***LOKAVAUVAT 2007, VOL.4***

tin
Vilma-Onni: Jos haluut kovasti ostaa sen niin voidaan neuvotella ;)
Niinukalle meinasin laittaa yyveetä mut en osaa :LOL:

ie ku noi paidat on huippuhienoja, haluaisin niiin paljo kans sinne tapaamiseen mutta ens kerralla sit:) Olin töis tänään ja pojilla oli menny hienosti kotona. Nyt jumppaan ja Tatu mumman hoitoon ku mumma joka päivä soittelee että koska se ny taas tulis;)

Meinaatteko muuten ystävänpäiväkortteja/ lahjoja/ tms?
 
lhs
Hui, te ootte niin nopeita kirjottaan, etten mä pysy perässä alkuunkaan :whistle: Pikaseen yritin selailla mitkä on parin viime päivän puheenaiheet, mutta puolet meni varmaan ohi..

Sairaala laskusta sen verran, että meillä on varmaan maan nopein laskutus, antoivat nimittäin laskun matkaan kotiinlähtötarkastuksessa kun osastolta lähdettiin :eek:

Noista ukoista on tuota keskustelua myöskin piisannut, mä en voi edes ajatella koko miestä, ilman, että näen hiukka punaista..Meillä ollaan myös kinattu, pidetty mykkäkoulua, tapeltu kunnolla ja tehty ties vaikka mitä. Mutta tämä nyt alkaa olla jo aika tuttu kuvio, uuteen tilanteeseen tottuminen on meillä aina tällaista, ja väsymys, oman ajan puute jne. kiristää välejä ja hermoja. Mutta jospa tämä tästä taas..
Paljon jaksamista kaikille, joilla miehen kanssa on sukset ristissä, se ei ole kivaa :(

Velleistä/kiinteistä on ollut myös paljon juttua. Meillä mennään täysimetyksellä, enkä jaksa vielä edes ajatella soseita tai puuroja. Vellejä meillä ei olla harrastettu koskaan. Tissillä ollaan siihen 6kk asti, ja sitten hiljalleen pottua ja puuroa :) Mä olen ehkä hiukan laiska, koen helpoimmaksi pistää vauvalle tissin suuhun..Ne soseiden kanssa läträämiset ehtii aloittaa joskus :p

Jaaha..Nyt neiti kutsuu..Meillä onkin harvinaisen rauhallista, kun pitkästä aikaa anoppi haki isommat ulkoilemaan. Meillä onkin kummallakin (5 ja 2v:llä kauhea uhma :headwall: )

Joo, no nyt oikeasti on mentävä, pomo käskee :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
topsy
http://www.baobabbaby.com/index.php

sit vaan Webmyymälään ja sieltä se kruunu linkki :D
meill'ä sellane musta pääkallo tutti
Piituliii!!!! Mees kattomaan siel on kruunututti, kruununokkamuki, kruunuruokalappu ja kruunututtipullo :p

Kiitti vaan henkka :kieh:
joo kävin kattomassa mutta kun on aika kalliita ostaa kahdelle :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Meillä on nyt kiukuteltu päivisin (onneksi ei öisin..) noitten hampaitten kanssa. Ilona kun ei vielä osaa pitää puruleluja käsissään niin ei niistäkään ole ollut apua..Harsoa on kiedottu nyrkin ympärille että sais sillä kihnuttaa, mutta ei se pitemmän päälle auta...
Voisikohan tästä olla apua. Ite miettinyt, olisiko hyvä ikenien kutinaan. Ei kellään olsi kokemusta?


Tuo löytyi http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=947&toimittajaid=60

 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
topsy
http://www.baobabbaby.com/index.php

sit vaan Webmyymälään ja sieltä se kruunu linkki :D
meill'ä sellane musta pääkallo tutti
Piituliii!!!! Mees kattomaan siel on kruunututti, kruununokkamuki, kruunuruokalappu ja kruunututtipullo :p

Kiitti vaan henkka :kieh:
joo kävin kattomassa mutta kun on aika kalliita ostaa kahdelle :'(
Mitä te siellä ruuhkautatte serveriä :LOL: MInä en ole päässy tuonne puoleen tuntiin vaikka 5 minuutin välein yritän, YHETYS AIKAKATKAISTIIN, SIVUT OVAT SUUREN RASITUKSEN ALAISIA... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
topsy
http://www.baobabbaby.com/index.php

sit vaan Webmyymälään ja sieltä se kruunu linkki :D
meill'ä sellane musta pääkallo tutti
Piituliii!!!! Mees kattomaan siel on kruunututti, kruununokkamuki, kruunuruokalappu ja kruunututtipullo :p

Kiitti vaan henkka :kieh:
joo kävin kattomassa mutta kun on aika kalliita ostaa kahdelle :'(
Mitä te siellä ruuhkautatte serveriä :LOL: MInä en ole päässy tuonne puoleen tuntiin vaikka 5 minuutin välein yritän, YHETYS AIKAKATKAISTIIN, SIVUT OVAT SUUREN RASITUKSEN ALAISIA... :LOL:
Im so sorry. :'( mut ku ne on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin iiiiiiiihaniiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
onkos tuutilullalla kiirusta ollut kun ei ole näkösällä :whistle: :wave:
Kyllä miä täällä oon aina välillä. Mut mun on pitänyt viihdyttää tuota pimua koko ilta kun isäntä rakentaa sitä saamarin seinää :kieh: Itehän miä sitä kyllä vinguin :ashamed: Kiiukalla on ollut yleinen sapetus päällä hetkittäin. Ja neiti ei oikein hirveesti tykkää sahan ja vasaran äänistä. Koko ajan oon rotkattanut sylissä. Nyt sammahti torkuille. Ja mun pitäis mennä hakee kaupasta maitoo, taas |O Perhana, kohta hommaan oman lehmän!
 
Tuuti
Ei kait siihen selkään tarvii sitä Tuutilullaa laittaa, laita vaik oikee etunimi, tai joku muu sinua kuvaava sana tai vaikka kruunun kuva...

Joo, teksti on tosiaan se Halloween , isoin mahdollinen tekstikoko ja sitte se glitteri vielä päälle...
Noista jää hyvä muisto sit laatikkoon, kun tapaaminen on ohi ja body jää pieneks. Ite aion toki tuota teepparia käyttää, mut meijän pihalla ei ookkaan niin väliä, mitä paidassa lukee :LOL:




 

Yhteistyössä