Loppukiertolaisten oirepino

Kauhea närästys just nyt, ja ihan ku elohiiri ois alapäässä :LOL: ihan ku joku muuki ois samanlaista oiretta ihmetelly.. Mulla on vasen rinta tullu kauheen kipeeks kainalon puolelta... Tuota paikkaa mietin, et onkohan niinku raskauoire ku semmosesta paikasta vai jotain ihan muuta :/
aamulla testaan...
 
elni- Kyllä mä nään niin selkeet viivat, että uskallan onnitella :heart: Ihanaa :flower:

Omasta sen verran, että ovis kipuja ei voi olla, ku ovis on selkeesti ollu jo. ja tuo elohiiri jutska. Mulla tuntuu tuolla kohdun seudulla. Se tuntuu lähinnä siltä, kun on alkanu aiemmissa raskauksissa liikkeet tuntumaan =) Lämpöä 37.2. Vähän huonohko olo ollut taas nyt illalla.
Viikon päästä jos testailis.
 
Hienoa, Elni, kyllä ne ihan selkeästi erottuu ne viivat eli JEEEEE!

Mä jännitin koko päivän aamuista hyyyyyvin heikkoa plussaani kun se oli rfsu:n testillä jota niin usein vääristä plussista syytetään... Ennen töihinmenoa sitten juoksin apteekkiin hakemaan apteekin testin ja tossa puolisen tuntia testasin iltapissasta. JA VIIVA TULI!!!!!! Okei, joo, on se toki reilusti haaleampi kuin kontrolli, mutta parissa minuutissa ilmestyi (eli ihan ajallaan) ja on erittäinkin selkeä.
Aamulla labraan verikokeeseen varmistamaan... On tää jännää B)
 

Jep, yö menny heräillessä ja vessassa ravatessa, kun käyny tarkistaa ettei täti vaan tule! yön yli siis selvitty. Aamulla tehdyssä testissä, viiva vaan paksunee ja vahvistuu. Alan jo uskoa :) kiitos kaikille tsempanneille! vois tehdä ketjun, missä on sit hiilikset plussauksesta :) onnea teille kaikille kovin paljon! ja tsemppiä!

kaikilla on joskus oma vuoro ja meille ainakin tuli hyvin puskasta tää, joten koittakaa olla laskematta!!

 
Hienoa, Hyväsetti! :flower:

Mä lähden kohda labraan jonottelemaan että saa vielä sen "virallisen" varmistuksen asialle.

Viikonloppuna olis tarkoitus lähteä matkoille, siellä ehtii sitten ihmetellä asiaa :D (toivottavasti hotellin baarimikko sitten hallitsee alkoholittomat drinksut B) )
 
ihanaa onnea kaikille plussanneille :heart: :) mulla kp 15/28-32 rasittavaa ku odottaa loppukuuta ni menee aika hitaasti viel 2vko ku menkat pitäs alkaa,pysys vaa pois :kieh: mul ei pahemmin oireita oo välillä jomottaa alapäätä ja rintoja vihloo,mut en tiiä liekö vaa toiveajattelua et raskaana ois :ashamed:

mutta tä on musta jännä juttu..ku keskiviikkona olin lihaskuntojumpassa yleesä mua on aina loppuajasta alkanu huippaan hirveesti eikä jaksa painotankoa nostella kunnol,tuntuu et pyörtyis..mut nyt ei ollu sellasta oloa ollenkaa vaik tein treenit ni täysil ku jaksoin,ja siin jumpas käyny viimeksi 16.12 ja sillonki tuntu et taju lähti..et ei jaksanu..enkä usko et kunto ois parantunu noi paljo joulukuun aikana,ku ei tullu paljo yhtää treenattua :LOL: oli tunne et ihan ku ois hapen otto kyky parantunu ja eiks raskaana ollessa se parane?? kyl tä vauvakuume on kumma,ku sekottaa pään.. :whistle:

kiitos jos joku vihtii lukea tän kokonaan ja kertoa mielipteen tai kokemuksia vastaavasta tunteesta.. :ashamed:
 
No mä en plussannu eilen vaikka nyt on sitten mensut myöhässä jo urakalla... Kaikenmoisia oireita jotka oli hyvä pistää paksuuntumisen piikkiin.... Nyt ihmetyttää sitten mistä moiset pahat olot ja huimaukset johtuvat...... Ja siis testinä oli CB viikkonäytöllinen "mersu" jotta ei jää mitään arvailujen varaan :D
 
Täällä menkkamanne taitaa sittenkin olla kurvaamassa kylään kuten arvelinkin. Eilen illalla oli vaaleenpunasta valkkaria,nyt vaan odotellaan että ämpäri kaatuu... :whistle: Mutta mä varmaan taas enskuusta täällä ihan mielissään itekki TAAS kirjottelen ja kuvittelen kaikkea :D Seurailen nyt kummiski tätä pinoa =)
 
Jes Lara-- ihanaa!!! :heart: :heart: :heart: nyt alko sullakin jo helpottaa. Tässä mietiskielin että taidan laittaa ketjun, jonne pääsee sitten plussaamisen jälkeen fiiliksiä puurtamaan, ja oloa ja oireita purkamaan. Itselläni ainakin niin paniikki päällä! tervetulloo sit sinne rallattaa, kunhan vain osaisin perustaa.. tuon linkin sit tänne :)
 
Näin unta, että testi oli positiivinen. Mutta ihmeekseni unessa ei ollu kovin iloinen asia :( Johtuneen varmaan minun ja miehen väleistä, on ollut vähän eripuraa :( Jospas se tästä...

Ja sitä omaa napaa --> Lämpöilyä on ollu ja eilen illalla taas huonoa oloa. Myös päänsärkyä iltaisin kans. Mahakipuilua ja painontunnetta. Yks ilta tuntui, niinku olis supistanu kohtua. Siinäpä ne suurimmat oireet. Ens vkon loppuvkolla testailen.. Nyt kp18 menollaan... Jos tämä kierto jää yhtä lyhyeks, ku edellinen, niin täti tulee ensivkonloppuna kylään.
 

Yhteistyössä