Onniunelma, sulla on kyllä piinaavat viimeiset hetket käsillä. Voimia, varmaan on tuli p:n alla! Toivotaan että nappaat plussan.
Hathor, sulla on vielä jonkin verran jäljellä. Mitä luulet, kestääkö hermo odottaa testaamista juhannuksen yli?
Hillevi, miten sulla on yleensä vuoto alkanu? Mulla on kestänyt aina aika tarkkaan 4 vrk lääkkeiden lopetuksesta vuodon alkuun. Perhana soikoon, jos on nyt joku tuulimunahässäkkä... mutta eiks siinä yleensä mene niin että se hcg pysyy korkeammalla? Toivon aivan suunnattoman suurukaisesti, että pääset siirtoon seuraavaan kiertoon.
Minni, sulle halaus :hug: Olen tosi pahoillani. Kirpaisee miettiä miten ikävältä tuntuu, on niin tuoreessa muistissa tuo negan aiheuttama kamala olo. Voimia!!!!!
Kassu, toivottavasti sulla menee kaikki hyvin, mahdollisimman kivuttomasti ja tuottoisasti!
Teekuppi, sela ja muut odottajat, teille mielenrauhaa jokaiseen päivään ja turvallista odotusta.
Mä olen tosi hermostunut. Tukalaa odottaa siirtoa ja etenkin sen tulosta. Jos tulee nega, pitää pitää yksi kierto taukoa ja marssia pankkiin vinkumaan lisää lainaa. Ja sitten pähkäillä millä me sitä maksetaan. Ahdistuksen tuskastus. Kunpa se nyt onnistuisi. Suunnitelma olisi tehdä nyt vielä neljä siirtoa, jos siis plussaa ei kuulu ja alkioita selviää siihen malliin että 4 yritystä on mahdollista (ja pankki antaa lainaa "kylppäriremonttiin" jonka budjetti ylittyi!!!). Sen jälkeen sitten täytyy maksella lainaa pois ja varmaan pitää ehkä parin kolmen vuoden tauko. Ajatus siitä on suorastaan masentava, mutta eipä auta kiukutella.
Antakaa kristallipallo jolla näen koska tää päättyy!!! Ärh, vitsi oon kiukkunen tästä kaikesta hermoilusta.