Loukkaantuiko tätini mielestänne turhasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Niinku tossa jo aikasemminkin ehdin sanomaan, ei se oo koskaan tukka ja järki samaan päähän sopinukkaan... ;) Ihan btw vaan.. :whistle:

Kelle tämä oli suunnattu? Näköjään voit omasta kokemuksesta kertoa. Ei ole sinun päässä muuta kuin tukkaa, järkeä sieltä ei löydy kaivamallakaan.

No, mutta empä mä ole mitään muuta väittänykkään. :D

Ihan ton jo vanha kansakin tietää... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Omasta mielestäni aika lapsellista käytöstä. Kai kaikilla on oikeus värjäyttää/leikkauttaa hiuksensa missä haluavat? :/

peesi.

Sinänsä joo on oikeus mutta kaippa se sun sukulaises luuli että hällä käyt ja ehkä omissa kuvitelmissaan nyt luulee ettet ole ollut tyytyväinen sitten kun menit muualle!?

Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
prosovoiva ketju aloittajalta tääkin!!!

no eiköhän ole se ja sama mitä tytsi kirjoittaa ku kaikki aina muka provosoituu niistä.. yleisvitutus vain on käynä tytsyn jokaiselle aloitukselle, jos joku muu ois kirjoittanu ni sit ei ois provosoiva.

Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:

no eiköhän ole se ja sama mitä tytsi kirjoittaa ku kaikki aina muka provosoituu niistä.. yleisvitutus vain on käynä tytsyn jokaiselle aloitukselle, jos joku muu ois kirjoittanu ni sit ei ois provosoiva.

no sinänsä ja sinänsä mut ainakun tytsi jotain laittaa ja eräs toinen oli ne aloitukset mitä vaan ni yleensä niist tulee tämmösii ketjuja!

No tällainen nelikymppinen kuin minä on oppinut sen verran, että ei tarvitse teineille ilkkua. Osaan samaistua sen toisen asemaan ja miettiä, miltä tuntuisi. Miltä minusta tuntuisi, jos tytsi olisikin esim. oma tyttäreni ja miten häntä täällä kohdellaan. Tiedän, milloin ja miten voi asiansa esittää ilman, että tarvitsee tarkoituksella loukata -paitsi jos joku selvästi ns. kaivaa verta nenästään.

Olen oppinut myös sen, että välimerkin jälkeen tulee välilyönti ;) Oppia ikä kaikki :whistle:

niin,meitä on niin moneen junaan!;) Mun tyttärelläni on kuitenkin muutakin tekemistä kuin viihtyä äiti-palstoilla.Tosiasiassa huolestuisin moisesta!;)että tossa ikää joko:Hakis hyväksyntää muilta äideitä tai potis vauvakuumetta!;)
Se etten kirjota ihan oikein,johtunee siittä että kuulun sosiaalisesti alempaan kansanluokkaan kuin monet täällä...mikä taas varmaan kertookin sulle KAIKEN musta!;)

Se kertoo jotain, ettet ottanut mihinkään olennaiseen kantaa.

Niin mihin OLENNAISEEN???????????sehän se tässä pointti onkin!;)

no sinänsä ja sinänsä mut ainakun tytsi jotain laittaa ja eräs toinen oli ne aloitukset mitä vaan ni yleensä niist tulee tämmösii ketjuja!

ehk tuleekin mut eiköhän se ole siinä se vika että kaikki provosoituu niist viesteistä vaiks niissä ei mitään provosoitumista ain oliskaan.. iha sama mitä kirjottais ni niist tulee aina samanmoisia ku toiset haluu välttämättä ärsyyntyä AINA tytsyn viesteistä.. miksei voi vaan pistää toisest korvasta sisään ja toisesta ulos.. siten loppuis tuo tytsinkin itseriittoisuus aika nopiaan

En jaksa lukea tätä ketjua mutta kommentoin vaan :)

En nähnyt missä kohtaa olisit toiminut väärin, et toiminut väärin.
Tätisi ei "suuttunut turhasta", jokainen tietää itse mistä "kannattaa" suuttua ja mikä on turhaa.
Soisin siis tädille hänen tunteensa sen kummemmin itse yöuniani menettämättä ja päätäni vaivaamatta. Tai tokihan varmaan miettisin ihmeissäni tilannetta läpi mutta et ole vastuussa tätisi tunteista etkä ole tehnyt mitään mistä pitäisi anteeksi pyytää.

Ymmärrän että olet hämmentynyt hänen käytöksestä.
Sinuna antaisin tädin olla "rauhassaan" ja odottaisin hänen yht.ottoa ennen kuin itse alkaisin "perään soitella" tms.

ehk tuleekin mut eiköhän se ole siinä se vika että kaikki provosoituu niist viesteistä vaiks niissä ei mitään provosoitumista ain oliskaan.. iha sama mitä kirjottais ni niist tulee aina samanmoisia ku toiset haluu välttämättä ärsyyntyä AINA tytsyn viesteistä.. miksei voi vaan pistää toisest korvasta sisään ja toisesta ulos.. siten loppuis tuo tytsinkin itseriittoisuus aika nopiaan
niimpä

Kertokaas, miks teidän on pakko lukea tytsin juttuja jos ne on niiiiin itsekeskeisiä ja tukkakeskeisiä? Vaikka olis provosoivia ni miks helvetissä niihin pitää vastata ja sit samalla valittaa että niistä tulee miljoonasivuisia...

Ei tajuu ei.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä