletään kovasti mukana raskautesi vaiheissa :)

Aliisalle onnittelut pikkukääröstä. Ihanaa kun viimein asiat meni parhain päin :heart:

MariIrina: Tervetuloa joukkoon! Toivotaan teille pikaista hoitoihin pääsyä ja tärppiä myös :)

Plastexin pikkuvuoto pp9 kuullostaa lupaavalta. Toivon sinulle plussaa koko sydämestäni :)
Plussaonnea yhä edelleen toivottelen kaikille muillekin tämän viikon testaajille. Jännityksellä odotetaan, mitä tuleman pitää :)

Omassa navassa tapahtuu sen verran, että pp14 hCG oli 343, eli uskottava se on :) Uskallettiin kertoa jo tuleville isovanhemmillekin asiasta. Nyt on ainakin kerrottu - kävi lopulta sitten miten tahansa.

Utopia rv. 4+6
 
Iida-Karoliina: :hug: pahoittelut negasta!

Minnille myös halaus! Toivottavasti tuhruvuoto on hyvä merkki!

Utopia: Onnittelut hienosta hcg-arvosta!

On jännittävä viikko monella, ja niin tietysti meillä muillakin jotka odotamme testituloksianne täällä! Peukkuja kaikille piinailijoille!

Mielenkiintoista lukea missä vaiheessa raskausuutisesta kerrotaan muille. :) Minulla on mennyt tämä ihan päin vastoin, olen esimiehelleni kertonut jo viikolla 5 (luulin silloin että oli keskenmeno, ja samana päivänä meillä olisi ollut iltaohjelmaa), mutta omille vanhemmille ja lapsille emme ole vielä kertoneet mitään. Eilen kysyin mieheltä mitä mieltä on, koska kerrotaan. "No, viimeistään jouluna sitten", oli vastaus! :O Lapsille kannattaa ehkä kertoa vasta myöhemmin, koska niille tulee muuten pitkä odotus, mutta ehkä vanhemmille pitäisi kertoa ennen kuin ne näkevät omin silmin...

Hathor 11+2
 
Iida-Karoliina:hug: .. tosi ikävää, voimia..

Plastexin uutisia jännäilen..

).( Tänään lähdetään reissuun, huomenna miehen näyte. Eilen mies alkoi valittamaan, että kurkku kipeä ja on tulossa kipeäksi.. Nyt oon ihan hermona, kun sillä on aika usein noussut kuume 40 asteeseen ja se tarkoittaa, että siittiöitä tuhoutuu ja tietysti reissu menee piloille ja rankkaa muutenkin. Mutta pakko lähteä katsomaan mitä tuleman pitää, toistaiseksi ei vielä ole ollut kuumetta, mutta pelkään koko ajan milloin nousee, kun usein se on ollut parin päivän päästä ensi oireista..
 
Utopialle onnea!

Iida-Karoliinalle pahoittelut surullisista uutisista.

Sharlin, mielenkiintoista (minulla on nimittäin O-veri), muistatko missä tuo tutkimus oli? Paljon onnea matkaan teille, toivottavasti se miehen kuume nousee vasta h-hetken jälkeen (jos on noustakseen), onko punktiopäivä siis tiistai?

Kiitos Maijalle klinikkatiedoista, täytyy käydä katsomassa tuota Isidaa.

MariIrina, kirjoitit tuttuja tuntemuksia... Mekin ollaan juuri aloittelemassa lahjasoluhoitoja. Odotukset on korkealla, samoin myös pelot siitä että jospa nekään eivät onnistu.

Minni, voimia sulle lemmikin poismenon suruaikaan, se on kamalan surullista, tiedän tunteen. Toivotaan että hyviä uutisia tulisi teille tilalle toisaalta...

Lotta, tsemppiä! olet ihan kuin minä, joka ikisen siirron jälkeen käyn googlettamassa kummia oireitani. ;) Joka kerta vaihtelevat mutta eivät ne ikinä ole mulla raskautta merkinneet, vaikka monilla muilla ilmiselvästi ovat raskausoireita. Toivottavasti sulla tuo olisi merkki kiinnittymisestä!!
 
sharlin, tsemppiä teidän reissuun! toivottavasti kuume nousee vasta myöhemmin jos on noustakseen. kerrohan kuulumisia kun voit! ja jos muistat, missä luit 0-veritutkimuksesta, niin kerrohan. minulla myös kyseinen veriryhmä ja korkeahko fsh.

MariIrina, nyt en muista ulkoa lääkkeiden hintoja. minulla ainakin kuitenkin huomattavasti halvempia kuin IVF/ICSI-lääkkeet.

vielä pitää vähän piinistellä. veritesti huomenna ja tulokset saan keskiviikkona. en kovin luottavaisin mielin. oireet tällä hetkellä rintojen aristus (lääkitys? oli edelliselläkin), pientä tuhruvuotoa (ei ollut viimeksi), mahan nippailuja ja pientä selkäsärkyä. mutta ei auta kuin odottaa keskiviikkoon ennen lopullista tuomiota.

plastex, pp 11
 
Kylläpä täällä tapahtuu kovasti! Tosi mukavaa kun on vilkasta :)

Aliisalle valtavasti ONNEA :heart: Olet ihana "vaikeuksien kautta voittoon" esimerkki. Pitikö synnytys käynnistää, kun meni noin pitkälle yli lasketun ajan vai tuliko neiti itsekseen? Nauttikaa ensihetkistä pikkuisen tytöntyllerön kanssa!

