Löytyykö muita jotka ei käy ns. viihteellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pinjiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä oon 19v, mutta mua ei vaan yksinkertaisesti KIINNOSTA yökerhot.
Viihdyn kyllä yömyöhälle ystävien luona ja lämpimillä keleillä ulkona, mutta yökerhot tai kännääminen, no thanks. :)

Ei toki kaikkia oikeasti kiinnostakaan, mutta viihteella kayminenhan saattaa tarkoittaa vaikkapa illallista ystavien kesken ja ehka lasilliset sen jalkeen jossain baarissa, ei pelkkaa kannaamista yokerhossa :).

Nuorena kävin joka viikko mutta vaikka oon ulospäinsuuntautunu tyyppi niin aika pian alkoi muu kiinnostaa. Nyt on ikää 35 vuotta ja olen perheellinen, mies käy yhä varmaan kerran kk, itse oon baarissa käynyt 2 vuotta sitten viimksi ja parin viikon päästä on pakko mennä ja hirvittää. Ei yökerhot sinänsä vaikkei niissä MIKÄÄN kiinnostakaan, vaan se että kun menen, juon liikaa ja saan hirveät krapulat :(. Toipumiseen menee aina ainakin seuraava päivä. Jos en olis niin kipeä voisin käydä useammin. Pikkusen ois kiva ottaa, tykkäisin tyttöjen kalsarikänni-illoista mutta aina ne päättyy siihen että halutaan kaupunkiin, tai sitten olispa vaikka pariskuntatuttuja joiden luona vois kyläillä ja hiukan ottaa, mutta meillä on ennemminkin ns. omat kaverit.

Miten kukakin sen 'viihteellä'-sanan ottaa :D en käy baareissa/kuppiloissa, mutta tokihan tapaan kavereita ja käyn esim kahviloissa. Minulle riittää kun päästään miehen kanssa joskus esim syömään johonkin kivaan paikkaan ja muutenkin kahdenkeskistä aikaa, sitä kun on rajallisesti tarjolla tässä vaiheessa elämää.

Baarissa/yökerhossa en ole käynyt 9 vuoteen. Viihteellä käyn kerran vuodessa, siis tyttökavereiden kanssa pidetään joka vuosi pikkujoulut hyvän syömisen ja saunomisen merkeissä. Joskus syödään ravintolassa, joskus jonkun kotona. Baariin ei mennä silloin.

Ei vaan voisi vähempää kiinnostaa. Nuorena tuli rampattua baarissa liiankin kanssa, joten varmaan siksi ei enää innosta. Sitäpaitsi tän ikäinen ihminen ei jaksa enää puolenyön aikaan mihinkään lähteä, kun baariin ei kuulemma tule porukkaa ennen sitä. Siihen aikaan olisin jo lähdössä kotiin :)

Kyllä te ootte niin lapsia. Viiden vuoden päästä kaikille meno maistuu. Ja jos ei, niin hei, ette te silti ole mitään ihmenaisia. Kyllä on kummallista kun aina pitää yrittää tavalla tai toisella itseään korottaa

meilläkään ei käydä ns. viihteellä, ollaan miehen kanssa molemmat kotikeskeisiä ihmisiä ja voidaan ottaa ne kännit kotosallakin tai mökillä jos siltä tuntuu. Nuorina koluttiin baareja ihan riittämiin, lasten synnyttyä ei todellakaan ole enää kiinnostanut baarireissut, ne on niin nähty.

Miten te aina luulette, että juuri löytämänne elämäntapa on se lopullinen?? Minäkin elin vaiheen, jolloin ajattelin, että kapakat ei vois vähempää kiinnostaa. Sitä kesti 10 v. Onneksi silloinkaan en ollut koskaan ylimielinen, niinkuin te. Sitten huomasin, että lapset oikeasti kasvaa ja kehittyy ja on normaaleja, vaikka aikuiset kävis jossain. Eron jälkeen alkoi varsinainen baarivaihe. Lapset hoitui ihan hyvin, siitä todisteena kaksi vanhinta jo aikuisia eikä mitään traumoja.
Mutta tuo asenne ärsyttää, että on ihan normaalia, että ihmisiellä kuluu kymmenenkin vuotta perhekeskeisyydessä, sen jälkeen voi vielä alkaa meno maistua. Ja sitten tosiaan, jos ei maistu, niin ei se tee siitä ihmisestä parempaa. Yleensä esim rumat, lihavat, huonon itsetunnon omaavat, köyhät jne. ei tykkää välttämättä käydä missään ihan omien ongelmien takia. Sitten yrittävät naamioida onnettomuutensa muka " kunnon vanhemmuuteen" tms. Ei se niin mene.
Ja tietty ne lukuisat tällekin palstalle kirjoittavat täydellisessä parisuhteessa eläjät eivät välttämättä koskaan halua (=uskalla) kokeilla viehätysvoimaansa ja pysyvät koton. Ihan hyvä juttu!:) Kunhan eivät tuomitse niitä, jotkia uskaltautuvat kotiseinien ulkopuolelle

