Olenko mä aivan kamala vaimo? tai no olen kamala, mutta kuinka kamala?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei se pelkkä miesten reissu ole, sinne tulee kyllä miehiä ja naisiakin, eikä missään ole kielletty puolison mukaan ottamista.

Ja en pelkää niinkään pettämistä, vaan sitä, että mies pieksää jonkun :ashamed:
Ja silloin mä pystyn mennä väliin, jos ollaan samassa baarissa.

Täällä kun mies lähtee baariin, tiedän, että aina on mukana joku meidän yhteisistä kavereistamme, joka voi mennä väliin. Noita risteilylle lähtijöitä en tunne, tiedän vaan miehen puheiden kautta. Ja samanlaisia ääliötä ovat hekin ilmeisesti kännissä.

Tiedän tunteen, tuon takia meillä on alkoholiton koti, kumpikaan ei juo.
Itse olen monta kertaa ollut välissä kun oma mies on meinannut nyrkittää jotakuta, valitettavasti kukaan muu ei saa häntä rauhoittumaan. Ja valitettavasti se on juurikin seurasta kiinni, että käykö mies jonkun päälle vai ei, siksikin käskin miehen valita minun tai "kavereidensa" väliltä.

Tsemppiä sinulle. :hug:

ja kyllä mä tiedän itsekin, että ei tää mitään ihanan fiksua ole.
Mutta jos mies sinne lähtee, mä tiedän olevani kireä kuin viulunkieli jo viikkoja ennen reissua.

Fiksua tai ei, mutta yhtän pahoinpitely syytettä en halua tähän taloon tuotavan.
Joo, meilläkään ei tähän taloon tuoda yhtään pahoinpitelysyytettä, mutta se keino on sitten se, että jos rähisijä ei ota vastuuta tekemisistään eikä häneen voi luottaa, niin hän sitten asuu jossain muualla.

En ikinä vois olla ihmisen kanssa, joka voi käydä tuosta vaan toisen ihmisen päälle. Vaikka se en ikinä kuuna päivänä olisi minä itse. Ajatus vaan on kertakaikkisen vastenmielinen, että mun mies vois mennä ja lyödä toista ihmistä. Hyi helvetti.

ei tuo nykyään usein juokaan. Mutta kun ei vaan tajua itse sitä, että hän on niitä ihmisia, kenellä alkoholi ei sovi.

Ja tuohon, että on pärjännyt ennen minuakin... Noh, empä tiedä, täpärästi on välttynyt tuomioilta, on selvinnyt sakoilla.

Muuten tuo on aivan mahtava tapaus, enkä silloin tällöin tapahtuvan juomisen takia harkitsekaan mitään avioeroja.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
mun mies ilmotti kans muutama vuosi sitte ku suhteemme oli aivan alussa menevänsä bileristeilylle kavereitten kans ja sit se koko ajan kehuskeli ku yks sen kavereista oli kutsunu muijia niiten hyttiin että: nyt meijän hyttiin on tulossa jo ainaki 10 muijaa...noh.. mulla tietty oli veren paine taivaissa ja vitutuskäyrä jossai linnunradan ulkopuolella, varattiin sitte mun kaverin kans myös tälle risteilylle paikat ja viikko ennen lähtöö ilmotin ukolle että niin joo.. unohin sanoo että meki lähetään kaverin kaa sinne :P voi ristus olisittepa nähneet sen ilmeen :D sinne mentiin ja kivaa oli. mut vieläki kaivelee et mitähän sielä olis tapahtunu jos en olis ollu mukana ku tämä mieheni kaveri seurusteli ja petti siellä tyttöystäväänsä 3 eri naisen kanssa.. :( ja sama oli mieheni toisen kaverin kanssa joka oli myös mukana.. varattu ihminen ja harrasti seksiä toisen kanssa siellä :(

niin ja lisään vielä että tämä joka niitä naisia sinne hyttiin kutsui seurusteli. ja kyllä teki pahaa sitten täällä koto puolessa kerran ku oltiin mieheni kans kapakassa ja tämä sen kaveri joka nai 3 eri akkaa ja kutsu niitä naisia tuli tyttöystävänsä kanssa meidän pöytään istumaan ja siinä juteltiin ja tyyppi mulkoili mua kokoajan siihen tyyliin että: tapan sut jos kerrot. ku näin sillon yöllä ku se paneskeli yhtä akkaa ku oltiin samassa hytissä miheni kans. no tottahan se hänen tyttöystävänsä sitten kysyi minulta että pettikö mies laivalla, joo öö.. mitähän tuhonki sit sanois.. huonolla omallatunnolla sanoin vaan että en tiedä ku en oikeen liikkunu sen kans.. voi ku olis tehny mieli kertoa, mutta mikäpä minä olen toisten suhteita pilaamaan..ja muistan vielä sillon paluumatkalla ku ajoimme satamasta kotiin päin ku tämä kyseinen mies "itki" autossa että : ette sitte kans kukaan puhu mitään.. muuten mun suhde menee pilalle. no, onneks tämä pariskunta on nyt eronnut, mies jäi kiinni pettämisestä muutama kuukausi sitten :D(harrsti seksiä keskellä päivää heidän kotona ku nainen pääsiki aiemmin töistä ja yllätti rysän päältä) ei saisi olla vahigon iloinen :D

ei tuo nykyään usein juokaan. Mutta kun ei vaan tajua itse sitä, että hän on niitä ihmisia, kenellä alkoholi ei sovi.

Ja tuohon, että on pärjännyt ennen minuakin... Noh, empä tiedä, täpärästi on välttynyt tuomioilta, on selvinnyt sakoilla.

Muuten tuo on aivan mahtava tapaus, enkä silloin tällöin tapahtuvan juomisen takia harkitsekaan mitään avioeroja.
Sitten sun pitää vain antaa hänen mennä ilman sua tai sitten hän ei mene ollenkaan. Nehän ne vaihtoehdot tässä nyt on, eikö?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei se ole myöskään sun päätös meneekö hän sille risteilylle. Hän kun päättää sen ihan itse.

kaikesta huolimatta juuri näin.

Miehen ei tarvi ottaa vastuuta tekemisistään kun vaimo vahtii ja huolehtii. Ei kuulosta hyvältä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
saa olla menemättä, jos on niin noloa ottaa vaimo mukaan.
Ei hän varmasti olis ainoa, joka puolisonsa ottaa mukaan.

Ai oikein kiellät aikuista miestä lähtemästä risteilylle?

en kiellä, itsehän tuo päätöksen tekee, jos hän lähtee, lähden minäkin. jos se miehen reissun estää, se on voivoi.
itse hän on tilanteen ajanut sellaiseksi, etten voi luottaa häneen kännissä.

Mulla on samanlainen tuttu mies. Käyttänyt aina reippaasti alkoa ennenkun tapasi nykyisen vaimonsa. Nyt on "kiltti" eikä juuri ota. Riehui ennen aina kännipäissään ja veti kaikkia nekkuun riiippumatta siitä oliko tuttu vai tuntematon. Taisi itsekin jo tajuta homman nimen ja siksi kai nykyjään niin harvoin missään käy. Vaimon mielipide ei koskaan ole vaikuttanut tähän hemmoon juuta eikä jaata. Omien korvien välistä se muutos on lähdettävä,valitettavasti.

Mä en pidä mieheni juomisesta, luottamus on 0 kun juo. Iso syy luottamuksen puutteeseen on se, että viimeisen neljän vuoden aikana on usein lähtenyt "yhdelle", mutta onkin tullut aamuyöstä kotiin sammummaan. Monet muutkin sopimukset unohtaa kännissä. Hänellä on joskus ollut myös väkivaltaisuutta kännissä, ei kuitenkaan koskaan mua kohtaan.

No nyt mies on kutsuttu vanhan kaveriporukan kanssa risteilylle, mutta mä olen kauhusta jäykkänä jo ajatuksestakin. Sanoin sitten miehelle, että koska mä en voi häneen luottaa, mä lähden risteilylle mukaan.
Tähän mies vastasi niin, että jää koko risteilyltä pois, jos mä lähden mukaan. On kuulema noloa tuoda vaimo sinne.

Et oo kamala. Mun mies ei osaa käyttäytyä kännissä eikä juoda kohtuudella, joten itekin jo ymmärtää olla lähtemättä risteilyille tms, jottei tuu riitaa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mulla on samanlainen tuttu mies. Käyttänyt aina reippaasti alkoa ennenkun tapasi nykyisen vaimonsa. Nyt on "kiltti" eikä juuri ota. Riehui ennen aina kännipäissään ja veti kaikkia nekkuun riiippumatta siitä oliko tuttu vai tuntematon. Taisi itsekin jo tajuta homman nimen ja siksi kai nykyjään niin harvoin missään käy. Vaimon mielipide ei koskaan ole vaikuttanut tähän hemmoon juuta eikä jaata. Omien korvien välistä se muutos on lähdettävä,valitettavasti.

onkohan kyseessä mun mies ;)

anna sen mennä..eiköhän olis aika tajuta ite mitä kännissä voi tapahtua jos esim pipoonsa laivalla saa ja joutuu putkaan..
Mä en kestäis tuollaista ja ihmettelen miten sinä jaksat.Aikuinen joka tietää humalassa käyttäytyvänsä kuin pöhkö niin miksi pitää ottaa=/

Musta sä et ole kamala vaimo vaan sun miehesi on kamala mies.

Jos mä olisin sä, niin sanoisin et mene vaan ja pidä hauskaa, mut jos mitään hölmäilyitä sattuu (miehen tapauksessa juurikin nuo pahoinpitelyt) niin tää suhde oli sit tässä.

Yhteistyössä