*LOKAVAUVAT 2007, VOL 6.*

äitivaan meille ei tullu parsakaalista eikä kukkakaalista mitään vatsaoireita..ehkä pikkusen vaan enempi piereskeli,mut ei sen kummosempaa.mie olen antanut vaihtelevasti noita kasviksia tytylle ruualla.2xpatattikuutio+1xparsakaalikuutio pikkusen perunaa lisänä sekä yhellä ruualla 1rkl lihamössöö..eli kolme kuutiota +muut höysteet.joskus vetäsöö kaikki ja toisinaan ei syö edes puolia..ihan riippuu ja roikkuu..
tietystihän se pitäs suositusten mukaan yhtäsorttia olla vaan..mutta eihän tuo nyt oo kuollu vaikka useampaakin sorttii saa.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tin:
Mikähän Piitulin ja lasten kunto on?
Hiukka jo parempaan päin ollaan menossa, kaikilla meillä naisilla 4 kpl on menossa antibioottikuurit kun meillä on joku bakteerin aiheuttama hengitysteiden tulehdus. Essikin jo hiukan saa ääntään ulos, ja nukkui jopa viimeyön omassa sängyssä tosin pääpuoli kohollaan. Ventoline siis auttaa. :D

Itselläni oli taas eilen illalla melkien 39 kuumetta mutta tänään ei taas mitään, illalla saan taas labaratulokset niistä tulehdusarvoista. :|

Eiköhän se aurinko ala paistamaan kohta tähänkin risukasaan taas kerran. :)

Kuumetta tytöillä ei ole eilien aamun jälkeen ollut, mutta aina voi tulla takapakkia.

Nytkin kaikki kolme nukkuvat ja äippäkin taitaa kömpiä peiton alle.
 
jaahas mileko joko se sanni "pettää" meiän poikaa :kieh: :LOL:
antton on ihan kipee..hirvee räkis ja kuumetta..säälittää toinen..ihan pikaseen käyn nyt luke nää jutut palaan sit kohta taas..
ainiin nenäfriida,maailman paras keksintö :D
 
Miä oon pihalla kuin pulmunen kaikista jutuista :'( Vaikka yritin lueskella niin päähän ei taas jäänyt muuta kuin että ukot on paskoja :kieh: Ja joukkohivutusta ois suunnitteilla :D Voimia kaikille "nuijien" kanssa eläjille :hug: Yh aikana oli se etu että vaikka rankkaa olikin kun yksin teki kaiken niin "omalla tavallaan" se oli helpompaa pyörittää huushollia. Nyt kun on se toinen niin odottaa että toinen hoitaisi oman osansa rumbasta ja jos niin ei tee niin piru on irti! Huom. en tosiaankaan tarkoita että yh:t pääsee helpommalla, en todellakaanTeille kun niitä lepo hetkiä/vastuunjakamisia ei suoda edes joskus :hug:

Ja kovasti ootte lapsia naittaneet :LOL: Saakos hyö sanoa olllenkaan omaa mielipidettään vai valitseeko anopit toisensa :whistle: Kiiukka on viel vapaa, pepisakos sitä kyseli :D Mut meijen prinsessan sulhasen on pakko muuttaa tänne Kotkaan kun miä en kullanmurua maailmalle päästä :saint:
 
