Luistelusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Mun tekisi mieli ostaa luistimet muttei mitään uusia vaan ettiä ne kirppikseltä mutta ainoa asia mulla on että jos en pysy pystyssä kun en ole yli 20 vuoteen luistellut. Kehtaiskohan sitä enää edes mennä luistinradalle? Se vaan olis hyvää liikuntaa ja jäähallissa on kerran tai kaks viikossa ilmaiset yleisöluistelut jotain parin tunnin ajan. Neiti siellä on jo käynyt tänä ns. talvena. Kuka muu on niin ettei ole luistellut pitkään aikaan ja mennyt sitten luistimet jalassa jäälle niin onko ollut vaikeuksia pysyä pystyssä ja kuinka se eka kerta on mennyt muutenkin? Olisi kiinnostavaa tietää.

Minunkin pitäisi ostaa, mutta siitä on tovi, kun olen luistimilla ollut, mutta luulen, että se taito on selkäytimessä siinä kuin pyöräilykin,joten eiköhän me rohkeesti tänä talvena mennä luistimien päälle jos mahdollisuus tulee

Mulle on joku joskus sanonut et jos on kerran oppinut luistelemaan niin se taito ei häviä tiedä sitten onko totta.Voihan se olla alussa tasapainon hapuilua mutta kannattaa se kokeilla kuitenkin.

Voishan sitä yrittää. Mulla kun on noi kulumat polvissa niin aattelin sitäkin että jos kaadun niin mitä sitten että pääsenkö enää kävelemään kunnolla jos polvet iskeytyy jäähän?? Mutta mä aikanaan kysyin mun edelliseltä hoitavalta lääkäriltä tosta luistelusta niin sanoi että voi kokeilla että jos hyvältä tuntuu niin sitä voi jatkaa. Se olisi muutenkin hyvää liikuntaa, eri asia kehtaako neiti lähteä mun kanssa yhtaikaa jäälle jos mä kauheasti kaatuilen.

Yhteistyössä