Alkuperäinen kirjoittaja mävaan:
Jokainen määrittelee itse sen, missä menee pettämisen raja.
Mulla kans mietityttää, että miten mä voisin saada sen 100% luottamuksen takaisin, joka mulla oli vähän aikaa sitten mieheeni. Tapahtui jotain, jonka vuoksi mä epäilen miestäni jatkuvasti. Vaikka olen kysynyt asioita suoraan ja saanut niihin selvän (minua miellyttävän vastauksen) niin silti mieli on levoton. Voinko luottaa mieheeni? Miksi, miksi, miksi mä sitten epäilen?!! Olen niin kyllästynyt itseeni ja tähän jatkuvaan levottomaan oloon, että päätin, että elän vain tämän päivän kerrallaan. Nautin elämästä, avioliitosta, yhteisestä arjesta vain tänään ja tässä kun kaikki on hyvin! Jos jotain joskus tapahtuu meidän välillä, laitan välit poikki sitten, mutta en ajattele sellaista nyt. Nyt on vain nyt ja kaikki hyvin tällä hetkellä. Miksi kantaa huolta huomisesta. Jos tulee surun aika, niin surraan sitten!
Mä sain kans kaiken mieheltäni kuulla. Kaiken mitä he teki, mitä hän ajatteli, mitä hänen päässään nyt liikkuu.
Kai se täytyiskin yrittää ottaa päivä kerrallaan, ja tilanne kerrallaan.
Se taitaa olla parasta ehkä meilläkin.
Onko sulla nyt sellaista tunnetta että jos jotain samankaltasta luottamuksen pettämistä tapahtuu, niin mä tunnen että se aika minkä elän nyt tästä päivästä lähtien mieheni kanssa on sitten ollut vain suurta pilaa ja mun höynäyttämistä?
Kun mä pelkään eniten nyt sitä että jos mä taas annan anteeksi sen mistä me ollaan puhuttu jo vuosia. Jos mä annan anteeksi, sen puhumattomuuden ja rehellisyyden mitä ei voinut mulle antaa. Niin mä tunnen itseni niin tyhmäksi ja loukatuksi vielä pahemmin.
Mä rakastan tuota miestä, oi kuinka paljon mä rakastankaan..
Mitä enemmän mä mietin, sen enmmän musta tuntuu että mä olen umpikujassa. Mä oon nyt niin sekaisin.