Ei toki kaikkia oikeasti kiinnostakaan, mutta viihteella kayminenhan saattaa tarkoittaa vaikkapa illallista ystavien kesken ja ehka lasilliset sen jalkeen jossain baarissa, ei pelkkaa kannaamista yokerhossa :).

näinhän se tulis olla, mutta ei täällä suomessa sellasta osata :D se on joko kaks viikkoo selvinpäin ja sit pää täyteen kahtena iltana peräkkäin.
tai sit jos otat kohtuudella sillon tällön ni oot outo :D
mulla on kolme lasta, kotona viihdytään miehen kanssa, baarissa oon käynyt kai pari vuotta sitten viimeks. risteilylle ei kiitos enää ikinä, ei lasten kanssa eikä ilman.
piristystä arkeen saa kun käyttää mielikuvitustaan ja hiukan rahaa, ei monen tunnin ajomatkoja terminaaliin saati syömiseen ....
ja jos kotikaupungissa menee baariin, on nää niin nähty... kaikki örveltää, eikä kukaan tunne sanaa kohtuus.
kerran totesin ystävälleni että mä aion olla viikolla ottamatta. ei edes saunaolutta, niin se pisti välit poikki :D niin, joillekin sellanen elämäntyyli on se elämän tärkein asia. mulle mies, lapset, kynttilät illalla ja pari lasia viiniä lasten mentyä nukkumaan....

Käyn viihteellä: mm. leffassa, teatterissa, (ruoka)ravintoloissa, erilaisissa juhlissa...

Melko ankeaa, jos viihde on pelkkää baariörvellystä (siis jos siitä ei tykkää, kuten ap.) Kaikille varmaan löytyy omat tapansa "käydä viihteellä" - vaikka sitten konserteissa tms.

Viimeksi muokattu:
Miten te aina luulette, että juuri löytämänne elämäntapa on se lopullinen?? Minäkin elin vaiheen, jolloin ajattelin, että kapakat ei vois vähempää kiinnostaa. Sitä kesti 10 v. Onneksi silloinkaan en ollut koskaan ylimielinen, niinkuin te. Sitten huomasin, että lapset oikeasti kasvaa ja kehittyy ja on normaaleja, vaikka aikuiset kävis jossain. Eron jälkeen alkoi varsinainen baarivaihe. Lapset hoitui ihan hyvin, siitä todisteena kaksi vanhinta jo aikuisia eikä mitään traumoja.
Mutta tuo asenne ärsyttää, että on ihan normaalia, että ihmisiellä kuluu kymmenenkin vuotta perhekeskeisyydessä, sen jälkeen voi vielä alkaa meno maistua. Ja sitten tosiaan, jos ei maistu, niin ei se tee siitä ihmisestä parempaa. Yleensä esim rumat, lihavat, huonon itsetunnon omaavat, köyhät jne. ei tykkää välttämättä käydä missään ihan omien ongelmien takia. Sitten yrittävät naamioida onnettomuutensa muka " kunnon vanhemmuuteen" tms. Ei se niin mene.
Ja tietty ne lukuisat tällekin palstalle kirjoittavat täydellisessä parisuhteessa eläjät eivät välttämättä koskaan halua (=uskalla) kokeilla viehätysvoimaansa ja pysyvät koton. Ihan hyvä juttu!:) Kunhan eivät tuomitse niitä, jotkia uskaltautuvat kotiseinien ulkopuolelle

tämä viimenen kappale: eivät koskaan halua =uskalla, kokeilla viehätysvoimaansa...
öööööö tarviiko sitä sitten kokeilemalla kokeilla että kelpaisko jolleki känniääliölle pienessä maistissa ite ??? jos nautintoa saa flirtistä, niin siitä vaan. jos nainen menee tolla asenteella yö-elämään ni ei ehkä ole itse siinä täydellisessä parisuhteessa....

just tuota ylimielisyyttä, mistä puhuin. Hei, te ette oo sen parempia ihmisiä vaikka ette käy. ja vieras, minkäköhän ikäisiä sun lapset on. Kuten kerroin, itse viihdyin 10 v mainiosti kotona ilman yhtäkään kapakkakäyntiä. Sen jälkeen olen kyllä baarissa viihtynyt. Minkä ikäisiä sun lapset on? Kannattaako vielä kauheasti elämäntapaansa mainostaa?

[QUOTE="vieras";24833983]tämä viimenen kappale: eivät koskaan halua =uskalla, kokeilla viehätysvoimaansa...
öööööö tarviiko sitä sitten kokeilemalla kokeilla että kelpaisko jolleki känniääliölle pienessä maistissa ite ??? jos nautintoa saa flirtistä, niin siitä vaan. jos nainen menee tolla asenteella yö-elämään ni ei ehkä ole itse siinä täydellisessä parisuhteessa....[/QUOTE]

Ei tartte, justhan sanoin, että hyvä juttu jos näin on. Mutta älkää tuomitko muita. Ja mitä omaan parisuhteeseen tulee, taisin mainita eron. Ja mikä sinun parisuhteeseen tulee: äläpä ole niin varma, yllättävän moni teikäläinen on hämmästyksissään jäänyt yksin kun äijä jättää menevämmän takia. (Tietenkin just sinä olet turvassa, tottakai...)