Utopialle onnea plussasta ja plussatuulia kaikille piinailijoille ja pian siirtoon meneville, joita onkin nyt paljon :)

Minnille voimia! Itsekin sydän syrjällään pelkään koska meidän vanhan koiran aika koittaa.

Meillä menee pojan kanssa hyvin, muutamia flunssia ollaan sairastettu, mutta ei onneksi mitään sen vakavampaa. Hieman ollaan mietitty pitäiskö jossakin vaiheessa lähteä uudelleen jonon jatkeeksi, koska mehän ei saatu pakkaseen mitään, mutta jotenkin ei vielä osaa ajatella elämää vuoden tai kahden päähän (jos siis taas vl:lle jonotettaisiin) ja haluan nauttia nyt tästä ajasta täysillä.

Kaikille tsemppiä omiin vaiheisiin ja valoisia uutisia pimeään marraskuuhun!
 
Utopialle onnea. Näyttää korkealta toi hcg arvo!!!!
Mulla on huomenna edessä verikoe ja jännittää ihan kamalasti. Mitä jos se onkin täysi nolla?!? tosin kyllähän sitä kuulostelee nyt kaikia tuntemuksia ihan huolella ja ainakin luulen olevani raskaana, mutta kaikki voi olla vain kuvitelmaa siitä mitä haluaisi olla..
Milloin teillä on suunnitteilla eka ultra? Milloinka sen sykkeen pitäsi näkyä?
Varmaan aika jännää odotella ultraa...
Utopia, mitä lääkkeitä sinulla on tällä hetkellä käytössä?

Iida-Karoliinalle ja Minnille: Kummallekin jaksamisia. Ja tsemppiä suunnitella tulevia hoitoja ja muitakin juttuja!!!

Miisamari: kerrotko mihin klinikkaan päädyt. Milloin teillä olisi tarkoitus aloittaa hoidot?

t. maija
 
Kiitos Kaikille lohdun sanoista!

MariIrina Tervetuloa myös minun puolesta tänne kirjoittelemaan.
Minulla on tallessa tämän hoidon lääke kuitit ja niitä tässä katselen.
Marvelon Organon (Ehkäisy pilleri) 2x21= (2 pakkausta) maksoi 10.09 e
Procren Depot PDS 3.75 mg injektio, esitäytetty ruisku. 173.64 e
Zumenon 2mg tabl (8x15) eli 8 pakkausta. 37.49 e
Lugesteron 200 mg kaps (8x15) eli 15 pakkausta. 127.15 e

Klinikalta sitten saimme ilman eri maksua mukaan kortisonin ja raskaus ajan vitamiini valmisteen sekä veren ohennus lääkkeen.

Plastex Kovasti jännään täällä sinun testailua. Niin toivon että plussan puolesta.
Myös kaikkien muiden tällä viikolla testalevien puolesta.
Sekä niiden joiden siirrot vain lähenee...
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille osanotoista. On jo helpompi olo sen asian suhteen.

Aliisalle superonnittelut pikkuprinsessasta.Toivottavasti vauva-arki sujuu onnellisissa merkeissä.

Iida-Karoliinalle pahoittelut negasta.Se on niin väärin, niin väärin.

Utopialle onnea!!!!

Katsotaan tulenko keskiviikona perässä plussakerhoon. Tänään ei enää tuhrua ole tullut, eilen tuli puhdasta vertakin ihan pikkutipat. Vatsaa juilii ja nippailee lähinnä oikealta puolelta. Nyt päätin olla testaamatta ennen keskiviikkoa. Testejä on kaapissa pino, joten saa nähdä maltanko sitten kuitenkaan huomisaamua pidemmälle....

-Minni
 
Millä perusteella muuten olette päässeet hcg mittaukseen vielä varmuuden vuoksi. Minulle sanottiin että koti testi riittää ja on ihan varma.
Minulla on kyllä hankaluuksia ollut nyt saada kunnon näytettä, Kun vessassa saa käydä niin usein.
viime yönäkään en saanut pidäteltyä kun 3 tuntia ja sehän ei oikein ole riittävän kauan, lisäksi pissa oli tosi hailua.
Luotan nyt kuitenkin että tämä nega on ja sellasena pysyy, mutta mietin nyt kuitenkin.
Jotenkin vieläkin kaihertaa se kun omilla soluilla oli IVf ssä ja silloin oli kaikki mahdolliset raskaus oireet tosi voimakkaat, ja en myöskään tältä pissitys jutulta saanut kunnon näytettä. Ja lopetin lääkkeet, siitä 3 päivää niin vuoto alkoi ja oli kivulisata.. kaikkine hyytymineen jä klöntteineen ja vuoto tosi runsasta. Vaivaa mieltä tuo että jospa kuitenkin jotain oli kiinnittynyt.
Klinikalta eivät kommentoineen mitään tähän.
 

Yhteistyössä