Loppukiertolaisten oirepino

Ovis asiaa!!
Onko teillä ollu menkkamaisia mahakipuja oviksen jälkeen? Kuuluuko se oviksen jälkeen ollakki?? Mulla on kolmatta päivää peräkkäin. Ja sellainen painon tunne.. Eipä ole tullut ennen kroppaa näin tarkkaan tutkittua aikaisemmissa raskauksissa, eikä myös kierroissa, kait tämä menee jo ihan ylisyynäämiseksi
Lämmöt nousi sunnuntaina, tälläkin hetkellä on sellainen olo, että ikäänkuin olis kipeeksi tulossa, mittarissa 37.1. Ja etova olo ollut. Nyt tänään varsinkin yököttäny välillä kovastikki. Ja yks juttu, jota ei ole ennen ollu.. tuntuu kohdun seudulla silloin tällöin hmm..voiskohan sanoa, että elohiiri Se on kyllä ihan uus "oire"

^^ No mulla on ollut outoja kramppeja alavatsalla/muniksessa viikon. Ajattelin että ensin pari kolme päivää saattoivat olla ovista enteileviä mutta tuntemukset jatkuvat, mutta jotenkin erilailla. Lämmöt mulla alkoi nousemaan lauantaista, koko ajan tullut vaan ylemmäs.
Ei mulla aiemmin ole oviksen jälkeen tälleen tuntunut, mutta toisilla nipistelee muniksia loppukierrossa koska keltarauhanen siellä touhuaa.

Kun painan alavatsaa, kohdun seudulle ja munikseen sattuu. Väsyttää kamalasti, mutta tätä en pidä oireena kun tuntuu että oon nykysin aina väsynyt. Mulla olisi lämpöjen perusteella dpo4 mutta voi olla dpo 5 yhtä hyvin.

Tää päivittelee tänne että edelleen samaa kiertoa mennään joten mensut myöhässä jo muutamia päiviä.... Viluttaa... valkovuotoa... mahatuntemuksia ja aaltoilevaa huonoa oloa... Perus hullutusta...

Ei mitään uskoa siihen että olis tärpänny... vaikka kaikki puhuu sen puolta.... ei uskalla testata... Ovistestit ei oo antanu vahvempaa viivaa joten en testaa....

Eikös ovistestit ole kalliimpia kuin raskaustestit? Vai olenko katsonut / ymmärtänyt väärin? Jos siis haluaa testailla alkuun halvemmalla ennen varsinaista testausta, niin eihän sitä kalliimmalla kannattaisi tehdä.

Miulla tulee muuten kans ihan älyttömästi valkkaria.

Ja miun viimeaikojen himon kohde, juustonaksut maistuvat ällöttäviltä. Hyih!

Tai sitten mie vaan kehittelen itelleni oireita, kun niin kovasti toivoisin pikkusisarusta esikolle...

Voiko kiinnittyminen aiheuttaa koviakin kipuja? Herätessäni alavatsaa ja emätin-peräsuolialuetta vihloi terävästi, kunnon kipuja kun piti ottaa särkylääke!
Nyt vointi jo parempi mutta turvotus häiritsee ja kuiva suu on uusi oire.

Jos olisikin kiinnittymisestä johtuvaa, sillon nyt ei voisi olla dpo5 vaan pitäsi olla pidemmällä siinä dpo7-10.. Aamulämpö eilisellä korkealla tasolla, nyt taidan uskoa ovuloineeni.

Nyt jännittää ISOsti...
Kirjoitinkin jo tossa kaikista oireista mitä on ollut. Eilen alkoi kuitenkin ihan tavallisen menkkakivun oloiset kivut alamahassa ja olin varma, että siinähän se sitten oli (vuodon pitäisi alkaa tänään tai huomenna). Tein nyt sitten kumminkin rfsu:n liuskatestin aamulla ... ja jos nyt en omiani kuvittele, siinä on ihan haaleista haalein toinen viiva! Oikein piti tihrustamalla tihrustaa että onko se siinä vai kuvittelenko vain...
Nyt eikun apteekkiin hakemaan lisää testejä ja illalla uusiks!

