Luottamus suhteessa.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sydän riekaleina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ukkopa:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Sen kun tietäisi. Mutta milläs mä pakotan aikuisen ihmisen ottamaan jonkun pois kaverilistalta. Tuo nainen oli pyytänyt miestä kaveriksi kun liittyi Facebookiin. Miehen sanojen mukaan hän pari kertaa esti pyynnön, mutta aina tuli uusi niin lopulta hyväksyi sen.

Ei pahalla, mutta sun miehes on aika vastuuton. Voisi edes kantaa vastuun siitä, että on hyväksynyt ihmisen sinne kaverikseen ihan omasta halustaan. Toi on mun mielestä aika mautonta käytöstä siltä :(

Mä olen ihan samaa mieltä ja tuo kaverina olo loukkaa mua todella pahasti. Mutta ei se silti ole sellainen asia, minkä takia mä rikkoisin meidän perheen.

Juu, ei se yksittäisenä tekona olekaan sellainen. Mutta kertoo todella paljon miehesi suhtautumisesta sekä sinuun että siihen pettämiseen. Luottamuksen voi saada takaisin, mutta kyllä se nimenomaan pitää ansaita takaisin.

JUST NÄIN! Miehesi pitäisi tehdä kaikkensa jotta ei herättäisi epäilyksiä. Ja mitä hän tekeekään, hieroo naamallesi ihastuksiaan. Tsiisus teitä naisia miten paljon annatte miestenne tehdä. Luuletko että miehesi kunnioittaa sinua? Ei kunnioita, kertoo jo tuo miten hän listaa naikkosiaan FB:ssä.

Mä tiedän, ettei kunnioita mua :/ Mutta on me tätä nyt parannettu pari vuotta ja kyllä koko ajan parempaan menee. Tuo on nyt pahin juttu tuo Facebook.

Impii! Sun miehesi toiminta ei ole hyväksyttävää. Suoraan sanoen ukko on törkeä. Jos tuossa ei anna periksi, mitä muuta mahtaa puuhata. Tuntuu ilmeisen tärkeiltä tuollainen heilastelu muiden naisten kanssa. Ihme kun oman puolison paha olo ei saa miestä poistamaan jotain kaveria naamakirjasta! Mihin tämä maailma on menossa.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen sinua ap:
Mikä olisi sitten sellainen asia että mies saisi kenkää? Minusta tämä miehesi teko osoittaa jo sellaista sinun väheksymistäsi että on peruste vakavalle keskustelulle.

Mä en ole ap :D Mä vaan kommentoin tuolla jossain välissä ap:n juttuja.

Mutta mies saisi kenkää jos pettäisi uudestaan. Ja on kyllä keskusteltu asiasta. Nykyisin mies ei enää suostu keskustelemaan tuosta kun hänen mielestään asia on jo selvitetty. Musta taas ei ole niin kauan kuin ovat kavereita. Mutta en mä pysty mitään tekemään. Paitsi tietysti eroamaan, mutta sitä mä en halua.

Onhan se tietty hyvä, ettet tee mitään katteettomia uhkauksia miehellesi (valitse joko minut tai se narttu sinne listoillesi), jos kuitenkin tuollaisen "kultakimpaleen" haluat itselläsi pitää. Mutta mieti, että kannattaako kuitenkaan olla kynnysmattona miehellesi? Sillä siltä minusta teidän suhteenne kuulostaa, kun mies ei tuon vertaa sinua kunnioita. Olen kyllä tosi tosi pahoillani puolestasi.

Mä olen ihan samaa mieltä ja tuo kaverina olo loukkaa mua todella pahasti. Mutta ei se silti ole sellainen asia, minkä takia mä rikkoisin meidän perheen.

