Loukkaantuiko tätini mielestänne turhasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
mikä ihme saa tän saman porukan aukomaan turpaansa tytsin ketjuun aina? oli aihe mikä hyvänsä.. :headwall:

lukiset sen teinitytön juttuja, niin tietäsit että :headwall:

luenkin, ja silti sen jutut ei oo saanut mua kiehymaan enkä tunne tarvetta jatkuvaan vittuiluun.

Ei Tytsi muakaan yleensä kiehumaan saa, tai vittuilemaan, mutta kamoon...KANSAINVÄLINEN HIUSTEN PAKSUUSMITTA!!! :D

no sama asia vituttaa muakin, eli ei itse tytsi... vaan se kaikki selostus niistä hiuksistaansa ja linkkejä kuviin ym. eiks ihmisellä ole muuta puhuttavaa.. jos ei ole niin siirtyköön jonnekin kampaajien hius osastoille..

no eipä täällä monella tunnu olevan muuta tekemistä kun tytsin jatkuva mollaaminen ja vittuilu joten..

mikä ihme saa tän saman porukan aukomaan turpaansa tytsin ketjuun aina? oli aihe mikä hyvänsä.. :headwall:

no ne sen hiukset.. kun muuta ei siinä puhutakkaan.. kertois vaikka persekarvojensa paksuudesta ennemmin... irc on täynnä vaan sen kuvia hiuksista... ihanaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi taivas,mulla samanikänen tytär ja näytin sille tytsin viestejä..se vaan ihmetteli miksi tyyppi viihtyy jossain mamma-palstalla perjantaina!:)
Perehty sitten vähän paremmin ja totesi ettei toi voi olla terve....

Ja eilen kysyit mieheltäsi, että onko sulla paksumpi tukka :whistle:

On se hienoa, että kasvatat lapsestasikin yhtä suvaitsevaisen kuin itse olet :hug:

TÄH??
Mä täällä eilen ollu!

Ei täällä voi olla montaa 18v:n äitiä,kato!;)

Apua! Mullaki on 18v. tytär ja mä olin täällä eilen!! :D

Tuli vaan mieleen kuinka KASVATAT tätä 18v:tä vielä?;)Multa sitä kyseltiin,mutten enää KASVATA kyllä tota!!!Vierellä kuljen vaan!:)

Voi taivas,mulla samanikänen tytär ja näytin sille tytsin viestejä..se vaan ihmetteli miksi tyyppi viihtyy jossain mamma-palstalla perjantaina!:)

Ou, sun tyttärelläs tietty on ainoat oikeat harrastukset ja hän toimii ainoalla oikealla normaalilla tavalla. Näytin sun viestiä mun äidille jolla on kans 18v tytär ja hän totes ettei tään viestin kirjoittaja ole ihan terve...

Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:

Joillakin on tarve aina olla nokkimassa ja nyt on tytsi kohteena.Antasivat nyt jo hänen olla ja palstailla rauhassa ilman kettuilua

asiat ei oo ihan niin mustavalkosia,musta tuntuu jopa et jos kukaan ei nokkis täällä tytsiä niin ei se täällä käviskään,pakkohan sen on jotai kiksejä tosta saada kun ite ehdoin tahdoin monta kertaa pvässä tekee näitä alotuksia ja provosoi.

Ihan hyviä juttuja Tytsillä on aina joskus, mutta, mutta nyt viime aikoina pääosassa ovat olleet nämä HIUKSET, sanoisin että on hiukan mennyt jo yli tämä omien hiuksien ylistäminen :/

no eipä täällä monella tunnu olevan muuta tekemistä kun tytsin jatkuva mollaaminen ja vittuilu joten..

mä vaan olen niin kateellinen kun mulla on tällainen liuhuletti ja tytsi kertoo joka päivä monta kertaa kuinka ihanan paksut hiukset sillä on. :'(

..not.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:

Ja eilen kysyit mieheltäsi, että onko sulla paksumpi tukka :whistle:

On se hienoa, että kasvatat lapsestasikin yhtä suvaitsevaisen kuin itse olet :hug:

TÄH??
Mä täällä eilen ollu!

Ei täällä voi olla montaa 18v:n äitiä,kato!;)

Apua! Mullaki on 18v. tytär ja mä olin täällä eilen!! :D

Tuli vaan mieleen kuinka KASVATAT tätä 18v:tä vielä?;)Multa sitä kyseltiin,mutten enää KASVATA kyllä tota!!!Vierellä kuljen vaan!:)

Oikeastiko olet 18-vuotiaan äiti? En usko, omat juttusi ovat alle 18-vuotiaan luokkaa, anteeksi vain.