Hehe... mä nauran jo itteäni.. :D

Mensujen olis siis pitänyt sunnuntaina alkaa ja kellontarkka yleensä olen. Nyt sitten kääntyi ajatusmaailma tästä "haluan raskaaksi heti" malliin "ei saakeli jos nyt alkais mensut niin olis parempi niin" ajatteluun.

Normisti jos olisin edellisissä kierroissa olis testausta suoritettu jo moniin kertoihin r-testillä, vaan nyt kun pelkään tulosta niin ei olekaan mikään kiire hakemaan testejä ja oireiden vähättelystä tulikin oma taiteenlajinsa.

Tänään aamusta asti huimannut niin että menen seiniä pitkin ja sekin on ihan vaan verenpainetta ja eilistä heikkoa ravintoa... Ehkä mä vaan otan auton nyt alle ja noudan testit ja pissin purkkiin... Pääsen varmaan helpommalla... :D Ovistesteihin ei ole plussaa tullut joten siinä määrin kyllä vaikuttaa ihan perus hairahdukselta...

(syy kelkan kääntymiseen on uusi kierros pumppututkimuksia ja mahdolliset operaatiot joita ei sitten paksuna tietysti voi tehdä... alkoi kalvamaan että nyt jos poksahtaa niin ne löytääkin jonkun niin pahan errorin että olen hengenvaarassa ja sitten alkavat ehdottelemaan kaameita.... tai makaan jossain sairaalassa puolet ajasta yms. HALUAN saada asian uudelleen selvitettyä ennen kun lisäännyn... Tais olla sitten toiveajattelua kuitenkin.)

yrittäjä83 > Onpas sulla hankala tilanne. :/ Jospa ne menkat nyt sitten alkaisi ja saisit tutkimukset käytyä, niin ei tarvitsisi sitä asiaa stressata odotusaikana. Toivotaan siis tutkimusten/operaatioiden jälkeistä plussaa. :)

Ella-83 > Tietääkseni kiinnittyminen ei voi aiheuttaa kipuja. Itselläni on kyllä tuollista kuvailemaasi kipua ollut, mutta en ole lääkettä tarvinnut. Ovat sen verran lyhytkestoisia, että kivun voimakkuudesta huolimatta olen sen kestänyt. Välillä mietityttää kyllä mistä ihmeestä ne kivut johtuvat, mutta en ole saanut vastausta.

LittlePony > Plussaonnea! Toivottavasti viiva vahvistuu. :)

Lara > Haamut näkyy mun silmään. :) Melkoisen piinallinen on kyllä tuo sinunkin tilanne, joten toivotaan siihen pikaista selkenemistä. Toivottavasti kaikki on hyvin ja oot vahvasti raskaana. :hug:

Nakkisämpylä > Mulla on myös noita makuaistin muutoksia. useampikin sellainen mistä olen aikaisemmin pitänyt maistuu nyt epämiellyttävälle. Jos en raskaana ole, ihmettelen suuresti miten kaltaiselleni kahviriippuvaiselle tekee hajukin pahaa ja tupakastakin pääsin eroon ihan leikiten. Tunsin niin huonoa omatuntoa tupakoinnista, kun olin päättänyt lopettaa yrityksen alkaessa enkä pystynytkään siihen. Sitten se vaan alkoi tökkiä niin pahasti, että on jäänyt mieliteko lähes kokonaan pois. Alkaessani odottamaan esikoista kävi samoin.

macy gray ....tuosta tupakoinnista.. esikoistanu odottaessani olin aikamoinen "tupakki mies" mutta.. pari viikkoa ennen plussatestiä, ei yksinkertaisesti vaan haluttanu enää tuppakkaa. Itselle se oli aikamoinen ihme, kun olin yrittäny monet kerrat lopettaa, eikä millään onnistunut ja aski meni päivässä. Kait se hedelmöitys teki tehtävänsä. Plussausonnea :)

Sori kirjoitusvirheet.. :LOL: Tässä nopsaan kirjoittelen, kun kaks vanhimmaista riitelee tuolla huoneessaan ja pitäs alkaa kattamaan pöytää =)
Tulee välillä mieleen, että vielä lisää haluttaa lapsia, vaikka noiden kanssa saa muutenkin matsia aina ottaa :D

Täällä kp 25/ ? (varmaan n. 26, koska selkeä ovulaatio kp 11). Viikon on huimannut tosi inhottavasti aina sohvalta noustessa, tosi inhottavan tuntuisesti. Viikko sitten muutamana päivänä tuntui kuin joku olisi veitsellä kohtua vääntänyt, mutta sen jälkeen ihan normaali olo alhaalla. Toissapäivänä alkoi kunnon valkovuoto, sitkeää ja runsasta :$ Tänään omituinen oksennusolo kun nälkäisenä söin puolikkaan mandariinin tyhjään mahaan.
Tunti sitten kaksi selvää plussaa raskaustesteihin (First Signal ja Clearblue digi).

