Loppukiertolaisten oirepino

Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
Jaksuja&ihanaista joulun odotusta äitijapojat


Ps. Miulla vuosi kuin härän..no, sieltä:whistle:;) kun sain sen roskishaamusen..oli juuri noita hyytymiä ja kipuili.. :|
oi kiitos :)
viivan paikan (?) sain kyllä näkyviin testistä, mutta ei ollenkaan väriä (?) negaksi sen tulkitsin, ja nyt tilanne tää, luulen että jotain ehti jo alkaa, joka loppui ennen kuin se olisi edes varmistunut.. Hänen aikansa ei tainnut olla nyt. Näin sen ajattelen.

Toivon Kaikille ihanaa ja lämmintä joulun odotusta ja "plussa-lahjoja" :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitijapojat:
mitä lie ollu ja on edelleen... reilusti vuotaa, isoja klötsejä.. :eek: ja koskee niin maan vietävästi.. Mutta ei minun maailma tähän kaadu.. :) kaksi poikaa minulla on jo :heart: ja ilmeiseti olisin yksin tämän odottanut ja hoitanut jos niin olisi käynyt, kuten molemmat poikanikin ;)
Kuitenkin olo on edelleen outo.. mutta jospa tää tästä korjautuis..
mulla on kans vielä tosi outo olo... rinnat kipeenä ja sit vielä menin lukemaan netistä kuinka jollakin vuotanu tulvimalla verta ja tullu klönttejä ollu sittenkin raskaana.
 
Heips, minäkin tänne pamahdan paikalle kun on sen verta outo tilanne päällä.. :D

Rinnat kasvaneet ja nännit kipeät, samaten turvottaa iltaisin juurikin vatsan seudulta, näytän siltä kuin olisin melkein puolvälissä raskaana. :D Vaikken tosiaan ole varma olenko ollenkaan raskaana.
Kp:t ovat 28/25(-29) ja tänään päiväpissasta tein testin, joka näytti tältä. Että ei ole tarkkaa tietoa, huomenaamulla uutta testiä kehiin, jossei menkat kurvaa paikalle sitä ennen...

Kovia menkkajomotuksia ollut tässä jo muutaman päivän, tällä hetkellä aika hemmetin kovia, mutta yleensä kivut eivät ala mulla ennen vuotoa vaan vasta vuodon alettua ja nyt ei näy vuotoa kyllä missään, ei tule edes vaaleanpunaista paperiin pyyhkiessä.

Joten tässä odotellaan ja katsellaan...
 
Liityn seuraanne. :) Mulla on epäsäännöllinen kierto eli vaihtelee 29-47 välillä ja nyt kp30 menossa. Oviksen olin bongaavinani normaalikierron mukasesti (eli suunnilleen pari viikkoa sitten) ja nyt ei ota selvää onko täti tulossa vai ei. Juilintoja on kuten muutenkin pitkin kuukautta (mulla pco) ja voimakkaat pms-oireet.

Rinnat ei arista, mutta ärsyyntyy herkästi. Aamulla jos käyn pesulla, niin viimeistään iltapäivällä tuntuu tosi tarpeelliselta käydä uudestaan, vaikka valkovuotoa ei pikkareihin juurikaan tule. Tirskuttaa (ei kuitenkaan flunssaa), lämmöt vähän koholla, välillä paleltaa ja välillä hiostaa, tupakka ei maistu, janottaa ja väsyttää.

Ensi viikon lopulla ajattelin testailla, jos menkkoja ei ala kuulua. Muuten varmaan odottelisin kauemminkin tuon kiertojen vaihtelun takia, mutta kun sen ovulaation olin tunnistavinani.
 
No nyt sain sen auki. En osaa kauheen hyvin näitä tulkita ja koneen näyttökään ei oo paras mahdollinen :( Mut olitko ite näkevinäs haamun siinä? Kyllä mä semmosen näen, ellei sitten silmät petä kun tavallaan uskoo näkevänsä.
 
BlondeMonsoon: Se just kun en ole edes ihan varma.. Kyllä siinä mun mielestä jotain on mutten ole ihan varma että onko se puhdas nega vai viivanpaikka vai haamu.

Huomenaamulla toivottavasti olen viisaampi... :D
 
seamrog > Mun mielestä se haamu on punertava ja viivanpaikkahan on väritön. Jos siinä siis viiva on, niin kyllä se raskautta tarkoittaa. :) Tulethan kertomaan uusintatestin tuloksen? Mä ainakin jännitän ja pidän peukkuja sun puolesta. :)
 
Mä oon muutenki ihan noviisi noissa, mitä yleensä meinaa viivanpaikka? Ite oon ne harvat testauskerrat seonnu noiden viiva-testien kans ja aina lopulta ostanu clearbluen digitaalisen, ne näyttää mullekin pöljälle selkeen tuloksen :D

Mut joo, seamrog tuu kertoo tuloksia pian!!! Toivottavasti viiva vahvistuu!
 
