24-vuotiaana jo impotentti?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja exposed
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

exposed

Vieras
Jo 16-vuotiaana huomasin kerran kädellä ollessani, että nyt ei ole kaikki kohdallaan kun meisseli ei ota kunnolla eteen niinkuin aikaisemmin. Siitä lähtien tie on koko ajan mennyt huonompaan suuntaan ja lopulta tähän pisteeseen ettei ota enää ollenkaan eteen. Ei aamulla, illalla, eikä milloinkaan. Tai no ottaa se jos ruudulla on tarpeeksi kiihoittavaa materiaalia ja käsi käy tarpeeksi rivakkaan tahtiin, mutta silloinkin seisokki on vain puolikova. Hanskaan on pakko vetää silloin tällöin, jotta ei herää yöllä housut märkinä.

Haluni säilyivät suht normaalina ikäisekseni vuoteen 2004 asti, jolloin armeijassa ollessani huomasin, että halut ovat hävinneet lähes kokonaan. Ei tehnyt mieli vedellä hanskaan. Saatika silloista tyttöystävääni. Sittemmin tuo suhde päättyi eroon muista syistä, mutta varmasti siihen vaikutti sekin kun loppuajasta keksin tekosyitä, miksei nyt naida. Ei vain yksinkertaisesti ois ottanu eteen. Eikä tyttöystäväni ollut mikään suohirviö, vaan ihan tarpeeksi nätti minulle.
Näin jälkeenpäin ajateltuna hyvä vain, että erottiin.

En ihastu mitenkään helposti, mutta viime talvena tapasin niin upean ja miellyttävän naisen, että päätin varata ajan lääkärille, jotta pystyisin viemään suhdetta eteenpäin tämän naisen kanssa asiaankuuluvalla tavalla.
Terveyskeskuksessa ei ollut yhtään mieslääkäriä, joten oli pakko mennä naislääkärin vastaanotolle. Tilanne hävetti mua suunnattomasti kertoa nuorelle naislääkärille, mikä vaiva mulla on. Hän suhtautui asiaan vakavasti onneksi ja määräsi mut testeihin ja niitä olikin monta. Kaikki muut arvot olivat normaaleja paitsi kilpirauhasen arvo oli oli yks tai kaks liian korkea ja ei kuulemma mitenkään hälyttävä. Hän määräsi jotain lääkettä ja käski tulla takaisin jos vaiva ei korjaannu. Eihän se korjaantunut, mutta en kehdannut enää mennä hänen luokseen uudelleen koska asia hävetti niin suunnattomasti.
Oli pakko lopettaa orastava suhteen poikanen tämän unelmien naisen kanssa, mikä ei ollut helppoa, mutta pakko ratkaisu tässä tilanteessa.

Aikaisemmin tämä asia otti kovastikin kupoliin, ja mietin miks mulle on käynyt näin, mutta sitten tulin siihen tulokseen, että mun on nyt vain pakko hyväksyä tilanne ja sillä selvä. Olen tyytyväinen, että olen muuten täysin terve.

En tiiä et miksi kirjoitin tämän tänne, mutta helpotti sydäntä purkaa tätä kuormaa. En ole kertonut asiasta kenellekkään muulle kuin tuolle naislääkärille.

Kiitos jos joku viitsii kommentoida asiallisilla kommenteilla.
 
Kilpirauhasen toimintahäiriö on vakava sairaus, joka vaatii jatkuvaa seurantaa ja aiheuttaa monenlaisia elimellisiä ongelmia. Sinun kannattaa mennä jollekin urologille tutkittavaksi. Urologi on mm. "miesten vaivoihin" erikoistunut lääkäri, joka osaa hoitaa myös impotenssia. Kannatta varmaan etsiä mieslääkäri ja kertoa koko tarina. Ei tartte hävetä, nämä jutut ovat niille jokapäiväistä arkea.
 
Samaa mieltä edellisten kanssa, mene ihmeessä lääkäriin, vaikka sinne urologille. Eikä tuota asiaa kannata hävetä, sairaus se on ja totta hitossa sinun kannattaa hoidattaa itsesi kuntoon.Ajattele nyt, voisit löytää kivan kumppanin sitten eikä mitään ongelmaa olisikaan. =)Ei kenenkään ole hyvä olla yksin, se on tosi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja exposed:
Jo 16-vuotiaana huomasin kerran kädellä ollessani, että nyt ei ole kaikki kohdallaan kun meisseli ei ota kunnolla eteen niinkuin aikaisemmin. Siitä lähtien tie on koko ajan mennyt huonompaan suuntaan ja lopulta tähän pisteeseen ettei ota enää ollenkaan eteen. Ei aamulla, illalla, eikä milloinkaan. Tai no ottaa se jos ruudulla on tarpeeksi kiihoittavaa materiaalia ja käsi käy tarpeeksi rivakkaan tahtiin, mutta silloinkin seisokki on vain puolikova. Hanskaan on pakko vetää silloin tällöin, jotta ei herää yöllä housut märkinä.

Haluni säilyivät suht normaalina ikäisekseni vuoteen 2004 asti, jolloin armeijassa ollessani huomasin, että halut ovat hävinneet lähes kokonaan. Ei tehnyt mieli vedellä hanskaan. Saatika silloista tyttöystävääni. Sittemmin tuo suhde päättyi eroon muista syistä, mutta varmasti siihen vaikutti sekin kun loppuajasta keksin tekosyitä, miksei nyt naida. Ei vain yksinkertaisesti ois ottanu eteen. Eikä tyttöystäväni ollut mikään suohirviö, vaan ihan tarpeeksi nätti minulle.
Näin jälkeenpäin ajateltuna hyvä vain, että erottiin.