Toivottavasti menee ilman oireita tää raskaus. Esikoista odottaessa en olisi ennen potkuja voinut oireiden perusteella tietää olevani raskaana.

moips,

Oon lukenu näitä teidän juttuja ja itellä kans jännät paikat tiedossa. Vähä historiaa itestäni:
helmikuussa tulee 3 vuotta yritystä, molemmat testattu -> kaikki kunnossa. Clomeja söin jokusen kuukauden ja yhen piikin sain, ei tulosta. Lopetin lääkkeiden syönnin keväällä. kesällä -08 raskauduin luomusti,vko 11 tuulimuna, vko 14 lääkkeellinen keskeytys osastolla. Kierto aina välillä heittelee mutta pysyy n.28.33pv.

Nyt on taas kerran olevinaan hirveesti oireita:
lämmöt koko ajan 37 - 37.2 (norm.36.3)

viimesen viikon väsyttäny aivan kauheesti. illalla nukkumaan n. 9 aikaan, aamulla todella vaikee herätä töihin, siellä tsemppaamalla päivän loppuun, päikkärit, koiran ulkoilutus ja sohvan nurkkaan puoli uneen. ennen jaksoin leipoo, käydä pitkillä lenkeillä, kaupungilla, kavereiden luona, mut nyt en saa itestäni mitään irti

valkovuoto runsasta (hajutonta, valkeaa)

paleltaa koko ajan (viltti ympärillä joka paikkaan)

ien turvonnut (ihan ku olis herne ikenessä, ei itsellä normaalia)

menkkaoireita ollu viikonpäivät. Koskee ja polttelee.

näppyjä näppyjä

rinnat hurjan kipeet. illalla kamala riisua liivit pois ja lempiasento mahalleen nukkuen ei onnistu laisinkaan.

nyt siis menneillään kp25/28-33

Mitä ootte mieltä suuntain tai toiseen????tää jännäily on ihan kamalaa....

juu tajusin.. Se ei vaan anna lisätä. Sanoo jotain, että ei ole tuettu tallennusmuoto. Jästipää :headwall:

Elikkäs, nyt tässä pelkäilen vaan että ne menkat taas pyrähtää.. Viimeksi kävi niin että plussasin, ja menkat tuli ihan ajallaan.. Tänään tai huomen niiden pitäis alkaa. Sais pysyä kaukana musta!!!!! :kieh: Toivottavasti tämä on nyt oikea raskaus, eikä feilu testi..
Pahaolo on kyllä ollu niin vahvasti, että toivotaan et jäis kkt tulematta! :heart:

nelli5: mulla ovis oireilee seuraavasti : "parhaimpien" päivien ensimmäisenä päivänä alkaa nippailut jommasta kummasta munasarjasta. Tätä kestää 4 pv. ja 5 päivänä tulee niin kova kipu, joka kestää n. 4h että tuntuu et se säteilee peräsuoleen saakka, ja sillon ei kyl tiiä onko kakka hätä vai onko se ovis. :ashamed: Kipu on niin kova, ettei takapuolelleen pysty istuu, eikä ainakaan ajatella paneskelua. Yleensä pidän kauheasti oviskivuista, koska ne nippailee sopivasti, nyt muutaman kerran ollut niin kova, että särkylääkettä on mieli tehnyt mutta kun tiedän että se menee ohi itestään, oon jättäny väliin :)

Kyllä noi elni- on ihan selkeitä viivoja!! ja mulla on tunnetusti huono näkö =) Onneks olkoon ja tarrasukkia mukaan!!!

Toivotaan että nämä minunki "oireet" ois jotain muuta ku älyttömän kipeiden kuukkareiden enneus merkkejä....

Yhteistyössä