Olen kaynyt palstaa pikaisesti lukemassa aina silloin talloin, joten mielessani olette olleet ja olen nettikummityttoni vaiheita seurannut tarkasti. B) Mulla on valtava kiire toissa, koska mun taytyy lahtea jo klo 17 (yleensa Belgiassa ollaan vahintaan klo 18 asti), jotta ehdin hakea Gustavin tarhasta - eli elama on talla hetkella melkoista hulinaa. Gustav on jo 15 kuukautta ja aikamoisen villi taapero. Ihan suomalaisen nakoinen pojan vintio.
Ihana kuulla, etta teilla menee kaikki hyvin Vekara, ja Sofia on tempperamenttinen vauva! Pistatko yv:na kuvan hanesta, jotta naen milta peikkotytto nayttaa.
Vanhoille tutuille Aliisalle todella paljon onnea, ma on niin tyytyvainen teidan puolesta - tama on nyt sitten menoa eika meininkia, haleja. Hilleville valtavan iso onnenpotku pyllyyn, ma elan taysilla hengessa mukana.
Me olemme suunnitelleet menevamme syksylla Riikaan yrittamaan toista vauvaa. Lahetin Lenalle meilin ja pyysin hanta tarkistamaan voisimmeko saada saman luovuttajan.
Halela kaikille urheille palstalaisille :flower:
Watrossi
Ihana kuulla, etta teilla menee kaikki hyvin Vekara, ja Sofia on tempperamenttinen vauva! Pistatko yv:na kuvan hanesta, jotta naen milta peikkotytto nayttaa.
Vanhoille tutuille Aliisalle todella paljon onnea, ma on niin tyytyvainen teidan puolesta - tama on nyt sitten menoa eika meininkia, haleja. Hilleville valtavan iso onnenpotku pyllyyn, ma elan taysilla hengessa mukana.
Me olemme suunnitelleet menevamme syksylla Riikaan yrittamaan toista vauvaa. Lahetin Lenalle meilin ja pyysin hanta tarkistamaan voisimmeko saada saman luovuttajan.
Halela kaikille urheille palstalaisille :flower:
Watrossi