Kiihottuminen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N40-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
eli: ei tää niin yksviivaista ole. Mulla lakkasi vaan halut kokonaan, kun rakkaus loppui. Ei siinä kostumisella ollut mitään tekemistä. Sehän voi johtua monista, jopa fyysisistä syistä.
Kyllä sinä itse tiedät, rakastatko miestäsi. Ei sinun vartalosi sitä kerro.
 
Kyllähän se vaan totta on..valitettavasti. En kuitenkaan tavallaan koe uhrautuvani vaan antavani miehelleni seksuaalista tyydytystä. Vastapalvelukseksi mies antaa minulle taloudellista turvaa ja on läsnäoleva isä lapsilleen. Rumaahan tämä ajattelutapa on mutta järkeenkäypää, kaiketi. Minulle mies on kuin hyvä ystävä, ei rakastettu. Hän taas rakastaa minua. Olemme kyllä yrittäneet eroa, mutta palanneet yhteen. Miehelle olen sanonut etten rakasta, muttei hän sitä halunnut uskoa. Enää en sitä sano, uskokoon mitä haluaa mikäli se tekee hänet onnelliseksi. Minun on ihan hyvä tässä kun en ole rakastunut kehenkään toiseen. Silloin varmaankin ero tulisi ajankohtaiseksi mutta nyt se ei siis sitä ole, joten tässä olen ja pysyn.

Kuka siellä jo minulle jotain ehdotteli? Kiitosta vaan, mutta jos ei nyt kuitenkaan :)
 

Similar threads

H
Viestiä
36
Luettu
6K
L
E
Viestiä
10
Luettu
6K
Perhe-elämä
ilmiselvä provo
I
N
Viestiä
10
Luettu
847
T

Yhteistyössä