*LOKAVAUVAT 2007, VOL 6.*

Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Topsylle virallinen raportti Lindexiltä :D Pilvi teema oli saanut jatkoa. Ei kylläkään nuo uudet värit kolahda muhun niinkuin ne alkuperäiset (violetti/vihr, rusk/kelt, sin/oranssi) Postiluukusta kolahti -30% lappu. Hop hop lindexille!
Mitä mitä?!?! Kiitos Susa!! Tosin oisin kaivannut digikamerakuvia tänne palstalle uusista Lindexin vaatteista, voisin nyt tässä kotosalla jo päättää mitä lähden hakemaan... Parantanet tapasi ensi kerralla?!?! :LOL: :LOL:

Mä oon monesti miettinytkin että pitää tänne kirjoittaa että ilmoitatte jos jotain ihanuuksia näkyy kaupoissa. Me kun ollaan paljon kotona (Anni tykkää shoppailusta, mut minttu vihaa vaunuja) joten ei tuu lähdettyä kaupungille. Musta on kuitenkin kiva hankkia nättejä vaatteita tytöille, ihan omalle silmällekin piristystä, vähän niinkuin harrastus. Eli huomenna sit Lindexille, Anni menee mummolaan yöksi, joten mä kaahaan sinne Mintun kans. Jos Oulun kaupunki raikaa huomenna päivällä, se on sit vaan Minttu joka rääkyy vaunuissa ja minä joka ei huomaa laisinkaan kun on uusien vaatteiden lumoissa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Arvatkaapas kuka on niin perhanen kade että :ashamed: kuinkas helpost st pettikään :whistle: :ashamed:

mä en oo kyllä kade, ja voisithan sä tulla tänne meidän sairastupaan kokeilemaan mitä on kun ihan pienet yhdessä sairastaa, kyllä se kuule vauvakuume karisee..................
:LOL: :LOL:
 
http://www.lindex.se/FI/Information/InfoStart.aspx?id=7851

Annilla on jo toi ruskee/valko/pinkki t-paita :whistle: Niin et kyllä mä siellä viime viikolla kävin...

muoks: nyt kun katon toi ei oo ees nätein, noi muut on nätempiä...
 
ei ole tullut hirveesti pyörittyä täällä.. kuitenkin aikaajoin käyny lukemassa teidän kuulumisia täällä. Teille onkin syntyny kunnon inside rinki tänne ;) No meijän kuulumisia sen verran että hyvin voidaan! tyttö kasvaa kovasti ja ens viikolla olis sitte 4kk neuvola..huh että aika meneekin nopeesti! yöt nukkuu heräämättä ja aamulla noustaan 10 pintaan ylös! esikoinen on ottanu vauvan hyvin vastaan..ei ole ollut mitään mustasukkasuuskohtauksia, kovasti hoitaa pikkusiskoaan, äitin pikku apulainen!
Ite olen myös löytäny ihanan harrastuksen..helmien tekoa! tässä vasta opetellaan mutta on syntyny jo monta ranneketjua ja kaulakorua. niissä käytän ihan lasihelmiä, makeanvedenhelmiä ym. ja hopeiset ja kullatut korulukot. kohta ajattelin opetella myös korvisten tekoa. se on semmosta ihanaa aikaa iltasin kun lapset nukkuu ja pääsee tekemään ihan omia juttuja!

Tinakenkätyttö ja Peppi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Arvatkaapas kuka on niin perhanen kade että :ashamed: kuinkas helpost st pettikään :whistle: :ashamed:

mä en oo kyllä kade, ja voisithan sä tulla tänne meidän sairastupaan kokeilemaan mitä on kun ihan pienet yhdessä sairastaa, kyllä se kuule vauvakuume karisee..................
:LOL: :LOL:
Mutta se on vaan ohimenevää :hug: siis se sairastelu :) toivottavasti on tää kuumeilukin :ashamed:

Niin ja ei taatusti ole kiva olla teillä just nyt :hug:
 

Yhteistyössä