Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Pikalista tämä ei korvaa pidempää listaa, mutta nopeampi päivittää ja hahmottaa..

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa)
Josko (30+) Esikoista toivomassa.
Cornelius (33) Haaveissa 1
Saaga (39)
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen.
NellaMaija (32) eka
Maijatar (41) ekaa haikaileva
Lotta(32) toiveissa eka, Procren-jarrulla kesän, hoidot jatkuu elokuussa
Sharlin (35) eka haaveissa
Miimi78,
Alma (34) eka haaveissa
Iituska (38), haaveissa eka
Jaasminia (xx)
Jonsku-78 (31) haaveissa eka
Typyliini (28) haaveissa pikkusisarus esikolle
Tyyne73(36) haaveissa eka
Marisabel (29) 4 siirtoa tehty, haaveissa eka,

Hoito lähestyy
Hillevi (46), haaveissa eka, siirto ensi viikolla
Tinulinen (32) eka haaveissa, pitkään jonossa, siirto kesäkuun alussa
Hathor (34), toka haaveissa, siirto kesäkuun alussa
OnniUnelma76 (34) haaveissa eka, PAS kesäkuussa
Minni 73 (36) ekasta haaveileva, siirto kesäkuun alussa

Piinistelijät
sela (40), 2. yhteinen toiveissa (1. kuollut hoitovirheeseen), siirto 11.5. testi 24.5.
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, 1 alkion siirto 19.5.

Plussanneet =) (sydämet nähty ultrassa)
Matilda (30), plussa 13.10 , ultra viikolla 47 LA 22.6.2010 :heart:
Minni007 (45), plussa 2.11, HCG 3.11, ultra 22.12, LA 12.7.2010 :heart:
Kaipuu, eka haaveissa, plussa 21.11.09, ultra 11.12, LA 31.7.2010 :heart:
Discovery (40+) haaaveissa 6. 2 alkion siirto 22.1. LA 10.10.2010 :heart:
Aliisa08 (26), ensimmäinen haaveissa, LA 27.10.2010. :heart:
Emilia (xx) LA 3.11.2010 :heart: :heart:
Tuuttituulia (39), haaveissa eka, LA 13.11.2010 :heart:
lokakuu, (40+) toka, esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+ LA 26.12. :heart:
Primavera (40+), eka, alkioadoptio 21.4. LA 6.1.2011. :heart:
Teekuppi ( ) haaveissa eka, PAS, siirto 6.5., pp14 hcg 264

Maaliin päässeet :flower:
Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010

Taustalle siirtyneet
Dream73 (36)
 
Onnittelut Selalle ! Noista testeistä kyselit.. minusta luotettavimpia ovat olleet Clear Blue ja Predictor. Niillä ei ole ikänä saanut mitään väärää tulosta.

Hei, mitä kuuluu Tuuttituulialle ? Uutisia on kovin odoteltu.. toiv kaikki on hyvin.

Pian tulee tännekkin palstalle lisää vauveleita, kun kk:n sisään Matildalla jo laskettu aika :)



Terveisiä kaikille ja tsemppiä omiin vaiheísiin itse kullekkin!

Hilleviä piti vielä onnitella mahtavan kuulosesta munissaaliista! Toiv mahd moni niistä saadaan kerättyä ja mahd moni vielä hedelmöittyisi. Meillähän tosiaan oli aivan uskomaton saalis viime luovuttajalta.. vieläkin on yli 10 pakkasessa vaikka 4 alkiota jo siirretty niistä..

Watrossille myös lämmin :hug: Mukava kuulla, että mahdollisesti alatte toista yrittämään:)
 
Suur kiitos teille kaikille :) Olette ihania.
Huomenna sitten veritestiin ja tiistaina ( jo ) saan sit kuulemma vastuksen. Toiveikas olen vaikkakin aika vihlovia kipuja on mahassa ja selässä. Osan näistä kivuista tekee varmaan kyl ilma, liekö sit jännitystä.
Testaan vielä aamulla joka tapauksessa. En malta pitää näppejä erossa noista testeistä enää ku totuin testaamaan :LOL:
 
Tuntuu niin tutulta toi: en malta pitää näppejä irti testeistä..." tosin mä en oo enää testaillu ku ois kait aika turhaa. Oireita Sela kyselit, välillä on ja välillä ei, rinnat kipeenä, eilen oksetti aamupäiväälä ja aamulla ja sit ku illalla ei enää ni tietty olin ihan huolissani..... ei se piinailu tosiaan plussaan lopu.Mulla ainakaan.
Mitenkäs se Lyyra piinaillee, millä fiiliksillä, oireilla...?
 