Juu, ei se yksittäisenä tekona olekaan sellainen. Mutta kertoo todella paljon miehesi suhtautumisesta sekä sinuun että siihen pettämiseen. Luottamuksen voi saada takaisin, mutta kyllä se nimenomaan pitää ansaita takaisin. [/quote]

JUST NÄIN! Miehesi pitäisi tehdä kaikkensa jotta ei herättäisi epäilyksiä. Ja mitä hän tekeekään, hieroo naamallesi ihastuksiaan. Tsiisus teitä naisia miten paljon annatte miestenne tehdä. Luuletko että miehesi kunnioittaa sinua? Ei kunnioita, kertoo jo tuo miten hän listaa naikkosiaan FB:ssä.[/quote]

Mä tiedän, ettei kunnioita mua :/ Mutta on me tätä nyt parannettu pari vuotta ja kyllä koko ajan parempaan menee. Tuo on nyt pahin juttu tuo Facebook.[/quote]

Miksi naiset jää tällaisiin liittoihin?

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Miehesi teko on anteeksiantamaton. Hänen pitäisi sinun pyynnöstäsi poistaa kaverilistaus. Jos tätä joutuu anelemaan häntä, hän täysi mulkkupää.

Itse ihan oikeasti ottaisin eron jos mies kaiken jälkeen ei tuollaista suostuisi tekemään. Liika on liikaa.

Mä olen pyytänyt ja raivonnut ja ties mitä, mutta edelleen se nainen on siellä listalla. Silti mä en anna Facebookin rikkoa meidän perhettä.

En ikinä jäisi tuollaisen miehen luo. Ja kyseessä ei ole se, että facebook rikkoisi liiton tuossa tilanteessa, vaan se, että mies on itsekäs kusipäämulkku, joka ajattelee enemmän entisen hoitonsa kuin vaimonsa tunteita. Onko hänellä jotain selitystä, miksi haluaa pitää entisen hoitonsa listoilla?

Tämä nainen on miehen hyvän ystävän avopuoliso ja mies meinasi, että sitten tämä hänen ystävänsä ihmettelee mikseivät ole kavereita naamakirjassa. Tosin tämä selitys ei mene multa läpi kun tämä miehen kaveri ei itse edes ole koko kirjassa. :kieh:

Pitäisikö mun nyt sitten aloittaa tästä asiasta taas mekkala kotona? Edellisestä aiheeseen liittyvästä riidasta on kuitenkin jo aikaa. Musta tuntuu tyhmältä kaivella "vanhoja" asioita.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen sinua ap:
Mikä olisi sitten sellainen asia että mies saisi kenkää? Minusta tämä miehesi teko osoittaa jo sellaista sinun väheksymistäsi että on peruste vakavalle keskustelulle.

Mä en ole ap :D Mä vaan kommentoin tuolla jossain välissä ap:n juttuja.

Mutta mies saisi kenkää jos pettäisi uudestaan. Ja on kyllä keskusteltu asiasta. Nykyisin mies ei enää suostu keskustelemaan tuosta kun hänen mielestään asia on jo selvitetty. Musta taas ei ole niin kauan kuin ovat kavereita. Mutta en mä pysty mitään tekemään. Paitsi tietysti eroamaan, mutta sitä mä en halua.

Onhan se tietty hyvä, ettet tee mitään katteettomia uhkauksia miehellesi (valitse joko minut tai se narttu sinne listoillesi), jos kuitenkin tuollaisen "kultakimpaleen" haluat itselläsi pitää. Mutta mieti, että kannattaako kuitenkaan olla kynnysmattona miehellesi? Sillä siltä minusta teidän suhteenne kuulostaa, kun mies ei tuon vertaa sinua kunnioita. Olen kyllä tosi tosi pahoillani puolestasi.

Kerro mulle joku hyvä ratkaisu tähän ( muu kuin ero ) niin mä tartun ohjeeseen. Mä en ole tyytyväinen nykytilanteeseen, mutta en myöskään osaa korjata sitä. Ja tuo ero siis ei ole vaihtoehto.

