V
vieras
Vieras
Jos istukka ei irtoa, on suuri mahdollisuus ettei se irtoa jatkossakaan. Onneksi siihen varaudutaan etukäteen, kun ongelma on tiedossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:Alkuperäinen kirjoittaja x:Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja koettu on:En minäkään tuota C:n tarinaa oikein usko...
Mulla meni sektiossa 1900ml (en saanut lisäverta) ja sekin oli hurja määrä. Sairaalasta lähtiessä hb oli 86, mutta nousi ihan mukavasti rautalääkkeillä![]()
No älkää uskoko! Minä kuitenkin itse olen synnytykseni kokenut ja osaan lukea synnytyskertomuksen, joka on paperisena kappaleena tälläkin kertaa edessäni.
MIKSI valehtelisin synnytyksestäni?
Et varmaan valehtelekaan, mutta muutamilta on jäänyt huomaamatta että sun synnytyskertomukseen on kirjattu hb NELJÄN päivän kuluttua. Varmasti sinua oli tankattu verellä tähän mennessä moneen kertaan jotta hb oli saatu nousemaan.
No näin ainakin luulisi. Mulla ainakin usean raskauden aikana jo ihan raskausaikana hb mennyt alle sadan joten ei 4 litran menetyksen jälkeen hb ole voinut olla 90 ellei ole jo saanut lisäverta.
Minä vuosin myös hätäsektiossa 4 litraa ja sain verensiirtoja. Hengenvaara oli kun kohtu repesi pahasti mutta on tuo mahdollistaKeskivertomiehellä on kehossaan verta yhteensä n. 5 litraa ja naisella vähän vähemmän. Sinäkö vuosit synnytyksessä lähes kuiviin? Tuo kuulostaa jo aika uskomattomalta määrältä...
Minä vuosin myös hätäsektiossa 4 litraa ja sain verensiirtoja. Hengenvaara oli kun kohtu repesi pahasti mutta on tuo mahdollista