*LOKAVAUVAT 2007, VOL 6.*

Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:
ei ole tullut hirveesti pyörittyä täällä.. kuitenkin aikaajoin käyny lukemassa teidän kuulumisia täällä. Teille onkin syntyny kunnon inside rinki tänne ;) No meijän kuulumisia sen verran että hyvin voidaan! tyttö kasvaa kovasti ja ens viikolla olis sitte 4kk neuvola..huh että aika meneekin nopeesti! yöt nukkuu heräämättä ja aamulla noustaan 10 pintaan ylös! esikoinen on ottanu vauvan hyvin vastaan..ei ole ollut mitään mustasukkasuuskohtauksia, kovasti hoitaa pikkusiskoaan, äitin pikku apulainen!
Ite olen myös löytäny ihanan harrastuksen..helmien tekoa! tässä vasta opetellaan mutta on syntyny jo monta ranneketjua ja kaulakorua. niissä käytän ihan lasihelmiä, makeanvedenhelmiä ym. ja hopeiset ja kullatut korulukot. kohta ajattelin opetella myös korvisten tekoa. se on semmosta ihanaa aikaa iltasin kun lapset nukkuu ja pääsee tekemään ihan omia juttuja!

Tinakenkätyttö ja Peppi


onpas kiva kuulla teistäkin,ihana nimi,peppi :heart:

missäs
lapanen luuraa?
 
Minne hittoon mun kirjoitus katos |O Piti sanomani että kiva kuulla teidänkin kuulumisia tinakenkätyttö =) Teetkö niitä koruja vain omaksi iloksi vai..?

No tää on nyt sitte se toinen minkä ehdin kirjoittaa ennen toisen näkymistä :LOL:
 
voi,kiva ois selmalle saada sellanen koru kun se on yks pinsessa tyttönen neitokainen (itse sanoo näin) :LOL: hitto,mitähän mä ostasin kaupasta meille ruuaks?tai no tänään syyään pyttipannua :kieh: josko huomenna sit valkosipuli kermapottuja ja jotain piffii ku ei kerta sinne ravinteliinkaan päässy :kieh: :LOL:
 
Nohnii, mitä te ootte tehny sivulla 33, kun se ei näy? :kieh:
Arvatkaapa häiritseekö miun mielenrauhaa, kun en nyt pääse lukemaan siellä olevia kirjoituksia... Mie jään nyt kaikesta kivasta paitsi kuitenkin...
 
Tinakenkätyttö Kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa :wave:
Peppi on ihana nimi :heart: ( meidän nelonen kans Peppi )

Sivu 33 ei näy mullakaan! Avaan uuden ketjun, kun viimeks, kun tällee alko tökkimään, niin pimeni koko ketju... :eek:
 
dogtor: lyhyesti diapetes ja kiveskasvain. olis voinu kokeilla hoitaa eka sokerit kuntoon ja sit yrittää leikata kasvainta,mutta jos se oli jo levinnyt...ja tod.näk oli etäispesäkkeitä haimassa;siitä toi sokrutauti. päästin sit ystävän ikiuneen,vierellä olin loppuun asti,enkä ole sen koommin kuivin silmin ollu....tavattoman suuri on suru,kokoajan vaan pyörii toinen mielessä.....kymmenen vuotta kuitenkin yhdessä oltiin....ikävä on hirveä....

sanoi muuten eläinlääkäri että hänen vanhempi koira sairastu samalla lailla nopeesti kun hänen esikoinen oli syntyny; oli kuono harmaantunu parissa kuukaudessa.....

minä poistun volisemaan....kyllä elämä on inhottavaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Yhteistyössä