Alkuperäinen kirjoittaja ukkopa:Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Sen kun tietäisi. Mutta milläs mä pakotan aikuisen ihmisen ottamaan jonkun pois kaverilistalta. Tuo nainen oli pyytänyt miestä kaveriksi kun liittyi Facebookiin. Miehen sanojen mukaan hän pari kertaa esti pyynnön, mutta aina tuli uusi niin lopulta hyväksyi sen.
Ei pahalla, mutta sun miehes on aika vastuuton. Voisi edes kantaa vastuun siitä, että on hyväksynyt ihmisen sinne kaverikseen ihan omasta halustaan. Toi on mun mielestä aika mautonta käytöstä siltä![]()
Mä olen ihan samaa mieltä ja tuo kaverina olo loukkaa mua todella pahasti. Mutta ei se silti ole sellainen asia, minkä takia mä rikkoisin meidän perheen.
Juu, ei se yksittäisenä tekona olekaan sellainen. Mutta kertoo todella paljon miehesi suhtautumisesta sekä sinuun että siihen pettämiseen. Luottamuksen voi saada takaisin, mutta kyllä se nimenomaan pitää ansaita takaisin.
JUST NÄIN! Miehesi pitäisi tehdä kaikkensa jotta ei herättäisi epäilyksiä. Ja mitä hän tekeekään, hieroo naamallesi ihastuksiaan. Tsiisus teitä naisia miten paljon annatte miestenne tehdä. Luuletko että miehesi kunnioittaa sinua? Ei kunnioita, kertoo jo tuo miten hän listaa naikkosiaan FB:ssä.
Mä tiedän, ettei kunnioita mua :/ Mutta on me tätä nyt parannettu pari vuotta ja kyllä koko ajan parempaan menee. Tuo on nyt pahin juttu tuo Facebook.