Multa on mennyt toi hyvän ystävän avopuoliso -kohta kokonaan ohi... :o :o

Ai helvatti mikä törkyturpa :( Ja tämä ystävä ei vieläkään tiedä??? Herran persus sentään. Sä olet kyllä melkonen, kun oot voinut olla kertomatta sille. Mä oisin soittanut samalla (tai viimeistään seuraavalla) sekunnilla kun asia olisi tullut ilmi.

Pitäisikö mun nyt sitten aloittaa tästä asiasta taas mekkala kotona? Edellisestä aiheeseen liittyvästä riidasta on kuitenkin jo aikaa. Musta tuntuu tyhmältä kaivella "vanhoja" asioita.

Ja tuota sinun pitää vielä kysyä. Jos asia ei ole sulle merkityksellinen anna olla. Mutta näen että se vituttaa sua ja syö luottamusta väliltänne. Siinä tapauksessa KYLLÄ, pitäisi aloittaa mekkala.

Katsos Impinen, joskus on asioita joista on pakko taistella. Hyssyttely ei ole koskaan ok jos asia vaivaa. Mä laittaisin miehen kunnioittamaan mua ja jos tästä tulisi jokin kynnyskysymys miehelle niin voi voi. Eipä hän minua sitten kauheasti rakastaisikaan. FB tai mikään virtuaalimaailma ei kyllä voi mennä oman oikean perheen edelle.

Alkuperäinen kirjoittaja kyselee eräs:

Juu, ei se yksittäisenä tekona olekaan sellainen. Mutta kertoo todella paljon miehesi suhtautumisesta sekä sinuun että siihen pettämiseen. Luottamuksen voi saada takaisin, mutta kyllä se nimenomaan pitää ansaita takaisin.

JUST NÄIN! Miehesi pitäisi tehdä kaikkensa jotta ei herättäisi epäilyksiä. Ja mitä hän tekeekään, hieroo naamallesi ihastuksiaan. Tsiisus teitä naisia miten paljon annatte miestenne tehdä. Luuletko että miehesi kunnioittaa sinua? Ei kunnioita, kertoo jo tuo miten hän listaa naikkosiaan FB:ssä.[/quote]

Mä tiedän, ettei kunnioita mua :/ Mutta on me tätä nyt parannettu pari vuotta ja kyllä koko ajan parempaan menee. Tuo on nyt pahin juttu tuo Facebook.[/quote]

Miksi naiset jää tällaisiin liittoihin?[/quote]

Itse olen jäänyt sen takia, että uskon ihmisen erehtyväisyyteen ja ymmärrän sen, että pitkän suhteen aikana ihminen, kuka tahansa, saattaa ihastua ulkopuoliseen henkilöön. Ihastuminen on musta ok, kunhan ei tee asian eteen mitään. Mies meni liian pitkälle ihastuksessaan.

Lyöminen tai muu väkivaltaisuus ja toistuva pettäminen on sellaisia asioita, joiden takia eroaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:

Ai helvatti mikä törkyturpa :( Ja tämä ystävä ei vieläkään tiedä??? Herran persus sentään. Sä olet kyllä melkonen, kun oot voinut olla kertomatta sille. Mä oisin soittanut samalla (tai viimeistään seuraavalla) sekunnilla kun asia olisi tullut ilmi.

:D :D

Ei tää ole sitte vieläkään mitään julkista tietoa :whistle:

Mä en ole tuon kaverin kanssa puhunut oikein mitään nyt kahteen vuoteen. Baarissa olen nähnyt, mutta ei siellä tule juteltua mitään. Tietääkseni tuo mies tietää, että naisensa on pettänyt ( ja luultavasti tietää myös kenen kanssa ) mutta ei ole tehnyt asialle mitään.

Suoraan sanottuna toivoin silloin kaksi vuotta sitten, että tuo ystävä hakkaisi mun miehen :ashamed: jos olis sitten vaikka ottanu opikseen.

Ja tuota sinun pitää vielä kysyä. Jos asia ei ole sulle merkityksellinen anna olla. Mutta näen että se vituttaa sua ja syö luottamusta väliltänne. Siinä tapauksessa KYLLÄ, pitäisi aloittaa mekkala.

