T
tossuliini
Vieras
Mun tekisi mieli ostaa luistimet muttei mitään uusia vaan ettiä ne kirppikseltä mutta ainoa asia mulla on että jos en pysy pystyssä kun en ole yli 20 vuoteen luistellut. Kehtaiskohan sitä enää edes mennä luistinradalle? Se vaan olis hyvää liikuntaa ja jäähallissa on kerran tai kaks viikossa ilmaiset yleisöluistelut jotain parin tunnin ajan. Neiti siellä on jo käynyt tänä ns. talvena. Kuka muu on niin ettei ole luistellut pitkään aikaan ja mennyt sitten luistimet jalassa jäälle niin onko ollut vaikeuksia pysyä pystyssä ja kuinka se eka kerta on mennyt muutenkin? Olisi kiinnostavaa tietää.