Loukkaannutko helposti?

Loukkaannutko helposti?

  • Kyllä

    Ääniä: 1 16,7%
  • En

    Ääniä: 4 66,7%
  • Mode on ilkimys :)

    Ääniä: 1 16,7%

  • Äänestäjiä yhteensä
    6
Minä en loukkaannu ja minusta olisi kiva, jos joku voisi loukata minua tai en tiedä olisiko se kiva, mutta haluaisin tietää miltä se tuntuu.

Ps. Toivoisin nyt että joku ystävällinen tai vähemmän ystävällinen ihminen loukkaisi minua tai yrittäisi ainakin edes, kiitos :)
 
  • Haha
Reactions: Elena777
Sellaiset, joiden mielipiteillä on elämässäni väliä, onnistuvat loukkaamaan.
Tämä. Eli jos joku on siinä asemassa sosiaalisesti/työpaikkahierarkiassa että sillä loukkaamisella pystyy vahingoittamaan mun pärjäämistä töissä ja ihmissuhteissa tai lasten pärjäämistä kaverisuhteissa, niin sillä on väliä.

Jonkun palstalaisen haukut - ei mitään vaikutusta mun elämään. Tai jonkun mt-ongelmaisen rapajuopon huutelu - siinähän huutelee.
(Siis voi se mt-juoppo olla oikeessakin ja on ihmisenä arvokas, mut se mielipide ei mee ihon alle mulla koska sillä ei ole valtaa)
 
Viimeksi muokattu:
En helposti, mutta loukkaannun asiasta sitten kun loukkaannun ja kunnolla.
Niin ja riippuu ihan siitä kuka loukkaa ja miten.

Rättistä en halua loukata, ei ole mitään syytäkään.
 
Eikö siinä ole syytä tarpeeksi, kun pyysin ja kaikenlisäksi vielä kauniisti tai no en en tiedä pyysinkö kaunisti, kun tuo sana kaunis on, niin voimakas sana, mutta ihan nätisti tai kohtalaisen nötistii, joo, kohtalaisen nätisti on oikea ilmaisu, niin otetaan se tai no tuo on vain minun mielipide ja mielipidekysymyksissä olen yleensä oikeassa, mielestäni.

Rättistä en halua loukata, ei ole mitään syytäkään.
 
  • Haha
Reactions: Elena777

Yhteistyössä