Mä käyn kerran tai kaksi vuodessa, kun kaveri pyytää. Silloin siis tanssitaan baarissa biisejä, joita en oo ikinä kuullutkaan. :D Samalla tulee puhuttua paljon tuon ystävän kanssa. Tosin ei noissa jytäpaikoissa paljon kuule. Itse nauttisin enemmän sellaisesta hämyisestä paikasta, jossa soi jazz ja samalla voi vaikka keskustella.

Me kyllä miehen kanssa ollaan molemmat sellaisia koti-ihmisiä, että ei meistä kumpikaan juuri kaipaa sellaisia iltamenoja. Mies käy joskus työpäivän päätteeksi muutamalla olusella kavereiden kanssa, mutta ei ehkä edes joka kuukaisi.

En koe sanoneeni, että olisin jotenkin parempi kun en käy. Se vaan ei kiinnosta minua. Minun viihteeni on muualla. En juo kotonakaan, enkä tiedä miksi se radikaalisti muuttuisi nyt, kun olen kuitenkin yli kolmekymmentävuotias ihminen.

Eipä tule käytyä. Oisin enemmän päivätanssit-tyyppiä, viimeistään puolen yönaikoihin alan muuttua kurpitsaksi tai palsternakaksi. Alkoholia en ole koskaan käyttänyt (ja huom olen sarjassa 40+), mukavassa porukassa voisin ravintolassa viihtyä(opiskeluaikoina sen verran käynyt), jotain bändiä vois mennä kuunteleen. Mut baarikärpänen ei oo purrut. Miks menis baariin, jos ei alko maistu ja ei viihdy tuntemattomien ihmisten parissa.

No mielestani nailla meidan kotikulmilla on kylla ihan yhta pimeaa talvella kuin Suomessakin, lisaksi yleensa sataa vetta.... Silti tuntuu etta ihmiset ovat montakertaa aktiivisempia ja sosiaalisempia, tuntuu etta Suomessa viihdytaan lahinna kotona.

Mä asun Tanskassa. Ei me täälläkään baareissa roikuta. Kylästellään kyllä enemmän kuin Suomessa - ja vastaavasti meillä käy vieraita enemmän, mutta baareissa roikkuu kyllä harvat meidän ystäväpiiristä. Kyllä se on nuorempien heiniä - tai sitten sinkkujen ja perheettömien.

Muutenkin voi olla aktiivinen ja sosiaalinen :). Ei siihen baareja tarvita. Syömässä on kiva käydä ulkona, mutta usein silloinkin mennään koko perhe. Ei tuollainen viihteellä käynti ole mun mielestäni mitenkään tavallista perheelliselle. Kyllä se täällä on usein merkki siitä, että perheessä on jotain ongelmia.

Minä en käy baareissa, mutta irrottaudun viihteelle kyllä. Mulle se tarkoittaa pitkää metsälenkkiä hyvien ystävien kanssa. Tämähän on toki kauhistus monelle, viihteellä ollessa pitäisi ehdottomasti ryypätä tai käydä baarissa. Mikään muu ei voi olla "viihteellä käymistä". Mustavalkoista...

just tuota ylimielisyyttä, mistä puhuin. Hei, te ette oo sen parempia ihmisiä vaikka ette käy. ja vieras, minkäköhän ikäisiä sun lapset on. Kuten kerroin, itse viihdyin 10 v mainiosti kotona ilman yhtäkään kapakkakäyntiä. Sen jälkeen olen kyllä baarissa viihtynyt. Minkä ikäisiä sun lapset on? Kannattaako vielä kauheasti elämäntapaansa mainostaa?

Siis häh? Kuka täällä on ollut ylimielinen? Nyt taisit jostain syystä ottaa vähän itseesi.

Ja juu, en käy itsekään ryyppäämäässä. Naisten kesken käydään n. kerran kuussa iltaa istumassa jonkun kotona, mutta silloinkin ilman lasillistakaan. Se on mun viihteilyä. ENKÄ OLE SIITÄ MITENKÄÄN YLPEÄ TAI YLIMIELINEN!

Mä käyn 2-4 kertaa vuodessa.
Viimeksi meillä oli tyttöjen ilta ja pidettiin hauskaa keskenämme.
Kotimatkalla mä poikkesin paikallisessa yhdellä. Kotona olin puolilta öin.

Mutta siis harvemmin missään baarissa viihteellä, korkeintaan sillä yhdellä. Tosin pikkujouluista on varmaan "pakko" lähteä baariin.

En käy minäkään baareissa enää. Olen mieluummin lapsen kanssa kotona, enkä kyllä koe siksi olevani mitenkään ylimielinen. :)
En ymmärrä miksi kaikkien edes pitäisi tykätä ryyppäämisestä ja baareista..

Yhteistyössä