Turhauttaa. Väsyttää ja hermot on kireällä. Ramppaan vessassa katsomassa alkoiko menkat. En usko pääseväni vielä testaamaan tai ainakaan plussaamaan, mutta odottaminen on hermoja raastavaa. Oireista ei voi päätellä mitään, kun ne voi viitata muuhunkin kuin raskauteen.

Koitan tsempata itseäni seuraavaan kiertoon. En ole vielä päässyt kokonaan tupakasta ja oon aika pettynyt itseeni. Haluaisin lopettaa kokonaan jo ennen kuin raskaus alkaa vaikka tiedän, että testin näyttäessä plussaa se on helppoa. Harmittaa ja nolottaa, että sorruin aloittamaan uudestaan, kun olin raskaus- ja imetysajan jo ollut polttamatta.

Joko seamrog testasi uudestaan?
 
Kamoon seamrog, miten kävi?

Mulla alko piinaviikot sitten, eli tänään dbo1 ja kp16/27. Voi äly, nyt on kyllä ovis niin tarkkaan bongattu ja hyödynnetty, et on kumma jollei tärppää! Eli pessimismi on ihan hukassa tänään, mutta eiköhän se nosta päätään lähipäivinä, jollei ala oireita tulla :LOL:
 
siis ei mitään, ei mitään.. Ei edes pms-oireita. Vessassa juoksu loppu kuin seinään kolmessa päivässä, mutta totaalinen haluttomuus peiton heilutusta kohtaan tuli tilalle.. Valkovuotoa kyllä riittää vaikka muille jakaa, mää en enää ymmärrä kropaani olleskaan :/
 
Liityn seuraanne vaikka kierto ei aivan lopuillaan olekkaan vielä, nyt kp 17/23-29 ja dpo 3.
Muista kierroista poikkeavia oireita kuitenkin olen jo metsästänyt:

-todella arat rinnat,(yleensä ei oleenkaan)
-lämmöt 37.5 (en ole sairaana)
-väsyttää
-tänä aamuna kumma hetken nippailu vas puolen muniksia
Pöllö tosi pöllöhän sitä on kun jo nyt rupeaa oireitaan kyttäämään DPO kuitenkin vielä niin pieni että eihän todellisia oireita voi mitenkään vielä olla:headwall: :headwall: mutta onhan sitä hetken aikaa mukava olla jo olevinaan raskaana :LOL: :LOL:
 
Hei!
mnäkin tänne kirjoittelen, olen kyllä lukenut tätä jo jonkin aikaa :) eli nyt menossa kp 26/30-39, oireita ei sinänsä kamalasti ole,mutta
-alavatsaa nippailee välilä (tänään vähän enemmän)
-ovistikuilla sain eilen viivoja tänään en
-tänään sain sylkiovistestillä selkeän plussan
-siistimisvimma aivan huikea, mikään tavara ei voi olla väärällä paikalla ja paikat pitää olla siistinä (normisti kuitenkin annan asioiden olla)
-lämmöt hiukan korkealla
-kohdun nipukka heti oviksen jälkeen ylös ja sitten se tuli alemmas, mutta on erilainen kun aikaisemmin (tämä nyt ei taas kerro mitään)
-nännit rupes aristaa tänään

Ei mulla oikein kyllä varmaan muuta ole :) huomenna teen illalla testi, jos tulee postissa kotio :)
 
onlydream mulla on aika samat meiningit ku sulla, siis sen suhteen että kp17/27 ja dbo2 vasta. Mulla ei oo mitää ovistestejä, ihan luomusti oon bongannu, paitsi että noita valkkareita ihmettelen, kun sanotaan, että jos valkkaria on monena päivänä niin ovis on viimeisenä niistä. Niin tosi selkeet oviksen merkit oli sunnuntaina, mut sit tänään aamusella alko valkkaria tuleen ihan oudon paljon (tosin himmannu nyt). Että ei kai ny tosiaan vielä voi olla raskauden oire? Eikä se nyt se oviskaan voi ENÄÄ olla?

Pihalla siis oon ku lumiukko. Jonkinasteista painontunnetta on alavatsalla ja pissattaa koko ajan mut edelleen, näitä on ollu ennenkin eikä ne oo plussaa tuonu. Hitsi, kun en muista edellisistä kaikkia oloja ennen plussaa! Mulla siis yks onnistunut raskaus josta poika 10/07 ja yks keskenmeno, joka osoittautu tuulimunaks 07/09.
 

Yhteistyössä