En ihastu mitenkään helposti, mutta viime talvena tapasin niin upean ja miellyttävän naisen, että päätin varata ajan lääkärille, jotta pystyisin viemään suhdetta eteenpäin tämän naisen kanssa asiaankuuluvalla tavalla.
Terveyskeskuksessa ei ollut yhtään mieslääkäriä, joten oli pakko mennä naislääkärin vastaanotolle. Tilanne hävetti mua suunnattomasti kertoa nuorelle naislääkärille, mikä vaiva mulla on. Hän suhtautui asiaan vakavasti onneksi ja määräsi mut testeihin ja niitä olikin monta. Kaikki muut arvot olivat normaaleja paitsi kilpirauhasen arvo oli oli yks tai kaks liian korkea ja ei kuulemma mitenkään hälyttävä. Hän määräsi jotain lääkettä ja käski tulla takaisin jos vaiva ei korjaannu. Eihän se korjaantunut, mutta en kehdannut enää mennä hänen luokseen uudelleen koska asia hävetti niin suunnattomasti.
Oli pakko lopettaa orastava suhteen poikanen tämän unelmien naisen kanssa, mikä ei ollut helppoa, mutta pakko ratkaisu tässä tilanteessa.

Aikaisemmin tämä asia otti kovastikin kupoliin, ja mietin miks mulle on käynyt näin, mutta sitten tulin siihen tulokseen, että mun on nyt vain pakko hyväksyä tilanne ja sillä selvä. Olen tyytyväinen, että olen muuten täysin terve.

En tiiä et miksi kirjoitin tämän tänne, mutta helpotti sydäntä purkaa tätä kuormaa. En ole kertonut asiasta kenellekkään muulle kuin tuolle naislääkärille.

Kiitos jos joku viitsii kommentoida asiallisilla kommenteilla.
Siis testosteroiinia lääkäriltä, vika voi olla reseptorissa.

 
No ei lääkärit nyt tuosta noin vain testosteronia määrää, kaikkeen lääkehoitoon on eettiset perusteet ja ensin pitää tutkia ja sitten vasta hutkia!!!
 
Ota iisisti.Olet terve nuori mies.Korvien välissä kaikki tapahtuu.Anna tilanteen rauhoittua,unohda koko seksipuoli.Elä ja ole aivan normaalia elämää.Jos ja kun muna alkaa osoittaa oireilua paisumiosen suuntaan,anna ajatuksen olla vapaa.Anna vaan tapahtua.Tuosta on hyvä jatkaa.Kun muna seisoo vaikka spontaanisti,mse kertoo siitä että vehkeet toimii.Säätöä tarvii tehdä ohjausyksikössä.Useimmiten syy on sähköinen.
 
Monet impotenssista kärsivät haluavat seksiä, mutta kyky puuttuu.
Toiminnan häiriöitä aiheuttavat esim. elimelliset sairaudet, kuten verenkierto-ongelmat, hormoonihäiriöt (myös kilpirauhasen hormoonihäiriö), diabetes, tupakointi ja alkoholin käyttö.
 
Minäkin suosittelen, että varaat ajan yksityiseltä lääkärikeskukselta joltakin urologilta. Tutustu vaikka lääkärikeskusten nettisivuihin, sillä yleensä niissä on mainittu lääkärit nimeltä valokuvien kera, jotta näet, millaisia heppuja siellä on töissä. Kokenut urologi on nähnyt uransa aikana erilaisia tapauksia. On siis täysin mahdollista, että sinulla on esim. jokin hormoniarvo liian matalalla/korkealla, joka aiheuttaa haluttomuutta ja/tai kyvyttömyyttä.

Minusta vaivasi on jatkunut jo niin pitkään, että miksi pilaisit elämäsi parhaita vuosia sekä kiinnostavia naissuhteita vain siksi, että vaivaasi on ehkä olemassa helppo ratkaisu. Tuntuu siltä, että naiset hoidattavat haluttomuuttaan paljon herkemmin. Naisillakin haluttomuuden syynä voivat olla hormonaaliset syyt (esim. e-pillerit sekoittavat hormonitasapainoa) tai esim. masennus.

Olellista on se, että HALUATKO sinä muutosta? Jos pelkäät, että jotakin voi muuttua ja sinusta tuleekin uudestaan seksuaalinen ja himokas, niin oletko valmis siihen psykologiselta kannalta? Vai pelkäätkö mennä lääkärille siksi, että et halua herättää turhaa toivoa?

Jos olet vähävarainen, niin mene terveyskeskukseen uudestaan. Kerro silloin rohkeasti, että vaiva on tosiaan pahentunut vuosien myötä. Kyllä terveyskeskuksessakin saa apua, mutta yleensä jonot ovat pidemmät. Yksityisellä käytössäsi on enemmän valikoimaa ja enemmän vaihtoehtoja.
 

Similar threads

T
Viestiä
1
Luettu
420
Seksi
Tahtoihminen
T
N
Viestiä
26
Luettu
6K
Seksi
Stella
S
T
  • Lukittu
Viestiä
51
Luettu
378K
A
R
Viestiä
13
Luettu
3K
Seksi
bored beyond belief
B

Yhteistyössä