Katsos Impinen, joskus on asioita joista on pakko taistella. Hyssyttely ei ole koskaan ok jos asia vaivaa. Mä laittaisin miehen kunnioittamaan mua ja jos tästä tulisi jokin kynnyskysymys miehelle niin voi voi. Eipä hän minua sitten kauheasti rakastaisikaan. FB tai mikään virtuaalimaailma ei kyllä voi mennä oman oikean perheen edelle.

No musta nyt vaan on tyhmää tarttua vanhoihin asioihin. Vaikka se on selvää, että jossain vaiheessa tälle on tehtävä vielä jotain.

Impi, on tosiaan aika selvää että miehesi ei kunnioita sinua :( Sinun tilassasi tekisin kyllä selväksi sen, että kunnioitettava on.

Miten?

No hyvä nainen, jos sinua asia harmittaa, sanot miehellesi että nyt sulla on niin paha olla että voisiko hän tehdä asialle jotain. Tässä kohtaa jokainen kunnon mies ymmärtää yskän. Miksi karttelet tappelua? Pelkäätkö jotain? Miehesi sanoo että tämä on loppu?

Mielestäni sinun asemasi suhteessanne ei ole kovin vakaalla pohjalla jos pitää hyssytellä näitä asioita. Luottamus on perusjuttu suhteessa.

:D :D

Ei tää ole sitte vieläkään mitään julkista tietoa :whistle:

Mä en ole tuon kaverin kanssa puhunut oikein mitään nyt kahteen vuoteen. Baarissa olen nähnyt, mutta ei siellä tule juteltua mitään. Tietääkseni tuo mies tietää, että naisensa on pettänyt ( ja luultavasti tietää myös kenen kanssa ) mutta ei ole tehnyt asialle mitään.

Suoraan sanottuna toivoin silloin kaksi vuotta sitten, että tuo ystävä hakkaisi mun miehen :ashamed: jos olis sitten vaikka ottanu opikseen.

Mä olisin sun housuissas varmaan provosoinut sitä kaveria niin paljon, että se olisi kiskonut omaa ukkoa nokkaan. Ei siinä mitään hävettävää ole, ohan toi nyt selkeesti selkäsaunan paikka :D

Sä oot ihan rautaa hermojes kanssa, ei voi muuta sanoa :)

Impi, on tosiaan aika selvää että miehesi ei kunnioita sinua :( Sinun tilassasi tekisin kyllä selväksi sen, että kunnioitettava on.

Miten?

No hyvä nainen, jos sinua asia harmittaa, sanot miehellesi että nyt sulla on niin paha olla että voisiko hän tehdä asialle jotain. Tässä kohtaa jokainen kunnon mies ymmärtää yskän. Miksi karttelet tappelua? Pelkäätkö jotain? Miehesi sanoo että tämä on loppu?

Mielestäni sinun asemasi suhteessanne ei ole kovin vakaalla pohjalla jos pitää hyssytellä näitä asioita. Luottamus on perusjuttu suhteessa.

Täytyy ottaa asia puheeksi taas. Mulla on muutenkin vähän sanottavaa miehelle, niin menee sitten samalla :xmas:

Mä olisin sun housuissas varmaan provosoinut sitä kaveria niin paljon, että se olisi kiskonut omaa ukkoa nokkaan. Ei siinä mitään hävettävää ole, ohan toi nyt selkeesti selkäsaunan paikka :D

Sä oot ihan rautaa hermojes kanssa, ei voi muuta sanoa :)

Et voi uskoa, miten suuri kiusaus oli viimeksi baarissa ( vähäsen kännissä ) mennä keskustelemaan sen miehen kaverin kanssa :D :kieh: Tekisi mieli kysyä sitäkin, että mitä mieltä se on noiden Facebook-kaveruudesta. :xmas:

Miten?