Joillakin on tarve aina olla nokkimassa ja nyt on tytsi kohteena.Antasivat nyt jo hänen olla ja palstailla rauhassa ilman kettuilua

Mä kyllä näen sen niin, että Tytsi on eri etevä provoilija, ja kerta toisensa jälkeen Hysteeriset Äidit -palstalla kuohuu, kun hän tulee tyylilleen uskollisena toistelemaan ja jankuttamaan samoja asioita.

Ja onnistuu joka jumalan kerta. Tytsille siitä eräänlaiset pisteet säälin sijaan. Toisto on pirun hyvä tehokeino. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:

Ou, sun tyttärelläs tietty on ainoat oikeat harrastukset ja hän toimii ainoalla oikealla normaalilla tavalla. Näytin sun viestiä mun äidille jolla on kans 18v tytär ja hän totes ettei tään viestin kirjoittaja ole ihan terve...

mikäs sulla nyt on ongelmana???

Ei ole mun keksimä juttu se hiusten paksuusluokitus. Olen lukenut, että yhteen kerättyjen hiusten paksuus alle 5cm= ohuet hiukset, yli 5cm= keskivahvat/paksut ja 10cm tai yli=paksut.

Etsin linkin.

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:

asiat ei oo ihan niin mustavalkosia,musta tuntuu jopa et jos kukaan ei nokkis täällä tytsiä niin ei se täällä käviskään,pakkohan sen on jotai kiksejä tosta saada kun ite ehdoin tahdoin monta kertaa pvässä tekee näitä alotuksia ja provosoi.

Tuntuu vaan niin ihmeelliseltä, että miten aikuiset naiset viitsivät olla nokkimassa.... kirjoittaa tytsi sitten hiuksistaan tai jostain muusta aiheesta.

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:

no kokeilkaa ihmeessä sit sitä ettette reagoi.. eiks teidän ikuinen toive silloin toteutuis. tytsi häviäis. te siis oikeasti luulette että tytsi haluaa kuulla olevansa tyhmä, ruma, läski, pissis jolla ei ole elämää jne. ja senhän te ilolla aina hälle muistatte kertoa.

..ja se tytär olet SINÄ!Niinkö?;)

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:

Mä kyllä näen sen niin, että Tytsi on eri etevä provoilija, ja kerta toisensa jälkeen Hysteeriset Äidit -palstalla kuohuu, kun hän tulee tyylilleen uskollisena toistelemaan ja jankuttamaan samoja asioita.

Ja onnistuu joka jumalan kerta. Tytsille siitä eräänlaiset pisteet säälin sijaan. Toisto on pirun hyvä tehokeino. :xmas:

on, on varmasti sitäkin. mä en vaan ymmärrä että joka kerta samat tyypit aloittaa sen mollaamisen. kai mäkin oon sit vajukki kun usein samat asiat puin useaan kertaan läpi. itsekseni ja kavereiden kanssa.

..ja se tytär olet SINÄ!Niinkö?;)

Et todellakaan ole 18-vuotiaan äiti, kuten epäilin jo edellä. Kyllä sen ikäisellä ihmisellä on jo hieman eri tasoa nuo jutut.

No jos nyt otan ongelmakseni täällä ne äidit joiden on pakko nokkia tyttärensä ikäisiä palstailijoita ja kertoa ihme syiden (palstailu) perusteella etteivät he ole terveitä niin sitten se...Mutta ajattelinkin etten ota siitä ongelmaa. Voit pitää itselläsi. :laugh:

Noloo :ashamed: nyt joudun peruun puheitani...siis hiusten muoks.paksuuden mitoista on ns.luokitukset ja hiustenpaksuus mittareitakin on olemassa....mutta niillä mitataan yhden hiuksen paksuutta, ei koko pehkoa. Pyydän anteeksi tytsiltä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:

mä vaan olen niin kateellinen kun mulla on tällainen liuhuletti ja tytsi kertoo joka päivä monta kertaa kuinka ihanan paksut hiukset sillä on. :'(

..not.. :D

mä en ole puhunut kateudesta mitään..

No minähän täytän kohta 23. Siskoni on 18. Voit tietty alkaa nyt munki juttuja arvostelemaan sillä perusteella että ajattelet mun olevan 18 vee.
No sen ikäisenä olin jo kypsemmällä asteella kuin sinä nyt.

Tuntuu vaan niin ihmeelliseltä, että miten aikuiset naiset viitsivät olla nokkimassa.... kirjoittaa tytsi sitten hiuksistaan tai jostain muusta aiheesta.
Samaa mietin. Kasvakaa, akat, herttinen sentään!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä