Loukkaantuiko tätini mielestänne turhasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Ei ole mun keksimä juttu se hiusten paksuusluokitus. Olen lukenut, että yhteen kerättyjen hiusten paksuus alle 5cm= ohuet hiukset, yli 5cm= keskivahvat/paksut ja 10cm tai yli=paksut.

Etsin linkin.

Entäs miten mitataan jos onkin ihan lyhyt tukka???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
Voi taivas,mulla samanikänen tytär ja näytin sille tytsin viestejä..se vaan ihmetteli miksi tyyppi viihtyy jossain mamma-palstalla perjantaina!:)
Perehty sitten vähän paremmin ja totesi ettei toi voi olla terve....

Ou, sun tyttärelläs tietty on ainoat oikeat harrastukset ja hän toimii ainoalla oikealla normaalilla tavalla. Näytin sun viestiä mun äidille jolla on kans 18v tytär ja hän totes ettei tään viestin kirjoittaja ole ihan terve...

..ja se tytär olet SINÄ!Niinkö?;)

Et todellakaan ole 18-vuotiaan äiti, kuten epäilin jo edellä. Kyllä sen ikäisellä ihmisellä on jo hieman eri tasoa nuo jutut.

Odotappa kun kasvat vähän!;)Tälläsillä palstoilla voi tätllänen nelikymppinenkin sanoa mielipiteensä,tohon kolmekymppiseen asti ihmiset luulee olevansa niin aikusia ja ymmärtää kaikkea,tässä ikää ei enää tarvi!;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:
Voi taivas,mulla samanikänen tytär ja näytin sille tytsin viestejä..se vaan ihmetteli miksi tyyppi viihtyy jossain mamma-palstalla perjantaina!:)

Ja eilen kysyit mieheltäsi, että onko sulla paksumpi tukka :whistle:

On se hienoa, että kasvatat lapsestasikin yhtä suvaitsevaisen kuin itse olet :hug:

TÄH??
Mä täällä eilen ollu!

Ei täällä voi olla montaa 18v:n äitiä,kato!;)

Apua! Mullaki on 18v. tytär ja mä olin täällä eilen!! :D

Tuli vaan mieleen kuinka KASVATAT tätä 18v:tä vielä?;)Multa sitä kyseltiin,mutten enää KASVATA kyllä tota!!!Vierellä kuljen vaan!:)

Juu, jos se ei oo tähän mennessä mitään oppinut, niin vois olla aika hankala aloittaa nyt..... Samoin, vierellä mennään, tietty sopivan välimatkan päässä =)

No minähän täytän kohta 23. Siskoni on 18. Voit tietty alkaa nyt munki juttuja arvostelemaan sillä perusteella että ajattelet mun olevan 18 vee.
No sen ikäisenä olin jo kypsemmällä asteella kuin sinä nyt.

luoja yksin tietää kuinka aikunen oletkaan 80v:NÄ!:)

Ou, sun tyttärelläs tietty on ainoat oikeat harrastukset ja hän toimii ainoalla oikealla normaalilla tavalla. Näytin sun viestiä mun äidille jolla on kans 18v tytär ja hän totes ettei tään viestin kirjoittaja ole ihan terve...

Et todellakaan ole 18-vuotiaan äiti, kuten epäilin jo edellä. Kyllä sen ikäisellä ihmisellä on jo hieman eri tasoa nuo jutut.

Odotappa kun kasvat vähän!;)Tälläsillä palstoilla voi tätllänen nelikymppinenkin sanoa mielipiteensä,tohon kolmekymppiseen asti ihmiset luulee olevansa niin aikusia ja ymmärtää kaikkea,tässä ikää ei enää tarvi!;)

Eli voi rauhassa taantua takas alle pari kymppisen tasolle. Miksi ihmeessä sitten haukut niiden juttuja kun itse olet ihan samalla tasolla :snotty:

No minähän täytän kohta 23. Siskoni on 18. Voit tietty alkaa nyt munki juttuja arvostelemaan sillä perusteella että ajattelet mun olevan 18 vee.
No sen ikäisenä olin jo kypsemmällä asteella kuin sinä nyt.

luoja yksin tietää kuinka aikunen oletkaan 80v:NÄ!:)

No toivottavasti ainakin hengissä.

