Tuntuu, että menen itse ajatuksieni kanssa muiden jäljessä ja rutkasti.. Täällä palstalla mietitään jo
vaunuja ja synnytystä. Itse en ole edes miettinyt minkälaiset vaunut haluan.
Pianhan niitä pitäisi alkaa katsomaan kai, kunhan perjantain rakenneultrassa on kaikki hyvin.
Synnytystäkään en ole miettinyt enkä edes halua miettiä vielä. Olen nuoresta asti aistinut itsessäni lievää synnytyspelkoa ja saas nähdä miten reakoin, kun synnytys lähestyy. En ainakaan halua sitä miettiä tässä vaiheessa, ettei stressi ala jo nyt.
Voi tosin olla myös niin, että stressi pysyy poissa loppuun asti.
Sokerirasitukseen varataan aika seuraavalla neuvolakäynnillä kesäkuun alkupuolella. Se on meilläpäin kaikilla n. viikolla 26.
Hurjan nopeasti aika kuluu, sillä torstaina olen jo puolivälissä. o.o Ja perjantaina tosiaan on se kauan odotettu rakenneultra!!!
Onnea kaikille mukavista rakenneultra-kuulumisista! <3
Mahani on selkeästi kasvanut. Olen kovasti koittanut etsiä takkia, sillä mikään takki ei enää mene kiinni vatsan seudulta. Onneksi nyt tuli helteet, niin ei tarvitse stressata takin suhteen vielä.
Töissä tämä helle ei kylläkään tunnu kovin mukavalta. Siellä on tukalan kuuma!
Olen huomannut myös, että pikkuhiljaa raskaus alkaa vaikuttamaan myös töissä.. Kyyristyminen on hankalaa ja nostelu tuntuu selässä. Nostelun kanssa on ollut ongelmia jo melkein alusta asti, sillä selkäni on reistaillut. Ei onneksi vielä niin pahasti, etten olisi työhöni kyennyt.
Olen nähnyt paljon
vauva-unia. Viime kertaisessa unessa olin rakenneultrassa ja siellä selvisi, että tulokas on poika. Unessa pääsin koskemaan vauvaa suojapuvussa ja pystyin puhumaan hänelle ja halimaan häntä.
Elimme jossain tulevaisuudessa, kun tuollainen oli mahdollista ja normaalia.
Olen myös nähnyt paljon unia, jossa vauva osaa jo puhua ja liikkua normaalisti. Yhdessä unessani oli normaalia laittaa vauva nukkumaan kiehuvaan veteen. Siellä vauva nukkui tyytyväisenä ja punaisena, kun vesi kiehui.
Mistä näitä unia oikein tulee??
Raskaus on myös tullut uniini usein ottein.
Liikkeet ovat edelleen mietoja. Kutittelua ja poreilua. Välillä alan jo epäilemään, että onko siellä kuitenkaan ketään, mutta aina dopplerilla kuuluu kunnon sykkeet. Kunnon potkua kaivaten!
Chocolatebox Pidän peukkuja huomiseen! Toivottavasti bakteeri on jo poistunut. Ihme toimintaa lääkäriltä, kun tuollaisen unohtaa kertoa.
Popcorn2 ja pikku tuhisija rv 19+5