onko kukaan leikannut luonnonkiharan ihan lyhyttä mallia?hiukset on pilalle värjätty:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://irc-galleria.net/view.php?nick=%F6t%F6kk%E484&image_id=99228185

sielä nyt on kuva uudesta mummokihara tucasta. kampaaja ei kerinnyt sitä suoristaan joten en tiedä millainen on kun suoristaa ja saako edes suoraksi:( kamala mummotuca nyt mut ehkä sekin parempi kuin palanut pehko.

Ei toi nyt mikään ihan mummomainen ole. Olisin kyllä kuitenkin luullut, että nuorekkaammankin saisi leikattua. Koitapa muotoilla sitä jollain vahalla "punk"-tyyliseksi :)

no pahapa sitä on mennä millää muotoileen kun vetää aivan totaalisesti kikkuraan.toki oon siihen vahaa ja mömmöö laittanu! täytyy koittaa suoristaa.. malli on sellanen punk tyylinen jos se olisi suora mutta kun ei ole eihän siinä mikään mallikaan näy:(

menen maanantaina käymään siellä kampaajalla joka ne pilasi. koitin äsken suoristaa ja eih.ei sitä sa suoraksi.näyttää ihan joltain miehen hiukselta kun yritin suoristaa. täytyy oottaa maanantaihin että saan mini suoristusraudan.ehkä sillä on sitten helpompi suoristaa lyhyttä tuccaa. ja tosiaan sitä haperoa ei kokonaan saanut pois eli ositain on sitä kuivaa pörröäkin vielä jäljellä hiuksissa:(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
menen maanantaina käymään siellä kampaajalla joka ne pilasi. koitin äsken suoristaa ja eih.ei sitä sa suoraksi.näyttää ihan joltain miehen hiukselta kun yritin suoristaa. täytyy oottaa maanantaihin että saan mini suoristusraudan.ehkä sillä on sitten helpompi suoristaa lyhyttä tuccaa. ja tosiaan sitä haperoa ei kokonaan saanut pois eli ositain on sitä kuivaa pörröäkin vielä jäljellä hiuksissa:(

ootko punninnu sitä vaihtoehtoa että vetäsit parin millin sängen, kuten joku ehdotti? Saisit kaikki huonot pois. Ja uskon, että vois näyttää ihan ok:lta, kun oot niin hoikka ja sulla on niin isot silmät. :)

Kuka sulla leikkas maskussa? (oon itekki usein siellä käyny)

odotan noin kuukauden ja menen leikkaamaan ne loput haperot pois. sen jälkeen kasvatan niin että voin laittaa pidennyksen. tällaisella kikkarapäällä lyhyellä hiuksella en rupea olemaan. peilailin tossa juuri ja totesin sen minkä jo paivällä kampaajallakin että näytän mieheltä. ja paaaljon vanhemmalta. en halua näytää 40v akalta 24 vuotiaana:(

mua niiiiin ottaa päähän tää koko hommeli.no keksin kivan systeemin:) pidän sellasta aika leveää pantaa niin ei tarvi edestäpäin näyttää ukolta. käyn ma ostaan lisää näitä pantoja erinvärisiä ja laisia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mua niiiiin ottaa päähän tää koko hommeli.no keksin kivan systeemin:) pidän sellasta aika leveää pantaa niin ei tarvi edestäpäin näyttää ukolta. käyn ma ostaan lisää näitä pantoja erinvärisiä ja laisia.

Tuohan on hyvä idea :). Vaikka mun mielestä et näytä ukolta :D.
Mitäs sun mies tuumas hiushässäkästä?

kyllä se on itku tullutkin.
mies sano eilen et pitääkö niitä hiuksia värjätä ja nauro. minä sanoin et pidä sinä saatana nyt se turpas kiinni. senjälkeen ei oo sanonu mitään. paitis äsken että nuo on ihan hyvät ja kivaa vaihtelua.hmm niin vissii..ei vaan uskalla muutakaan sanoa:)
meidän poika 3v sanoi äiti mitä sun hiuksille on käyny?näytät ihan pojalta!
työkavereista vanhemmat sanoi ai ompas kivan pirtee ja nuoremmat myhkyivät ja hienovaraisesti sanoivat näyttävän vähän mummon tukalta kieltämättä.

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu jatkaa..:
Alkuperäinen kirjoittaja itkettää:
ai niin ja en saanut rahoja takaisin enkä edes tajunnut pyytää kun olin niin järkyttynyt.

minä kävisin sinuna vielä jututtamassa sitä kampaajaa ja vaatimassa rahoja takaisin. jos ei anna voit soittaa kuluttajasuoja-asiamiehelle joka varmaan kertoo sulle että kampaamopalveluissa on yhtälailla "palautusoikeus" kuin muissakin tuotteissa. eli jos kampaaja pilaa hiukset, hänen on oltava valmis korvaamaan tuloksensa. ja sitä hoitoainetta pyydät myös.

Mustakin kyllä kannattaisi periaatteessakin käydä keskustelemassa asiasta. Että tajuaisi itsekin juntti, ja hankkisi jotain lisäoppia. Hitsi!

mut enää ei ole niin hyviä mahdollisuusksia saada mitään korvausta jos kampaaja rupee vaikeaksi. kun ei voida todistaa kuluttajasuojalain mukaan miten kampaaja pilasi hiukset..

Ei tuo ole paha, yhtään =) Onneksi hiukset ovat uusiutuva luonnonvara. Miulla on ollu siili pari vuotta, takaisin kasvattaminen oli kyllä vähän työlästä, mutta kyllä se siitä. Kokeile rohkeasti kaikkia erilaisia kikkoja hiusten kanssa nyt!

Yhteistyössä