Olen niiiin kyllästynyt ihmisten negatiivisuuteen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aa pee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen minäkin tavannut ja ovat olleet ihan kivoja. Mutta jos puhutaan työelämästä tmv, niin liian kiltit jäävät helposti toiseksi. Pitää osata olla kova monessa tilanteessa mitä elämän aikana vastaan tulee tai saa siipeensä liiankin rankasti. Kiltteys on ok, mutta liian kiltti saa usein itkeä iltasin tyynynsä märäksi. Valitettavasti. :(

Työelämässä pitäs yrittää muistaa että asiat tappelevat, ei niinkään ihmiset. Eriävät mielipiteet ja näkökannat on rikkaus joka kehittää montaa työtä. Mutta jos jokaisen vastalauseen ottaa henkilökohtaisena loukkauksena, tulee ongelmia.

Mä olen hankkiutunut eroon energiasyöpöistä ihmisistä. Siis sellaisista, joiden seurassa alkaa tuntea oman olonsakin ärtyneeksi. Niiden, joista ei ole mahdollista päästä eroon, jutut ja tekemiset laitan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Toki jokainen on välillä vihainen, ärtynyt tai muuten negatiivinen, mutta on eri asia olla sitä itse kuin "tartuttaa" se kaikkiin muihinkin.

[QUOTE="muori";22954751]Työelämässä pitäs yrittää muistaa että asiat tappelevat, ei niinkään ihmiset. Eriävät mielipiteet ja näkökannat on rikkaus joka kehittää montaa työtä. Mutta jos jokaisen vastalauseen ottaa henkilökohtaisena loukkauksena, tulee ongelmia.[/QUOTE]

Minä olen vähän erimieltä. Useimmiten just ne ihmiset riitelee ja se asia, työasia on loppujenlopuksi ihan pikkujuttu tai sivuseikka. Samoista jutuista ei joillakin koskaan tule kränää, toisilla usein.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22955066:
Mä olen hankkiutunut eroon energiasyöpöistä ihmisistä. Siis sellaisista, joiden seurassa alkaa tuntea oman olonsakin ärtyneeksi. Niiden, joista ei ole mahdollista päästä eroon, jutut ja tekemiset laitan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Toki jokainen on välillä vihainen, ärtynyt tai muuten negatiivinen, mutta on eri asia olla sitä itse kuin "tartuttaa" se kaikkiin muihinkin.

Joo sama juttu, en ainakaan kavereina jaksa näitä energiasyöppöjä, eikä sellaisia onneksi enää lähipiirissä olekaan. Töissä niitä on, mutta siellä yritän jättää heidän kanssaan kanssakäymisen minimiin.

Osaan toki jättää negatiivisuuden omaan arvoonsa, enkä nyt sitä ota itseeni mitenkään syvästi. Se vaan lähinnä ihmetyttää.

Yhteistyössä