Silmät rävähti auki sit 5.05 ja ei sit väsyttänyt ollenkaan vaikka yleensä olen tosi aamu-uninen.
Testi on taasen sit tehty, tällä kertaa ClearBluen viikkonäyttöinen ja siihen tuli tieto, että Raskaana 1-2.
Tein vielä viivojen vertailun vuoksi ( ei ehkä olisi pitänyt ) tuon puikkotestinkin ja siihen tuli selkeämpi viiva kuin aijemmin, mutta tosi hailakka edelleen.

On tää kanssa ihme homma. Mietin tossa just ku aloin poikaa odottamaan niin , ei silloin siis mtään veritestejä ollu määrätty vaan ihan normi pissatesti ja siihen luotti ku kallioon. Miksi ei nyt?vaan odottaa kauhulla edelleen sitä veritestin tulosta.
Ihmismieli on kyllä ihme kyhäelmä, siitäkö pääsisi hetkeksi eroon, olisi himpun verran helpompaa tämäkin
:LOL:

Mukavaa päivänjatkoa. Meillä ainakin sataa joten aika märkä päivä taitaa olla tulossa.
 
Voi Sela, onnea, olen NIIIIIN onnellinen ja ilonen sun puolesta!!!Melkeinpä aloin itkea ( tää lääkehumala nääs, heh,heh).
Ei ku oikeesti, lepää nyt hetki, kyllä se siitä taas piinailuks muuttuu...... ihanaa alkavaa viikkoa!
Teekuppi 4+3
 
Onnea selalle!!!! :flower: :flower: :heart:

Hei tytöt!

Onko kukaan Teistä tehnyt hoitoja Puolassa? Minä mietin vähän, pitäisikö sinne lähteä tekemään?

Ja miten lääke politiikka toimi? kelpaako ne reseptit suomessa?

Ja tamperen Avalta sanottiin, että jonotus tällä hetkellä 4-6kk.

Mistähän saisi rahaa seuraava hoitoa varten? :headwall:

Saisinko minä lottovoittoa=) :LOL:
 
prima vera
Onnea Selalle! Kyllä sieltä huomenna sitten pitäisi ihan kunnon hcg-lukemat tulla.

Onnea myöskin teekupille. Huomasin, että sinullakin on raskaus ihan alussa.

Marisabel, minä kävin Varsovassa hoidoissa. Mitään valittamista ei klinikasta tai lääkäristä ole. Jos kiinnostaa ulkomaiset hoidot, niin viime tammikuussa oli sellaisessa lehdessä kuin Vihreä Lanka 22.01.2010 artikkeli hoidoista euroopassa. Pitäisi löytyä suuremmista kirjastoista. Tai sitten vaan kannattaa soittaa toimitukseen ja pyytää meilaamaan sen.

Itselleni hyvä tietopankki on aina ollut brittinaisten keskustelupalsta. Heidän suosikkimaansa on Tsekki nuorten luovuttajien takia. Tsekeissä kun maksetaan ihan kunnon korvaus naisille, niin on myös nuoria luovuttajia. Ja klinikoista Reprofit on ehdottomasti se suosituin klinikka.

Primavera
 
Paljon onnea plussasta sela! :flower: Kerro heti, kun sut saa siirtää plussanneisiin ;)

Marisabel, lääkkeet kannattaa ostaa sieltä, missä ne määrätään. Puolassa saattaa olla halvempiakin kuin täällä. Ulkomailla määrätyistä ei myöskään taida saada kela-korvausta - jos muuten saisi. Jos olet lähdössä ulkomaille, kannattaa etsiä täältä joku avustava lääkäri, joka voi tehdä väliultrat ja kirjoittaa reseptit. Lottoaminen voisi olla hyvä idea! :hug:

Meidän hoito etenee hienosti, reilusti yli 10 munasolua tuli ja miehen osuus meni myös hyvin, sperma on IVF-kelpoista (kiitokset sinkille ja foolihapolle). Siirtopäivä sovitaan, kun nähdään kannattaako yrittää pitkää viljelyä - mutta tällä viikolla siis. Nyt on taas Toivo kotona, toivottavasti Onnikin tulisi...

Oikein hyvää viikkoa kaikille!
Hillevi :wave:
 
Onnittelut vielä Selalle testituloksista :) ja Hilleville hienosta "saalista".

Terveiset rakenneultrasta, jossa kaikki oli normaalia näkymää. Painoarvioksi saatiin 410 g. Seuraava käynti äippäpolilla vasta synnytystapa-arviona, ellei ilmene muuta häikkää.

Väsynyt, mutta onnellinen Discovery

 
amv
VAU, sela! Kyllä se on niin, että jos ClearBlue kertoo, että on raskaana, niin sit sitä on ;) Toivottavasti pikkuinen pysyy siellä missä pitääkin ja jatkaa normaalisti kasvuaan.

Lyyra: Kiitos kun jaoit ajatuksesi. Kinkkinen on teidän(kin) tilanne. Mutta niin kuin sanoit, me emme ole hedelmättömyyttämme valinneet itse, joten sen mukaan on toimittava. Mäkin luulen, että jos lapselle kertoo tilanteen pienestä saakka, hänen on ehkä helpompi myöhemmällä iällä hyväksyä asia. Vaikkeihan sitä koskaan tiedä... Pitää vain toivoa parasta!
Mä olen myös kuullut ko. filmistä, josta kirjoiti, ja kerran meinannut sen (tai muun vastaavan) jostain brittilahjasoluyhdistyksestä (tms.) ostaa, mutta kun donor-inseminaatiot ei ottaneet onnistuakseen, päätin, että ostan filmin vasta, jos joskus saadaan lapsi.

Marisabel: Halaus... Ymmärrän sua hyvin, kuinka raskasta on, kun muilla onnistuu ja itsellä ei. Mä kirjottelin aiemmin yhdellä toisella foorumilla hoidoista lahjasoluilla, mutta aina kun meillä oli hoito, joku muu plussasi ja mä en, niin en vain enää kyennyt kirjottamaan sinne. Se oli niin raskasta. Mä oon muuten lukenut sen Vihreän langan artikkelin netistä. Pitäisi löytyä täältä. http://www.vihrealanka.fi/node/6357/ Toivon sulle lottovoittoa! Olipa se sitten rahaa tai oma lapsi. Tai tietty molemmat :D Meillekin kelpaisi pieni rahapotti...

Anteeksi, kun näin valikoiden kirjoitan ts. en huomio kaikkia... Tuntuu tyhmältä kirjoitella välillää, kun en "oikeasti" kuulu tähän porukkaan. Ehkäpä liityn sitten joukkoon, kun meidän hoito lähestyy. Päätettiin nimittäin tehdä Tartossa lahjamunasolu+lahjasiittiöhoito. Maksupolitiikka on niillä sellanen, et jos yksikin siirrettävä alkio saadaan, pitää maksaa koko summa, mutta jos ei saada, on seuraava hoito ilmainen.


amv

 
Heippa!
Kerkeekö joku pikasesti vastata kun en saanut ketään klinikalta kiinni. Multahan otettiin viime viikolla progesteron-arvot. Ne oli 18.5 48.7 ja 20.5 50.9.
Tuli kauhee pelko et onko liian alhaset, sulta varmaan Discovery otettiin kanssa kun olet Riikassa ollut, muistatko omiasi? Tai onko joku muu jolta otettu.
Netistä löysin tälläsen kaavion:
raskauden aikana
1. raskauskolmannes 52.2 - 154.5 nmol/l
2. raskauskolmannes 62.6 - 164.4 nmol/l
3. raskauskolmannes 80.5 - 297.0 nmol/l

Mutta mullahan otettiin ennen rv 4, ja tossa on vain 1. kolmannes jne.
 
Discovery, ain niin, nythän sen sit muistinkin et näinhän se oli.
No, täytyy katella mitä klinikalta sanovat... mä oon ottanut testit omalla terveysasemalla elikkä ilmaseksi.
Mäkin luin ton Vihreän Langan jutun noista euroopan hoidoista ja kyllä on hintaerot melkoset. Mitenkäs Sela, joko on hcg tullut, tsemppiä! ja Lyyralle piinailunjatkoja!
 

Yhteistyössä