No tällainen nelikymppinen kuin minä on oppinut sen verran, että ei tarvitse teineille ilkkua. Osaan samaistua sen toisen asemaan ja miettiä, miltä tuntuisi. Miltä minusta tuntuisi, jos tytsi olisikin esim. oma tyttäreni ja miten häntä täällä kohdellaan. Tiedän, milloin ja miten voi asiansa esittää ilman, että tarvitsee tarkoituksella loukata -paitsi jos joku selvästi ns. kaivaa verta nenästään.

Olen oppinut myös sen, että välimerkin jälkeen tulee välilyönti ;) Oppia ikä kaikki :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja sussu82:
Mua olis kovasti kiinnostanut se linkki...ihan näin kampaajana :whistle: :D

Niin onhan niitä yhden hiuksen mittareita, siis et voi mitata sen hiuksen paksuuden..mut en mäkään oo kuullut tuollaisesta ponnarin paksuus jutusta.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
mikä ihme saa tän saman porukan aukomaan turpaansa tytsin ketjuun aina? oli aihe mikä hyvänsä.. :headwall:

Joillakin on tarve aina olla nokkimassa ja nyt on tytsi kohteena.Antasivat nyt jo hänen olla ja palstailla rauhassa ilman kettuilua

asiat ei oo ihan niin mustavalkosia,musta tuntuu jopa et jos kukaan ei nokkis täällä tytsiä niin ei se täällä käviskään,pakkohan sen on jotai kiksejä tosta saada kun ite ehdoin tahdoin monta kertaa pvässä tekee näitä alotuksia ja provosoi.

no kokeilkaa ihmeessä sit sitä ettette reagoi.. eiks teidän ikuinen toive silloin toteutuis. tytsi häviäis. te siis oikeasti luulette että tytsi haluaa kuulla olevansa tyhmä, ruma, läski, pissis jolla ei ole elämää jne. ja senhän te ilolla aina hälle muistatte kertoa.

mielestäni en oo sanonu tytsiä tai yleensäkkään ketään rumaksi,läskiksi tms.
oon kylläkin sanonu et mitä ideaa tulla kysyyn mielipiteitä jos ei ne eriävät sit kelpaa kumminkaan.eikä myöskään ole mun "ikuinen toive" et tysi täältä poistus,musta on oikeestikki aika huvittavaa seurata näitä ketjuja,ja mikä ettei joskus tunkee itekki johonki väliin..älä jaksa vääristellä mun sanoja.

No tällainen nelikymppinen kuin minä on oppinut sen verran, että ei tarvitse teineille ilkkua. Osaan samaistua sen toisen asemaan ja miettiä, miltä tuntuisi. Miltä minusta tuntuisi, jos tytsi olisikin esim. oma tyttäreni ja miten häntä täällä kohdellaan. Tiedän, milloin ja miten voi asiansa esittää ilman, että tarvitsee tarkoituksella loukata -paitsi jos joku selvästi ns. kaivaa verta nenästään.

Olen oppinut myös sen, että välimerkin jälkeen tulee välilyönti ;) Oppia ikä kaikki :whistle:

niin,meitä on niin moneen junaan!;) Mun tyttärelläni on kuitenkin muutakin tekemistä kuin viihtyä äiti-palstoilla.Tosiasiassa huolestuisin moisesta!;)että tossa ikää joko:Hakis hyväksyntää muilta äideitä tai potis vauvakuumetta!;)
Se etten kirjota ihan oikein,johtunee siittä että kuulun sosiaalisesti alempaan kansanluokkaan kuin monet täällä...mikä taas varmaan kertookin sulle KAIKEN musta!;)

Hiusten vahvuuden määritys

Trikometri

Vahvat hiukset vaativat vahvoja tuotteita, jotta saavutettaisiin toivottu värjäystulos. Kestosävytteitä käytettäessä värintehostaja Colorance Color plus antaa vahvoille hiuksille enemmän värjäystehoa.