Täytyy ottaa asia puheeksi taas. Mulla on muutenkin vähän sanottavaa miehelle, niin menee sitten samalla :xmas:

"Ellet sä nyt jumalauta lopeta niiden likasten kalsareiden jättämistä lattialle, niin lopetan pyykkäämisen, voisit myös vähän kattoa mihin lasket käytetyt astiat, sit ois muuten syytä myös poistaa tää helvetin akka sieltä kaverilistalta myös. Ei muuta."

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ImpiEllenAnna?

Taas sulle kysymys..
Pystyittekö ennen puhumaan kaikesta?
Kun nyt sulla ei ole paljon puhuttavaa?

Kyllä me on aina aika paljon puhuttu kaikesta. Ja puhutaan vieläkin. Tuo yksi aihe vaan jää aina käsittelemättä, mikä johtuu siitä että miehen mielestä se on jo käsitelty |O

"Ellet sä nyt jumalauta lopeta niiden likasten kalsareiden jättämistä lattialle, niin lopetan pyykkäämisen, voisit myös vähän kattoa mihin lasket käytetyt astiat, sit ois muuten syytä myös poistaa tää helvetin akka sieltä kaverilistalta myös. Ei muuta."

:laugh: :laugh: Just näin. :D

Nyt mä hekotan täällä tietisikkaluokassa itekseni ja toiset ihmettelee, että mikä saakelin hullu tuokin on :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Toisaalta ei voi kyllä yksiselitteisesti sanoa, että jos pettää kerran, pettää toisenkin.

.

eikös ap:n mies ollut jo toista kertaa pappia kyydissä...?

Selitin jo sen tuolla kolmossivulla..

Sä sanoit sen, mitä mä olen ajatellut järjellä.

Ekan pettämisen jälkeen kun sain kuulla muualta, annoin anteeksi.
Nyt tuli tää vuosien päästä kun meillä on lapsia ja aviolitto, ja edelleen hän ei siitä mulle puhunut suoraan ja heti kuten oltiin nämä vuodet siitä sovittu.
Mä luotin häneen kaikki nää vuodet, ja nyt tuntuu kuinka sama homma tuli taas kuin märkä rätti vasten kasvoja.
Sitten toisaalta mä mietin sitä että siitä on todellakin vuosia, ja se oli täysin suhteen alkuajoilla, ilman lapsia, ilman sormuksia.
Niin paljon on välillämme tapahtunut sen jälkeen. Ylä-ja alamäkiä mistä me ollaan aina selvitty yhdessä.
Mulla on todella hyvä itsetunto, hän ei sitä multa ole vienyt. Eikä tuu viemään.
Mä en pysty sulkemaan mun sydäntä tässä asiassa, vaikka yritän ajatella järjellä ja kylmästi.
Päässä pyörii ajatukset "Kerran pettää, aina pettää!"
"Luottamus ja rehellisyys!"
Ja se kuinka monet vuodet molemmat luottaa siihen kuinka rehellisyys on meidän suhteen kantokivi, ja luottamus tulee melkein tasa-arvoisena. Ne on meidän rakkauden syvyyden perustat. Ja nyt hän vei ne parissa minuutissa pois, kun ei ollut rehellinen mulle.. :(

Mä en vois enää luottaa, koskaan. Voisin suhdetta jatkaa suht helpostikin, mutta vieraissa kävisin itsekin jos sellainen tilanne tulisi ja ilman omantunnon tuskia. En kunnioittaisi kumppania enää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en vois enää luottaa, koskaan. Voisin suhdetta jatkaa suht helpostikin, mutta vieraissa kävisin itsekin jos sellainen tilanne tulisi ja ilman omantunnon tuskia. En kunnioittaisi kumppania enää.

Kun tuohon mä en halua.
Joko mä yritän täysillä jatkaa suhdetta, tai sitten mä elän omaa elämääni, ja mies omaa.
Jos me asutaan saman katon alla niin me yritetään pelastaa tää liitto.

Yhteistyössä