minä en pääse huomisen tapaamiseen kun antton on niin kipee et en uskalla jättää sitä yksin isukille kun se ei uskalla laittaa suppoo,mitata kuumetta,laittaa keittosuola tippoja nenuun ja ei uskalla imeä räkää pois..ja enpähän tartuta muita vauveleita tähän räkikseen..arvatkaas ärsyttääkö :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Meinasin jo alkaa ihmettelemään että missä tuutilulla on, mutta niillä taitaa olla tänään se kouluun tutustuminen Jesperin kanssa. :headwall:
eipäs ole vielä. Se on vasta toukokuussa. Meil oli aamupäivällä mun tätsy (Jepen kummitäti kylässä) ja äsken tein tarkastus soittoa esikoisen kaverin äidille. Pojat kun ovat suunnitelleet loman kunniaksi koko v.lopun yökyläilyä. Siis että tuo mu n teini menis toiselle. En antanut lupaa muuten kun että miä keskustelen toisen äidin kanssa. Piti varmistaa että heille sopii ja siellä on vanhemmat kotona ja muutenkin vähän "vakoilla" mitä porukkaa hyö on :ashamed: Tavan hälkätin puhelimessa toisessa päässä oli :D Nyt tiijän heijen koirien iät ja tavat ym. ym. :LOL: Kohta mennää viemään pojat sinne ja maanantaina näillä näkymin minun "vaava" vasta kotiutuu
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Meinasin jo alkaa ihmettelemään että missä tuutilulla on, mutta niillä taitaa olla tänään se kouluun tutustuminen Jesperin kanssa. :headwall:
eipäs ole vielä. Se on vasta toukokuussa. Meil oli aamupäivällä mun tätsy (Jepen kummitäti kylässä) ja äsken tein tarkastus soittoa esikoisen kaverin äidille. Pojat kun ovat suunnitelleet loman kunniaksi koko v.lopun yökyläilyä. Siis että tuo mu n teini menis toiselle. En antanut lupaa muuten kun että miä keskustelen toisen äidin kanssa. Piti varmistaa että heille sopii ja siellä on vanhemmat kotona ja muutenkin vähän "vakoilla" mitä porukkaa hyö on :ashamed: Tavan hälkätin puhelimessa toisessa päässä oli :D Nyt tiijän heijen koirien iät ja tavat ym. ym. :LOL: Kohta mennää viemään pojat sinne ja maanantaina näillä näkymin minun "vaava" vasta kotiutuu
no niin siis räkä teki tepposet ja vaikkua on näköjään korvissa. :LOL: :LOL:

Anteeksi siis väärä informaatio. :ashamed: :LOL:

hyvähän se on tarkistaa että ei tule sitten mitään yllätyksiä jälkeenpäin.
 
Dogtor
Paranemisia Anttonille :heart:
Harmi kun et pääse. Jospa se poju ois huomenna parempi... =)

Tuutilulla
Ei oo lapsukaisilla mitään sananvaltaa näissä naima-asioissa. Ollaan jo melkeis päätetty päivämääriä myöten kaikki :LOL:
Taisit luurin toisessa päässä kohdata vertaisesi :D
Ainakii kuvittelisin sinun olevan melkoinen kalkatin :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
hä??? joko sitä tutustutaan kouluun`??? ei meil vaan mitään vielä
joo, jos en mä nyt ihan lahoa päästäni niin sillai se tuutis tais eilen puhelimessa mainita. mut voi tietysti olla että olen ymmärtänyt väärin kun räkää on nuppi täys. :LOL:
juu lahoaa se nuppi jo siellä päässä :LOL: Tosin en miä kyl ees muista mitä miä eilen puhelimessa puhuin :ashamed: Että lahoa voi olla täälläkin :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Dogtor
Paranemisia Anttonille :heart:
Harmi kun et pääse. Jospa se poju ois huomenna parempi... =)

Tuutilulla
Ei oo lapsukaisilla mitään sananvaltaa näissä naima-asioissa. Ollaan jo melkeis päätetty päivämääriä myöten kaikki :LOL:
Taisit luurin toisessa päässä kohdata vertaisesi :D
Ainakii kuvittelisin sinun olevan melkoinen kalkatin :LOL: :LOL:
No joo, miä en meinannut edes suunvuoroa saada :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Toivotaan:
Piituli

Etkös sä ollut sen kerhon "perustaja"? Hyväksytkös sä ne kuvatkin? Yritin tuossa ekaa kertaa laittaa kuvaa kerhon puolelle ja tais tulla tuplana... Josko vaan se toka kuva sinne päätyis... Katsotaan. =)
joo minähän se, yritän laittaa. ei oo tullu perille kuvat. :|
 
joo mua ärsyttää ihan hirveesti ku en pääse..en voi sanoin kuvailla tätä pientä kihinää mun päässä :LOL:
jussi paidasta joku kyseli..täällä oli kylällä talvimarkkinat niin siellä oli pienille lapsille noita jussipaitoja..
meilä vaatekoko on jo 80,kun alkaa hihat olla pienet 74 kokoisissa bodeissa ja myös aika napakoita jo ovat..68koko ei inahdakkaan päälle..

juu ja täälläkin taas sieppaa tuo ukko mun hermoille..tekis mieli joku heitää sen naamaan mikä vaan käteen osuu,tuossa vieressä ois simpsukan nalle,josko sillä viskais näin varoitukseks :D

halit kaikille joiden ukko kenkkuilee,kyllä ne osaa sitolla sellasia kuulapäitä että..
 

Yhteistyössä