Hiusten vahvuuden mittarilla, trikometrillä, voidaan mitata hiusten läpimitta millimetrin sadasosissa. Kun hiusten paksuus on 0,03-0,06 mm, hiukset luokitellaan ohuista normaaleiksi, ja jos hiusten läpimitta on suurempi kuin 0,07 mm, hiukset luokitellaan vahvoiksi ja vastustuskykyisiksi.

http://www.vidamantta.fi/tyylinaskel/goldwell_opas3.htm

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Niinku tossa jo aikasemminkin ehdin sanomaan, ei se oo koskaan tukka ja järki samaan päähän sopinukkaan... ;) Ihan btw vaan.. :whistle:

Kelle tämä oli suunnattu? Näköjään voit omasta kokemuksesta kertoa. Ei ole sinun päässä muuta kuin tukkaa, järkeä sieltä ei löydy kaivamallakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
mikä ihme saa tän saman porukan aukomaan turpaansa tytsin ketjuun aina? oli aihe mikä hyvänsä.. :headwall:

lukiset sen teinitytön juttuja, niin tietäsit että :headwall:

luenkin, ja silti sen jutut ei oo saanut mua kiehymaan enkä tunne tarvetta jatkuvaan vittuiluun.

Ei Tytsi muakaan yleensä kiehumaan saa, tai vittuilemaan, mutta kamoon...KANSAINVÄLINEN HIUSTEN PAKSUUSMITTA!!! :D

no sama asia vituttaa muakin, eli ei itse tytsi... vaan se kaikki selostus niistä hiuksistaansa ja linkkejä kuviin ym. eiks ihmisellä ole muuta puhuttavaa.. jos ei ole niin siirtyköön jonnekin kampaajien hius osastoille..

Eikö ihmisillä täällä ole muuta sanottavaa kuin mollata toisten aloituksia tai aiheita tai kysellä lapsiin liittyviä asioita?

Miksi hemmetissä avaat näitä ketjuja jos sua niin hirveästi ärsyttää???

Sama kaikille ilkkujille.

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:

lukiset sen teinitytön juttuja, niin tietäsit että :headwall:

Mee Päntsyn äiti piiriin itkemään.. bohoo.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Täti veti poron nokkaan ihan turhasta. Kampaajat taitaa olla aika herkkiä ton suhteen...

Näinpä. Kyllä pitäisi hyväksyä se, että haluan välillä käydä vaihteen vuoksi muuallakin. Ei hänellä mitään yksinoikeutta ole hiuksiini.

Uskoisin, että Tädilläsi on kuitenkin yksityisyyden suoja eli ei ole sinun "tunnetun" persoonasi asia repostella tätiäsi julkisella palstalla.

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Niinku tossa jo aikasemminkin ehdin sanomaan, ei se oo koskaan tukka ja järki samaan päähän sopinukkaan... ;) Ihan btw vaan.. :whistle:

Kelle tämä oli suunnattu? Näköjään voit omasta kokemuksesta kertoa. Ei ole sinun päässä muuta kuin tukkaa, järkeä sieltä ei löydy kaivamallakaan.

eikö sitä jo vanha kansakin tietänyt,et järki ja tukka ei sovi samaan päähän...

niin,meitä on niin moneen junaan!;) Mun tyttärelläni on kuitenkin muutakin tekemistä kuin viihtyä äiti-palstoilla.Tosiasiassa huolestuisin moisesta!;)että tossa ikää joko:Hakis hyväksyntää muilta äideitä tai potis vauvakuumetta!;)
Se etten kirjota ihan oikein,johtunee siittä että kuulun sosiaalisesti alempaan kansanluokkaan kuin monet täällä...mikä taas varmaan kertookin sulle KAIKEN musta!;)

Se kertoo jotain, ettet ottanut mihinkään olennaiseen kantaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä